Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за Виещ диф на Jeep WK 3.0 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за Виещ диф на Jeep WK 3.0 CRD

    Здравейте хора,искам мнение съвет за виещ заден диф на гореспонатия джип.
    Виенето е слабо до средно при скорост между 120/135 кмч с поддържаща газ,при отнемане на газта изчезва.При освобождаване на неутрална скорост също изчезва,но и изчезва напълно при 140кмч.
    При каране градско 50/60 кмч не се усеща от други хора освен мен,съвсем слабо е но го чувам,с същите симптоми като поддържам леко газ ,може би малко по дебел е тона на виенето но е там.
    Интересува ме дали има вероятност да се определи точно/дали е диф-корона /пинион,дали са лагери в диф-а,дали е лагер кардан заден или нещо друго .

    Предварително благодаря на всички отзовали се!
    Mercedes-Benz GL 500

  • #2
    От: Съвет за Виещ диф на Jeep WK 3.0 CRD

    А за маслото нещо да кажеш?
    Сменено, дабавка....Пиши едно ЛС
    в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
    Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

    Коментар


    • #3
      От: Съвет за Виещ диф на Jeep WK 3.0 CRD

      Здравей колега,маслото е сменяно кастрол синтракс-75/140 с добавка към него допълнително!
      Mercedes-Benz GL 500

      Коментар


      • #4
        От: Съвет за Виещ диф на Jeep WK 3.0 CRD

        ето малко полезно инфо за който разбира и да обяснява

        http://reduktor.nsk.ru/professionaln...-vaz-niva/gul/

        http://www.autoreview.bg/advice/tech...ove-i-povredi/
        Последно редактирано от madness75; 12-08-14, 02:28. Причина: removing hyperlink
        Mercedes-Benz GL 500

        Коментар


        • #5
          От: Съвет за Виещ диф на Jeep WK 3.0 CRD

          При мен проблема беше в задния кардан. Ценатаму е около 650 лв. НОВ.

          Коментар


          • #6
            От: Съвет за Виещ диф на Jeep WK 3.0 CRD

            Здравейте,никой ли не знае руски,много моля ,ако някой поназнайва силно ме интерсува точка 1.последните 2 абзаца от Руския линк-с моите скромни познания по руски език симптомите са като при моя диф.НА гугъла превода е много смотан!
            Еди,ако това там е вярно,май няма лечение/ще се сменя,но ще видим септември!
            Mercedes-Benz GL 500

            Коментар


            • #7
              От: Съвет за Виещ диф на Jeep WK 3.0 CRD

              Копирай това,което ти трябва и ще се опитам да ти го преведа...

              Коментар


              • #8
                От: Съвет за Виещ диф на Jeep WK 3.0 CRD

                Лечение има ! Първо трябва да се свали капака на диференциала и да се провери хлабината между пиньона и короната
                Намери си добър колега (механик) в Бургас !!!
                Ето картинки

                DIFFERENTIAL BEARING PRELOAD AND GEAR BACKLASH

                1. Turn each thread adjuster inward with Wrench C-4164 until differential bearing end-play is eliminated and ring gear backlash approximately 0.25 mm (0.01 in.). Seat differential bearing cups by rapidly rotating the pinion gear a half a turn back and forth several times.
                2. Install dial indicator (1) with plunger position against drive side of the ring gear (2). Measure and record backlash at 4 positions 90 degrees apart around the ring gear.Mark lowest backlash position on the ring gear and make all backlash measurements at this location.
                3. Loosen left-side adjuster and tighten right-side adjuster with Adjuster Wrench C-4164 (3) to obtain backlash of 0.076 - 0.102 mm (0.003 - 0.004 in.).
                4. Tighten both adjuster tightened to 14 N·m (10 ft. lbs.). Seat differential bearing cups by rapidly rotating the pinion gear a half a turn back and forth several times.
                5. Tighten differential bearing cap bolts to 136 N·m (100 ft. lbs.).
                6. Tighten right-side threaded adjuster to 102 N·m (75 ft. lbs.). Seat differential bearing cups by rapidly rotating the pinion gear a half a turn back and forth several times. Continue to tighten the right-side adjuster and seat bearing cups until the torque remains constant at 102 N·m (75 ft. lbs.).
                7. Measure the ring gear backlash. The range of backlash is 0.12 - 0.20 mm (0.005 - 0.008 in.).If backlash is less than 0.12 - 0.20 mm (0.005 - 0.008 in.) increase right-side threaded adjuster torque until specified backlash is obtained. If backlash is more than 0.12 - 0.20 mm (0.005 - 0.008 in.) repeat procedure from the beginning.
                8. Tighten left-side threaded adjuster to 102 N·m (75 ft. lbs.). Seat differential bearing cups by rapidly rotating the pinion gear a half a turn back and forth several times. Continue this procedure until left-side adjuster torque remains constant at 102 N·m (75 ft. lbs.).
                9. Install the threaded adjuster locks and tighten the lock screws to 11 N·m (8 ft. lbs.).
                10. Measure backlash at 4 positions 90 degrees apart around the ring gear. Maximum ring gear backlash variation is 0.076 mm (0.003 in.).
                After the proper backlash is achieved, perform the Gear Contact procedure.

                GEAR CONTACT PATTERN

                1. Wipe clean each tooth of the ring gear.
                2. Apply gear marking compound to all of the ring gear teeth.
                3. Verify bearing cap bolts are torque to 136 N·m (100 ft. lbs.).
                4. Apply parking brakes lightly to create at 14 N·m (10 ft. lbs.) pinion rotating torque.
                5. Rotate the pinion/pinion yoke 4 full revolutions in each directions.
                6. Read gear tooth contact pattern.
                Gear contact pattern is correct. Backlash and pinion depth is correct.

                Ring gear is too far away from the pinion gear, coast side toe (1) drive side heel (2). Decrease backlash by moving ring closer to the pinion gear using the adjusters.

                Ring gear is too close to the pinion gear, drive side toe (1) coast side heel (2). Increase backlash by moving ring away from the pinion gear using the adjusters.

                Ring gear is too far away from the pinion gear, drive side heel (1) coast side heel (2). Decrease backlash by moving ring gear closer to the pinion gear using the adjusters.

                Ring gear is too close to the pinion gear, drive side toe (1) coast side toe (2). Increase backlash by moving ring gear away from the pinion gear using the adjusters.

                Pinion gear is set too low. Increase pinion gear height, by increasing pinion depth shim thickness.

                Pinion gear is set too high. Decrease pinion height by decreasing the pinion depth shim thickness.









                Еди Рангелов : 0885 088 444
                Няма незаменими има незабравими хора !!!

                Коментар


                • #9
                  От: Съвет за Виещ диф на Jeep WK 3.0 CRD

                  Първоначално публикуван от veso-o Преглед на мнение
                  Копирай това,което ти трябва и ще се опитам да ти го преведа...
                  1. Гул главной пары
                  Для главной пары характерен мелодичный, воющий, поющий гул.
                  Гул изношенной главной пары проявляется при нажатии на педаль газа (при движении в нагрузку).
                  Жмём (разгоняем автомобиль) на педаль газа – гул слышен
                  При том зачастую в момент смены нагрузки (в момент лёгкого нажатия на педаль газа, либо её приотпускании) звук может значительно усиливаться, а на начальной стадии неисправности гул может проявляться как раз только в данном режиме (на смене нагрузки), а при полной нагрузке отсутствовать или быть еле заметным
                  При движении на нейтральной передаче данного звука нет, либо почти нет, возможны короткие, прерывистые отголоски данного звука.
                  Данный гул (главной пары) обычно появляется (впервые заметен) на большИх скоростях, начиная от 70-80 км/час и выше, со временем (в следствии износа главной пары) планка скорости на которой возникает звук понижается, и тогда звук слышен уже на 40-50 км/час. На скорости свыше 100-120 км/час гул как будто пропадает.
                  Если гул, что Вас беспокоит полностью подпадает под данное описание, то его причина совершенно точно – износ главной пары редуктора. Ни какая деталь в автомобиле не может гудеть похоже (только под нагрузкой). Готовьтесь к ремонту – замене главной пары, или редуктора в сборе, если нет возможности произвести его ремонт. Регулировкой редуктора данный гул не устраним. Если Вам кто то обещает устранить данный гул регулировкой- знайте- Вас либо обманывают, либо этот человек понятия не имеет о редукторах.
                  Mercedes-Benz GL 500

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съвет за Виещ диф на Jeep WK 3.0 CRD

                    Отново огромно благодаря,ще потърся Бс и ако няма може и да те посетя
                    Mercedes-Benz GL 500

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съвет за Виещ диф на Jeep WK 3.0 CRD

                      1. Бучене на главната двойка на редуктора ( диференциала)
                      За главната двойка е характерно мелодично, виещо, пеещо бучене.
                      Бученето на износената главна двойка се появява при натискане на педала на газта (при движение с натоварване).
                      Натискаме (ускоряваме автомобила) педала на газта – бученето се чува.
                      При това, понякога, в момента на променяне на натоварването (в момент на леко натискане на педала на газта или при неговото отпускане) звукът може значително да се усили, а в началния стадий на повредата бученето може да се появява тъкмо само в дадения режим (при промяна на натоварването), а при пълно натоварване да отсъства или да бъде едва доловим.
                      При движении на неутрална предавка този звук го няма или почти го няма, възможни са къси, прекъсващи отгласъци на този звук.
                      Даденото бучене (на главната двойка) обикновено се появява (за първи път се забелязва) при високи скорости, започвайки от 70-80 км/час и повече, с течение на времето (в следствие износването на главната двойка) планката на скоростите, където възниква звукът, се отпуска, и тогава звукът се чува вече при 40-50 км/час. При скорост по-висока от 100-120 км/час бученето като че ли изчезва.
                      Ако бученето, което Ви безпокои, напълно съответства на даденото описание, то неговата причина, съвсем сигурно, е в износването на главната двойка на редуктора. Нито една част в автомобила не може да бучи по същия начин (само при натоварване). Пригответе се за ремонт – смяна на главната двойка, или на редуктор в сглобка, ако нямате възможност да извършите ремонта му. Чрез регулиране на редуктора даденото бучене не може да се отстрани. Ако някой Ви обещава да отстрани това бучене чрез регулиране- знайте – или Ви лъжат, или този човек понятия си няма от редуктори!Така го превеждам аз...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съвет за Виещ диф на Jeep WK 3.0 CRD

                        Аз пак да се намеся с моите дразнещи постове, понеже нямам какво да правя
                        Ако е просто лек шум, а не вибрация, тогава е малко вероятно да е кардан. Но пък не е лошо да си го провериш за луфтове (кардана де). Ако всичко е окей, тогава си провери нивото на маслото в дифа, за да си сигурен. Ако и то е добре, тогава следвай моят съвет, както и в други случаи - карай си колата и не се занимавай с глупости.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съвет за Виещ диф на Jeep WK 3.0 CRD

                          Първоначално публикуван от tk3c-pyce Преглед на мнение
                          карай си колата и не се занимавай с глупости.
                          Много си прав! Шеста година карам с този лек шум и не се е променил изобщо,нито се е усилил-нито е намалял.
                          JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X