Здравеите колеги,от една седмица и аз съм горд собсвеник на гранд 2.7 црд.Снимки не съм правил но и едва ли е нещо по различна от масовите карани само в неделя и то от монахиня грандове заливащи автокъщите на реалните 148 000км
,но ако трябва ще направя само да стигна до момента в които колата ще е в вида в които е купих а не разпиляна на съставни части
.И не не е заради лифт или големи гуми както би си помислил някои
а заради една неприятна консумация от 1.5 ампера докато ключа за запалването ми е в джоба.И понеже нямам "доверен майстор" у нашто село (разбирай Пловдив) на секундата беше пуснат дълъг телефонен пас към Костинброд който дядо Владо (благодарности за отделеното време дядо на напълно непозната маЙна) първоначално пое с гърди,но в секундата в която разбра че говорим за CRD (КО???НЕ!!!)ми върна топката и ми обясни,че тоя филм вече го е гледал даже и е участвал и не иска отново
.От там с едно докосване подавам към ssspeed с въпроса "И ся Ко праим",човека много любезен веднага ме прие прегледа моята покупка и заяви че всичко по ходовата част е ОК и да наливам и карам смело но за проблема с утечката се оказа че и тои го е гледал филма и той не иска повече
.От там вече без идея какво да правя започвам да стрелям на посоки,закарах колата в един ел сервиз в близост до BOSH сервиз на Кукленско щосе,хората запретнаха ракави и смело разкостиха на хиляди парчета "моята мечта"
.Поедно време взех сериозно да се притеснявам и на въпроса към майсторите "Момчета вие помните ли кое каде стоеше и ще можете ли да е съберете отново"ми отговориха шеговито "споко майна виж кЪф ти е голуем багажника квото хартиса ще го оставим вътре".И така след 7часа прекарани в разглобяване и зглобяване шефа на сервиза вдигна рамене и ми предлага "слагаме един ключ-маса че туй нема намиране",разбирасе отказах,но взех сериозно да се замислям за предложението.След като си тръгнах от сервиза установих,че ми свети лампата Airbag(преди не светеше) и хаиде на бързо през BOSH-a че и без тва е на близо да занулят грешката да ама не момчето каза че няма достъп до модула и да ида в Балкан стар,но пък ми записа час за другия ден за търсят и те утечката.И така на следващия ден с увесен нос все едно имам час за зъболекар паркирах пред BOSH дадох им ключовете и номера на телефона ми и се запътих да си търся ключ-маса като последен вариант,след 20 мин телефона звънна "от BOSH се обаждаме колата е готова " 

Опааа Въргала и ония с камерата аре излезте от храстите не на мен тия,връщам се в сервиза и маистора закачил един мултицет на акумолатора и едната клема ми сочи показанията на дисплея 0.02 ампера и ми се хили "така добре ли е" викам добре е как да не е
,проблема(ако не си е така по принцип) бил в патрона на ключа ако го завъртя до краи(обратно на часовниковата)и извадя ключа колата си има консумация,но ако се извади ключа едно щтракване преди последното(има си белязано ама кои ти гледа) консумация няма.И така сагата с моята утечка се свърши,но си ми остана с лампата на airbag-а и нещо друго което забелязах като се пребирах доволен от сервиза,стрелката на индикатора за маслото(незная какво мери налягане или температура) вече не стои в средно положение както преди ами се е наклонила на дясно към максимума на едно деление преди края на скалата,та въпроса е колко да се притеснявам и тоя филм някои от вас да го е гледал?










Коментар