Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов собственик на старо Grand Cherokee 2.7crd

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нов собственик на старо Grand Cherokee 2.7crd

    Здравеите колеги,от една седмица и аз съм горд собсвеник на гранд 2.7 црд.Снимки не съм правил но и едва ли е нещо по различна от масовите карани само в неделя и то от монахиня грандове заливащи автокъщите на реалните 148 000км,но ако трябва ще направя само да стигна до момента в които колата ще е в вида в които е купих а не разпиляна на съставни части.И не не е заради лифт или големи гуми както би си помислил някои а заради една неприятна консумация от 1.5 ампера докато ключа за запалването ми е в джоба.И понеже нямам "доверен майстор" у нашто село (разбирай Пловдив) на секундата беше пуснат дълъг телефонен пас към Костинброд който дядо Владо (благодарности за отделеното време дядо на напълно непозната маЙна) първоначално пое с гърди,но в секундата в която разбра че говорим за CRD (КО???НЕ!!!)ми върна топката и ми обясни,че тоя филм вече го е гледал даже и е участвал и не иска отново.От там с едно докосване подавам към ssspeed с въпроса "И ся Ко праим",човека много любезен веднага ме прие прегледа моята покупка и заяви че всичко по ходовата част е ОК и да наливам и карам смело но за проблема с утечката се оказа че и тои го е гледал филма и той не иска повече.От там вече без идея какво да правя започвам да стрелям на посоки,закарах колата в един ел сервиз в близост до BOSH сервиз на Кукленско щосе,хората запретнаха ракави и смело разкостиха на хиляди парчета "моята мечта".Поедно време взех сериозно да се притеснявам и на въпроса към майсторите "Момчета вие помните ли кое каде стоеше и ще можете ли да е съберете отново"ми отговориха шеговито "споко майна виж кЪф ти е голуем багажника квото хартиса ще го оставим вътре".И така след 7часа прекарани в разглобяване и зглобяване шефа на сервиза вдигна рамене и ми предлага "слагаме един ключ-маса че туй нема намиране",разбирасе отказах,но взех сериозно да се замислям за предложението.След като си тръгнах от сервиза установих,че ми свети лампата Airbag(преди не светеше) и хаиде на бързо през BOSH-a че и без тва е на близо да занулят грешката да ама не момчето каза че няма достъп до модула и да ида в Балкан стар,но пък ми записа час за другия ден за търсят и те утечката.И така на следващия ден с увесен нос все едно имам час за зъболекар паркирах пред BOSH дадох им ключовете и номера на телефона ми и се запътих да си търся ключ-маса като последен вариант,след 20 мин телефона звънна "от BOSH се обаждаме колата е готова " Опааа Въргала и ония с камерата аре излезте от храстите не на мен тия,връщам се в сервиза и маистора закачил един мултицет на акумолатора и едната клема ми сочи показанията на дисплея 0.02 ампера и ми се хили "така добре ли е" викам добре е как да не е ,проблема(ако не си е така по принцип) бил в патрона на ключа ако го завъртя до краи(обратно на часовниковата)и извадя ключа колата си има консумация,но ако се извади ключа едно щтракване преди последното(има си белязано ама кои ти гледа) консумация няма.И така сагата с моята утечка се свърши,но си ми остана с лампата на airbag-а и нещо друго което забелязах като се пребирах доволен от сервиза,стрелката на индикатора за маслото(незная какво мери налягане или температура) вече не стои в средно положение както преди ами се е наклонила на дясно към максимума на едно деление преди края на скалата,та въпроса е колко да се притеснявам и тоя филм някои от вас да го е гледал?
    Grand Cherokee(wj)2.7crd

  • #2
    От: Нов собственик на старо Grand Cherokee 2.7crd

    Щъ прибиЯ кът'кучИ.
    За токова ново ЦРД това си го и не помислих На "американците" (не от всички поколения ) ключа се вади само и единствено на предпоследна (обратно на часовника) степен. Последната е "АСС" - т.е. "аксесорис" све без мотора е "вкл." до кът'иеб@ш на кърО, да ти пее радиото, да те хлади....ама там нормален и здрав ключ сА не вади, а що'старческата ми глАва се не сети за туй
    П.П. За маслото гледай и звънкай, може да те гони "автохипохондрия", за "ер бега" да го четат в "Боша" сигурно нещо са забравили да включат майсторите, или при нещо разкачено са дали на контакт за да мерят и компа е запомнил "разкачено" после и да са го свързали, докато не го изтриеш - свети......и докато не налееш до към 2000 лв. в конкретната бройка, духът и се бунтува и еб....
    Последно редактирано от дядо владо; 17-07-14, 21:54.
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      От: Нов собственик на старо Grand Cherokee 2.7crd

      Първоначално публикуван от 318is Преглед на мнение
      ... проблема(ако не си е така по принцип) бил в патрона на ключа ако го завъртя до краи(обратно на часовниковата)и извадя ключа колата си има консумация,но ако се извади ключа едно щтракване преди последното(има си белязано ама кои ти гледа) консумация няма. ...
      Не е проблемът в патрона, а в износения ключ, който започва да се вади и в положения, в които не би трябвало. Ако пробваш, може да успееш да го извадиш и при работещ мотор (поне моят оригинален го можеше това) . Като си направиш нов ключ (с чип е!) ще си се вади само в правилната позиция (едното щракване преди последното).
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        От: Нов собственик на старо Grand Cherokee 2.7crd

        имам гранд '98, ключът също може да се извади в ACC, дори и на контакт при работещ двигател
        ZJ 5.9 (x3.5)

        Коментар


        • #5
          От: Нов собственик на старо Grand Cherokee 2.7crd

          Здрасти а честито за Гранда
          За еърбега , над десния ти крак като седиш в на мястото за управление има една кутия с бушони (бодиконтрол модул) там има два бушона по 10А в обща жълта кутийка те захранват модула на еърбега , при търсене на утечка много-често колегите не вкарват до край жълтата кутийка трябва да се стиснат едни крачета ! А съм виждал и липсващ един от двата бушона
          Еди Рангелов : 0885 088 444
          Няма незаменими има незабравими хора !!!

          Коментар


          • #6
            От: Нов собственик на старо Grand Cherokee 2.7crd

            Честито за придобивката и да знаеш че дядо Владо е прав. След първите 5000 км. си трябват 2-3-4 000, за да може да върнеш доверието на духчето в колата.


            Първоначално публикуван от nick1 Преглед на мнение
            имам гранд '98, ключът също може да се извади в ACC, дори и на контакт при работещ двигател
            При мен не иска да се извади почти в никакво положение...
            ;-)
            Grand Cherokee I - 5.2 - супер беше!
            нула 999 нула 3 нула 9 нула 3

            Коментар


            • #7
              От: Нов собственик на старо Grand Cherokee 2.7crd

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140727_160139.jpg
Прегледи:1
Размер:133.0 КБ
ID:5604162Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140727_160222.jpg
Прегледи:1
Размер:86.7 КБ
ID:5604163Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140727_160204.jpg
Прегледи:1
Размер:117.9 КБ
ID:5604164 ето го хубавеца,всичко ще се оправи c течение на времето проблема е че сега съм във финландия и няма кой да се занимава с него.преди да тръгна установих че отнякъде капе нафта и олива ремъка но и с това ще се преборим при следващото ми прибиране.извинявам се за правописа но се мъча от телефон без кирилица.
              Grand Cherokee(wj)2.7crd

              Коментар


              • #8
                От: Нов собственик на старо Grand Cherokee 2.7crd

                Първоначално публикуван от 318is Преглед на мнение
                че отнякъде капе нафта и олива ремъка ....
                Помпата за високо налягане.......
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X