Здравейте!
Ето на кратко ситуацията.Джипа е с газов инжекцион AG - оригинален холандски - не е полско AG.
Поради факта че се кара много рядко а и ГИ е доста стар модел - аз не съм в БГ а съпругата ми всичко и е на 200 метра от дома и също рядко го ползва - при едно слизане към града машината започва да тресе и да работи не добре - дави се на ниски обороти на газ.Намерихме че тази фирма AG e купена от BRC и само те имат софтуер и кабели за този инжекцион.Закарахме машината на диагностика и се оказа че 4 от 8 дюзи на газовия инжекцион са запекли механично и не подлежат на ремонт.Предлагат ни дюзи 8 броя на BRC за скромната цена от 880 евро комплект.Според мен това е много.Аз не разбирам от газови инжекциони и за това питам - може ли да сменя компютърът и дюзите с да речем ловато или друга по разпространена марка а изпарителите -2бр които си работят перфектно както и бутилката и тръбният път да си останат старите.Това упражнение по прости сметки ще ми излезе значително по евтино от 880Е.
Моля за съвет - кое точно трябва да се подмени за да имам отново работещ ГИ и евентуално марка която да препоръчате.Аз лично предпочитам ловато.
ПП на бензин работи перфектно.
Ето на кратко ситуацията.Джипа е с газов инжекцион AG - оригинален холандски - не е полско AG.
Поради факта че се кара много рядко а и ГИ е доста стар модел - аз не съм в БГ а съпругата ми всичко и е на 200 метра от дома и също рядко го ползва - при едно слизане към града машината започва да тресе и да работи не добре - дави се на ниски обороти на газ.Намерихме че тази фирма AG e купена от BRC и само те имат софтуер и кабели за този инжекцион.Закарахме машината на диагностика и се оказа че 4 от 8 дюзи на газовия инжекцион са запекли механично и не подлежат на ремонт.Предлагат ни дюзи 8 броя на BRC за скромната цена от 880 евро комплект.Според мен това е много.Аз не разбирам от газови инжекциони и за това питам - може ли да сменя компютърът и дюзите с да речем ловато или друга по разпространена марка а изпарителите -2бр които си работят перфектно както и бутилката и тръбният път да си останат старите.Това упражнение по прости сметки ще ми излезе значително по евтино от 880Е.
Моля за съвет - кое точно трябва да се подмени за да имам отново работещ ГИ и евентуално марка която да препоръчате.Аз лично предпочитам ловато.
ПП на бензин работи перфектно.
Коментар