Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4.0 L Cherokee, 04/2000

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 4.0 L Cherokee, 04/2000

    Здравейте Колеги,
    всъщност, малко е пресилено да си позволя обръщението 'Колеги', все пак засега имам и карам една Laguna (2L, негазифицирана), но силно се взирам в Cherokee 4.0 L. Имам два въпроса:
    1) При полжение, че 'навъртам' не повече от 5-7х.км. на година, заслужава ли си газовата уредба - поддръжка, загуба на обем, неудобства при превоз на различни товари, и т.н.? (Да, знам, че така е по-икономично с 35-40% при сегашните цени.)
    2) Собственикът на този Jeep дали е член на форума, или някой познава ли го ? -
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:JeepCherokee4L_BS.jpg
Прегледи:1
Размер:132.2 КБ
ID:6061108
    Поздрави,
    Теодор
    ______________________________________
    4Runner 2L-T О87879393пет

  • #2
    От: 4.0 L Cherokee, 04/2000

    Здравей, човека е член на форума, но точно сега не мога да се досетя как му беше ника..
    За газовото - ТОва на снимката спряма Лагуната ще ти се види като ламя, особено градско. Зависи колко си способен да отделиш за да си возиш задника, но като цяло газта е за икономия и рядко можеш да извлечеш положителни характеристики освен икономията. Пък за градско още овече - ако пътуваш на къси разстояния колата ще си работи само на бензин и когато пристигнеш до евентуалната дестинация колата ще мине на газ.
    -за извънградско си струва отвсякъде. При сегашните цени на горивата една уредба (инжекционна) се избива за около 10-15к. километра. Зависи от марката и мястото където ти я монтират.
    - като заговорихме за монтажа - това е една от най-важните тънкости в цялата история, че иначе има да си скубеш косите в какъв филм си се вкарал


    Вземи го, покарай го пък ако ти хареса газификацията е най-лесна

    Коментар


    • #3
      От: 4.0 L Cherokee, 04/2000

      Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
      Здравей, човека е член на форума, но точно сега не мога да се досетя как му беше ника..
      Citizen http://www.offroad-bulgaria.com/show...20#post2014620
      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

      Коментар


      • #4
        От: 4.0 L Cherokee, 04/2000

        А ето и темата за лифта : http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=130150

        Коментар


        • #5
          От: 4.0 L Cherokee, 04/2000

          Благодаря за отговорите. Бяха ми много полезни. Скоро излизам в отпуск; може би ще се свържа с човека.
          Относно газовата уредба, това Cherokee има такава (Zenit).
          ______________________________________
          4Runner 2L-T О87879393пет

          Коментар


          • #6
            От: 4.0 L Cherokee, 04/2000

            При наличие на лека кола, допускам, че Черокито ще е уикенд/ваканционен/ловен артикул?
            Имам сходно с това (по-старо), но мога да кажа, че:
            - не харчи толкова, колкото масово се предполага;
            - не си струва лишаването от значително място в багажника (при мен - заради кучетата);
            - при монтирана вече уредба, със сигурност ще пренебрегваш занапред Лагуната, ако си купиш Черокито
            << Mitsubishi Pajero LongWB >>

            Коментар


            • #7
              От: 4.0 L Cherokee, 04/2000

              Всъщност, Лагуната вече се е превърнала в не-лека кола
              Според мен, собствените МПС-та у нас, които имат 4 колела, могат условно да се разделят на 2 основни категории (изключвам АТВ, трактори и подобни): 1) превозват хора и някакви малки чанти /или неща, персонална собственост на тези хора/; 2) превозват хора и всичко останало /тухли; профили за гипсокартон (вкл.4м), чували с цимент, пясък, въглища, картофи, грозде, сливи, сгурия, тор и т.н., вейки за боб (бобовини), голям брой големи туби с разни течности в тях, и мн.др./


              P.S. Опитах се да подменя снимката със същата, но с по-малък размер - нещо не се получи ?
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от andonoff; 25-06-14, 22:05. Причина: корекция размер снимка
              ______________________________________
              4Runner 2L-T О87879393пет

              Коментар


              • #8
                От: 4.0 L Cherokee, 04/2000

                Пък за градско още овече - ако пътуваш на къси разстояния колата ще си работи само на бензин и когато пристигнеш до евентуалната дестинация колата ще мине на газ.

                Аз съм собственика на Черокито.Имах и един дизелов джип,продадох го и взех още един бензин 4.7 Джип Командер/2008год./-и той е на газ.Това горенаписаното може да стане само в някое много малкосело и то при условие,че по рано през деня не си я палил колата.Иначе тя си е топла и съвсем веднага включва на газ.Отделно е че газовите инжекциони се настройват на колко градуса да обръщат.И друго-автоматиците много бързо стоплят за да не караш със студена кутия.Верно е точно обратното-дизела- 2.0 Джип Патриот,през зимата в Бургас,което е по-голямо село,от центъра/от къщи/ до края на града стрелката на температурата не мърда.Чак на връщане започва да лази.На практика цял ден караш далеч от оптималната работна температура,което съществено ти променя разхода на "икономичния" дизел.
                Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X