Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Датчик за температура за WJ 4.7

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Датчик за температура за WJ 4.7

    Моля някой да ме насочи къде се намира датчика който включва вентилатора на WJ 4.7 2001====>
    И дали е заменяем от някоя друга кола. Проблема при мен е че се задейства малко късно и искам да го заменя с някой с по-ниски параметри.
    Проблемът ми е при ниски скорости и повишено натоварване/катерене на баир и загрява, дори изхвърля водата и завира даже/
    в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
    Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

  • #2
    От: Датчик за температура за WJ 4.7

    Илко, аз имах същия проблем, мислих си, че е от датчика за температурата и си купих датчик- 50 кинта, смених го и нъц, пак си показваше същото. Сега си имам резервен, купих водна помпа и нъц- и помпата не е, сега имам и резервна помпа, та така и термостат купих и виско купих и виско резервно имам и накрая купих и радиатор и се оправи, та сега си ги имам резервни, ако искаш мога да ти дам за проба датчика за температурата да пробваш.

    Коментар


    • #3
      От: Датчик за температура за WJ 4.7

      Колега, да не е термостат? Такава машина не съм имал. Разгледай радиатора и преди термостата. Лесно се забелязва. Вземи си изчисти радиатора с вода или оцет и после още промивки с вода на блока директно от чешмата. Мен ми се струва, че термостата не отваря напълно. Лесно ли вдига температура?

      Коментар


      • #4
        От: Датчик за температура за WJ 4.7

        Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнение
        Илко, аз имах същия проблем, мислих си, че е от датчика за температурата и си купих датчик- 50 кинта, смених го и нъц, пак си показваше същото. Сега си имам резервен, купих водна помпа и нъц- и помпата не е, сега имам и резервна помпа, та така и термостат купих и виско купих и виско резервно имам и накрая купих и радиатор и се оправи, та сега си ги имам резервни, ако искаш мога да ти дам за проба датчика за температурата да пробваш.
        Пояснявам си горния пост. При включване на вентилаторите, моментално пада температурата. Извод: радиатора работи добре, а освен това е и промит и е карано само с добър/предписан антифриз.
        Помпата е проверена и си дава достатъчно дебит, системата е обезвъздушена, Термостатът е нов, Мопар-ски.
        Генерален извод за мен е просто остава датчика да не командва правилно и затова искам да го сменя с някой който дава сигнал на около 92-3-5 градуса. Според мен на мойта и на подобните сигнала идва при 98-102. А при остаряване на детайлите качва още няколко градуса.
        Та въпроса е къде се намира иако някой знае каква е резбата, да споделя.
        П.С. Като работи климатика/вентилаторите температурата е закотвена на средата.
        в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
        Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

        Коментар


        • #5
          От: Датчик за температура за WJ 4.7

          Брей никой ли не знае местонахождение и параметри....
          в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
          Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

          Коментар


          • #6
            От: Датчик за температура за WJ 4.7

            Чудех се, ако наснимаш двигателя и около радиатора дали няма да познаем?

            Коментар


            • #7
              От: Датчик за температура за WJ 4.7

              Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
              Брей никой ли не знае местонахождение и параметри....
              "Никой" нещо напоследък трудно заспива, и още по-трудно се събужда.....един датчик "клати" всичко(смесообразуване, стрелки, вентилатор). Вентилатора се управлява от компа. Датчика е на "Ве"то отпред отгоре вертикално надолу някъде зад генератора......
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #8
                От: Датчик за температура за WJ 4.7

                Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                "Никой" нещо напоследък трудно заспива, и още по-трудно се събужда.....един датчик "клати" всичко(смесообразуване, стрелки, вентилатор). Вентилатора се управлява от компа. Датчика е на "Ве"то отпред отгоре вертикално надолу някъде зад генератора......
                Дда благодаря, зарових се в ремонтния каталог/бях го забравир/ и токущо го видях.
                Ако наистина компюТора командва е проблем. А може ли софтуерно да се променят данните за включване на вентилатора. Или да търся вариант с принудително включване. Тук ми се явява и още един въпрос: Големия вентилатор как работи, в него влизат тръбите от маслото и предполагам, че то върти перката от налягане и поток, а и се охлажда. Възможна ли е там повреда........Защото при мен няма виско....
                в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                Коментар


                • #9
                  От: Датчик за температура за WJ 4.7

                  Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
                  Големия вентилатор как работи, в него влизат тръбите от маслото и предполагам, че то върти перката от налягане и поток, а и се охлажда. Възможна ли е там повреда........Защото при мен няма виско....
                  Големия се върти от хидравликата за волана, може там да има бъг
                  По спомени на тези "Грандове" единия вентилатор се управлява от едно забутано под кората на десния фар реле. Сега ще почета малко да си припомня за електрическия ли беше (с виско муфа) или за хидравличния
                  П.П. Четох набързо.
                  Релето под фара е за електрическия. Масовата комбинация е виско и електро. Ако е с хидравличен вентилатор трябва да няма електрически. (не че неможе да има излкючения) Оборотите се регулиат от ширина на импулси към електромагнитно клапанче на 12В. Клапанчето е сменяемо, другото (Аллах, ново 1000$ +/- малко) Тества се с ДеЕрБе 3 ........
                  Последно редактирано от дядо владо; 06-06-14, 17:56. Причина: Допълнение П.П.....
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #10
                    От: Датчик за температура за WJ 4.7

                    Както е казъл поетът: седя и мисля, по едно време се оказа, че само седя.......
                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    Големия се върти от хидравликата за волана, може там да има бъг
                    По спомени на тези "Грандове" единия вентилатор се управлява от едно забутано под кората на десния фар реле. Сега ще почета малко да си припомня за електрическия ли беше (с виско муфа) или за хидравличния
                    П.П. Четох набързо.
                    Релето под фара е за електрическия. Масовата комбинация е виско и електро. Ако е с хидравличен вентилатор трябва да няма електрически. (не че неможе да има излкючения) Оборотите се регулиат от ширина на импулси към електромагнитно клапанче на 12В. Клапанчето е сменяемо, другото (Аллах, ново 1000$ +/- малко) Тества се с ДеЕрБе 3 ........
                    Въпросното клапанче на веригата на хидравликата е или на електрическата. И къде се намира? Какво по точно е "бъг" на хидравлика, ако не работи хидравликата и волана ще се ебава.... май.
                    Утре, почти днес ще изпробвам радиатора с тест за охлаждане и окончателно ще решавам... Явно този големия вентилатор нещо не работи както трябва.
                    в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                    Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                    Коментар


                    • #11
                      От: Датчик за температура за WJ 4.7

                      Както се вижда днес ми обърнаха режима и съм изритан от леглото по-рано....та клапанчето е електрическо и се намира на хидромотора на вентилатора. Ако е отворено минава цялото масло и вентилатора върти "на макс", ако е на цък-цък пропуска по-малко масло и вентиилатора върти по-бавно, т.е. заввиси от дължината на имнпулса "цъъък" от компа на мотора.
                      "Бъг" (от американския станало вече международно нарицателно) дефект в дадена система. В случея може да има намалена проходимост на тръбите (запушване) или клапана нещо да се е скапал и да не отваря коректно при импулсно управление и да си чака пълни 12V. за да отвори
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #12
                        От: Датчик за температура за WJ 4.7

                        Много ясен и точен отговор. Благодаря!
                        в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                        Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X