Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем Jeep Cherokee 2.5CRDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем Jeep Cherokee 2.5CRDI

    Здравей те колеги имам Jeep Cherokee 2.5CRDI 2004 г. проблема се състои в следното :
    Сутрин като го запаля на студено пуши много бяло докато загрее мине ли 80 градуса и спира да пуши има загуби на антифриз
    Правен му е тест за антифриз в изгорелите газове показва че няма .
    Някои има ли напредстава от какво може да е ? Или трябжа да сваля главата за един хидротест ?
    Последно редактирано от CarTest™; 10-05-14, 10:46.

  • #2
    От: Проблем Jeep Cherokee 2.5CRDI

    Тоя тест на спукана глава не реагира, а и да стане чудо и да реагира, няма как да реагира при положение, че казвате "гори антифриз". Сваляйте и пробвайте главата, най вероятно е спукана и се подгответе да чуете много неприятна цена за нова глава. По разни сайтове се намират втора употреба на цена близка до четирицифрена.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем Jeep Cherokee 2.5CRDI

      Малко повече информация , като например :
      1. Загрява ли над средата на скалата за температурата
      2. Водните съединения дали са твърди като топка за футбол

      Белият дим може да не е антифриз , а следствие от лоша работа на дюзите ...........!
      Еди Рангелов : 0885 088 444
      Няма незаменими има незабравими хора !!!

      Коментар


      • #4
        От: Проблем Jeep Cherokee 2.5CRDI

        Еми не загрява държи си нормална температура както винаги
        Не надува съединенията .
        Дюзите са добри качвани са на стенд налягането е добре и пръскат добре

        Коментар


        • #5
          От: Проблем Jeep Cherokee 2.5CRDI

          Първоначално публикуван от miri_rs Преглед на мнение
          ...
          Не надува съединенията ...
          A държи ли около 1 бар налягане в охл. система? Като загрее до норм. темп. трябва да изгасиш ДВГ и да отвориш ВНИМАТЕЛНО капачката. Трябва да испусне налягането. Ако не държи налягане сменяй капачката и да видим какво се случва.
          Последно редактирано от Аndro 160; 10-05-14, 18:13.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем Jeep Cherokee 2.5CRDI

            Още утре ще го проверя

            Коментар


            • #7
              От: Проблем Jeep Cherokee 2.5CRDI

              При убеденост ,че антифриза се губи през цилиндрите( цилиндрова риза,гарнитура или глава ),откриването може да е "филм".
              Най трудно се откриват микро пукнатините,защото се "задействат" при загрял двигател,а докато се извърши подготовката за теста,двигателя изтива и се "херметизира". Преди разглобяване да се локализира пукнатината (имах случай на двойно отваряне докато открия пукнатина в долния край на ризата),за да няма изненади. Откриването става и с пневматичен тест при блокиран колянов вал и налягане над 15 бара.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем Jeep Cherokee 2.5CRDI

                За антифриза сам убеден че изчезва през цилиндрите . Защото сутрин като се запали и турми бяло мирише яко на антифриз отзад . А сигорно тези пукнатини се активират когато мотора се загаси загрял . Доколкото сам чел за проблема на тези двигатели . Проблема им е че когато се загасят загрели антифриза не се преварта от помпата и така температурата става по висока и дава възможност за спуквания . Може и да греша .

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем Jeep Cherokee 2.5CRDI

                  -За начало,някой да направи диагностика с тестер за изгорели газове в охладителната система(с флуида за дизелови двигатели).
                  Може и сами да извършите този тест, като си купите флуида (0.5 л. за 35лв.)

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем Jeep Cherokee 2.5CRDI

                    Такъв тест му е правен и показва че няма изгорели газове в охладителната система . Точно там е интересното .
                    Скоро време ще свалим главата и го почваме подред глава цилиндрова риза и гарнитура .

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем Jeep Cherokee 2.5CRDI

                      - Вие си решавате,но мисля,че първо трябва да локализирате загубата на антифриза (има ли и къде е пукнатината) преди да разглобявате. Най- неприятния(икономически) вариант е "обновяване" с учебна цел.

                      Коментар


                      • #12
                        колега, какво се оказа в крайна сметка?

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от sttekata Преглед на мнение
                          колега, какво се оказа в крайна сметка?
                          Като гледам последно е бил тук на 01 02 2019г. та отговор........
                          Ако имаш някакъв такъв казус си задай собствен въпрос .

                          Коментар


                          • #14
                            Казуса е следния:
                            Преди седмица смених термостата на чероки 2.8 CRD.
                            След като го смених долях антифриз в съда до средната линия (там където е споен съда). Покарах 6-7км и нивото падна под минимума.
                            Долях 1.5л и покарах 80км след което пак ми светна лампата за ниско ниво - долях 1л. и се прибрах, като карах още 80км. без промяна в нивото.
                            Колата стоя 4 дни без да се кара, наблюдавах за промяна в нивото на съда - без промяна! Днес я карах малко из гората (нагоре - надолу) 25км и изгуби 1л антифриз.
                            Все си викам дали е изкарала целия въздух при ремонта или сега го вади, защото аз не съм обезвъздилавал от никъде когато доливах след ремонта. Възможно ли е или не?
                            Днес гледах, че радиатора има едно като кран в най-горната лява част (като си срещу него) вероятно е за обезвъздушаване... ама чак пък 2л да му е трябвало не ми се вярва...
                            Гледах дали не надува маркучи те, дали няма газове в казанчето, дали маслото не се е покачило, дали не пуши - няма!!!
                            Когато изстине колата и отваряш капачката на съда се вижда, че системата е на подналягане, което е и редно да бъде.
                            Днес видях 2 капки до капачката на съда, до малкия маркуч на гърловината... Погледнах капачката и видях, че най-горното уплътнение е нацепено....

                            Коментар


                            • #15
                              Самата система на охлаждането събира 12 л. антифриз. Не пишеш колко си налял първоначално за да се сумира с това, което си доливал след това. Самообезвъздушава се и наистина трябва да се долее след първоначалното наливане и стартиране на мотора докато загрее и отвори термостата. Но чак толкова дълго да се обезвъздушава не би трябвало. Вроятно изпуска от някъде антифриз, който на гореща повърхност почти се изпарява и затова не се вижда на пръв поглед от къде е загубата. Възможно е да е от уплътнението на тази капачка затова я смени /или по скоро самото уплътнение/ и после виж дали има резултат. Ако термостатът не беше съвсем нов, то и той би бил в подозрителните възли - на мястото, където се съединяват чрез запресовка горната и долната му половини, уплътняването е с един "О"- пръстен, който с времето старее и от там започва теч. Макар и да не е много, антифризът започва да се губи, а не се вижда лесно от къде защото повечето се изпарява. Преди години, със стария термостат на моя Jeep, открих теч чак след като размърдах горната половина на термосата и видях изтичащи какпки в мястото на съединението.
                              Може би трябва да се огледат и монтажа на новия термостат, или пък водните съединения и скобите им към него.
                              Успех!
                              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                              First impression is not always true. Get inspired.
                              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                              Reading is sooo boring, unlike writing!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X