Здравейте скъпи колеги. Пак съм аз.
Преди няколко дена шофирах нощем. Включих фаровете и продължих да карам. По едно време, фаровете както си работеха на къси, изведнъж изчезнаха за секунда и пак се върнаха. Помислих си че не съм дръпал копчето правилно и от вибрациите ги е изключило. След като се протегнах и хванал копчето за да го дръпна ми изчезнаха пак късите. Усетих че не мога да го дръпна повече и го оставих. Фаровете започнаха да примигват. А понякога с тяхното изчезване ми изчезваха и светлините по таблото и край лоста за скоростите и лоста за раздатката. Когато раздвижих копчето ми направи впечетление че само фаровете работеха а другите светлини изчезваха. Обаче...когато дам на дълги, ми изчезват всички светлини, дори и габаритите само дългите остават да светят. С продължително каране на дълги се усещаше и миризма на изгоряло.
Направих експеримент. Включих фаровете на къси и си наврях ръката до сноипа с кабели където е ключът. Колкото можах го бутах и размествах, но фаровете си бачкаха на къси без да изчезват. Дадох на дълги за да видя, кое загравя толкова, че чак се усеща нагар. Ключът беше студен, миризмата идваше от някъде другаде. Проверих и бущоните, бяха студени.
Ще си взема нов ключ за фарове, но искам да питам някои сменял ли е такъв ключ и лесно ли става? Гледах клипове как се сменя и забелязах че при весеки XJ има бая тънкости. Джипът е Чероки XJ Limited 1995 година с десен волан.

Преди няколко дена шофирах нощем. Включих фаровете и продължих да карам. По едно време, фаровете както си работеха на къси, изведнъж изчезнаха за секунда и пак се върнаха. Помислих си че не съм дръпал копчето правилно и от вибрациите ги е изключило. След като се протегнах и хванал копчето за да го дръпна ми изчезнаха пак късите. Усетих че не мога да го дръпна повече и го оставих. Фаровете започнаха да примигват. А понякога с тяхното изчезване ми изчезваха и светлините по таблото и край лоста за скоростите и лоста за раздатката. Когато раздвижих копчето ми направи впечетление че само фаровете работеха а другите светлини изчезваха. Обаче...когато дам на дълги, ми изчезват всички светлини, дори и габаритите само дългите остават да светят. С продължително каране на дълги се усещаше и миризма на изгоряло.
Направих експеримент. Включих фаровете на къси и си наврях ръката до сноипа с кабели където е ключът. Колкото можах го бутах и размествах, но фаровете си бачкаха на къси без да изчезват. Дадох на дълги за да видя, кое загравя толкова, че чак се усеща нагар. Ключът беше студен, миризмата идваше от някъде другаде. Проверих и бущоните, бяха студени.
Ще си взема нов ключ за фарове, но искам да питам някои сменял ли е такъв ключ и лесно ли става? Гледах клипове как се сменя и забелязах че при весеки XJ има бая тънкости. Джипът е Чероки XJ Limited 1995 година с десен волан.
Коментар