Здравейте колеги,
сдобих се с още един гранд в доста неугледен вид,но пък за сметка на това двигателя и автоматика са перфектни,няма ръжди или поне не съм открил и всичко му работи.
Взех го от приятел,за да оправим стари сметки и идеята ми беше да го продам и да си развържа парите,но за краткото време от което го имам се привързах към кочинката.
Преди една година е рециклирана кормилната кутия и автомата и дифовете са обслужени с правилното масло.
Вози по-стегнато от WJ-я,определно се накланя по-малко в завой.Раздатката е фулл тайм,мисля че се води NP249.Позициите са 4all,N,4lo.


Вчера му беше бойното кръщение и не се размина без поражения...Остана без предно на 5км кал и коловози от най-близкия асвалт.Но пък с повеко смелост и газ го изкарахме сравнително бързо.Проблема предполагам е в каретата,защото си имаше почукване,а сега като го измих отдолу от маншоните са останали само скобите
.Предния кардан си се върти.Поръчах две карета и вторник-сряда ще го разглобя.
Ето и снимки с батко му след разходката:



Вече по същество:
Идеята ми е със скромен бюджет да заприлича малко на джип,защото прави трети коловоз с предния диф
Бюджета е е около 3000лв(заедно с гумите).Крайната цел е да се обуе със 33х12.5.
Джипът ще се ползва само извън пътя и съм готов на компромиси спрямо возия и екстри,които неизбежно идват с най-евтините китове на пазара.
Като лифт 3.5 инча е максимума в който се целя.защото след това нещата стават скъпи и сложни..Като се съчетае със здраво рязане на калници и брони предполагам ще събере 33ките.
Попаднах на два кита :
1. http://www.ironrockoffroad.com/Merch...egory_Code=PFZ
2. http://www.roughcountry.com/jeep-sus...it-636-20.html
И в двата се използват предните пружини за задни.Единия има трак бар в комплекта,а другия има "криви долни носачи" и планка за преместване на захвата на трак бара.
И двата са доста постни,но това е положението.Кажете си мнението или предложете друго решение.
Ще последват и:
- леко спускане на раздатката,за да няма проблеми с карданите.
- удължаване на спирачните маркучи
- по-широки и изнесени джанти
- други бъмп стопове
- неща които незнам все още
Гумите ще са втора употреба или нови евтини.Доста негативни мнения прочетох за BF goodrich MT,но на цена от 300лв за парче май нямат аналог.
Доста съм бос относно ZJ и очаквам вашите съвети и мнения.
сдобих се с още един гранд в доста неугледен вид,но пък за сметка на това двигателя и автоматика са перфектни,няма ръжди или поне не съм открил и всичко му работи.
Взех го от приятел,за да оправим стари сметки и идеята ми беше да го продам и да си развържа парите,но за краткото време от което го имам се привързах към кочинката.
Преди една година е рециклирана кормилната кутия и автомата и дифовете са обслужени с правилното масло.
Вози по-стегнато от WJ-я,определно се накланя по-малко в завой.Раздатката е фулл тайм,мисля че се води NP249.Позициите са 4all,N,4lo.


Вчера му беше бойното кръщение и не се размина без поражения...Остана без предно на 5км кал и коловози от най-близкия асвалт.Но пък с повеко смелост и газ го изкарахме сравнително бързо.Проблема предполагам е в каретата,защото си имаше почукване,а сега като го измих отдолу от маншоните са останали само скобите

Ето и снимки с батко му след разходката:



Вече по същество:
Идеята ми е със скромен бюджет да заприлича малко на джип,защото прави трети коловоз с предния диф

Бюджета е е около 3000лв(заедно с гумите).Крайната цел е да се обуе със 33х12.5.
Джипът ще се ползва само извън пътя и съм готов на компромиси спрямо возия и екстри,които неизбежно идват с най-евтините китове на пазара.
Като лифт 3.5 инча е максимума в който се целя.защото след това нещата стават скъпи и сложни..Като се съчетае със здраво рязане на калници и брони предполагам ще събере 33ките.
Попаднах на два кита :
1. http://www.ironrockoffroad.com/Merch...egory_Code=PFZ
2. http://www.roughcountry.com/jeep-sus...it-636-20.html
И в двата се използват предните пружини за задни.Единия има трак бар в комплекта,а другия има "криви долни носачи" и планка за преместване на захвата на трак бара.
И двата са доста постни,но това е положението.Кажете си мнението или предложете друго решение.
Ще последват и:
- леко спускане на раздатката,за да няма проблеми с карданите.
- удължаване на спирачните маркучи
- по-широки и изнесени джанти
- други бъмп стопове
- неща които незнам все още

Гумите ще са втора употреба или нови евтини.Доста негативни мнения прочетох за BF goodrich MT,но на цена от 300лв за парче май нямат аналог.
Доста съм бос относно ZJ и очаквам вашите съвети и мнения.
Коментар