Здравейте,
От известно време под джипката капе, точно под предна дясна врата, викам си раздатка или ДВГ сълзи по малко, гледам капката се стича по шасито, редовно следя масла течности, викам си няма грижи "скоро" ще го оправя...
Онзи ден легнах отдолу и се оказа, дизел, капе нафта, виж снимките.
Виновника е някъде по веригата горивна помпа или тръбопроводите, преди минутки на фенерче зяпах малко и снимах и си мисля ,че самата помпа или филтър или каквото е това тече някъде високо горе, всичките тръбички не са със скоби с винт ами с онова кликащото захващане, не знам как се казва, вижда се на снимките.
1. От къде мога да си купя такива термоизолиращи самозалепващи се изолации за тръбопроводите и как точно се наричат, защото тези са подгизнали и вече са дали фира а аспуха е близо и резервоара и той, искам да сменя с нови?
2. Това което се вижда на снимките нещо тумбесто, сиво, МОПАРско, с 2 тръбички влизащи в него и няколко различни кабела, което е според мен виновника за теча, как се нарича точно и какво е помпа или филтър или и двете?
3. Според мен ремонта би трябвало да стане НЕ много трудно и без специални инструменти, само развивам гредата после охлабвам този целия юнит после преглед да се види кое тече, смяна, нови уплътния и т.н. и сглобяване, има ли нещо за което да се внимава, нещо специално/рисковано?
4. Някой да има упътване и/или инструкции за ремонт в точно тази област, моите манюали са нещо много постни, няма нищичко почти, а снимки нямам хич?
Предварително благодаря за съветите и помоща!











Дописване 1во:
Май изглежда да е само филтър като ей това - http://www.quadratec.com/products/51304_9000.htm
Обаче за какво тогава има толкова много кабели, поне 3 чифта кабели влизат в това нещо....?
Дописване 2ро:
Оказва се, че това май е филтър/помпа сетъп. Филтъра се сменя според американците и май струва 10тина кинта.
Тъпото е, че в инструкциите за потребителя и т.н. никъде не видях подробности как се прави и т.н.
Форумците в ДжейКей твърдят, че дилърите се правят както винаги на чукове и говорят за подмяна на целия модул помпа/филтър...
Другото нещо е, че смяната отнема едни няколко часа заради кофти мястото...
Ето още малко снимки от конкретното животно.



От известно време под джипката капе, точно под предна дясна врата, викам си раздатка или ДВГ сълзи по малко, гледам капката се стича по шасито, редовно следя масла течности, викам си няма грижи "скоро" ще го оправя...
Онзи ден легнах отдолу и се оказа, дизел, капе нафта, виж снимките.
Виновника е някъде по веригата горивна помпа или тръбопроводите, преди минутки на фенерче зяпах малко и снимах и си мисля ,че самата помпа или филтър или каквото е това тече някъде високо горе, всичките тръбички не са със скоби с винт ами с онова кликащото захващане, не знам как се казва, вижда се на снимките.
1. От къде мога да си купя такива термоизолиращи самозалепващи се изолации за тръбопроводите и как точно се наричат, защото тези са подгизнали и вече са дали фира а аспуха е близо и резервоара и той, искам да сменя с нови?
2. Това което се вижда на снимките нещо тумбесто, сиво, МОПАРско, с 2 тръбички влизащи в него и няколко различни кабела, което е според мен виновника за теча, как се нарича точно и какво е помпа или филтър или и двете?
3. Според мен ремонта би трябвало да стане НЕ много трудно и без специални инструменти, само развивам гредата после охлабвам този целия юнит после преглед да се види кое тече, смяна, нови уплътния и т.н. и сглобяване, има ли нещо за което да се внимава, нещо специално/рисковано?
4. Някой да има упътване и/или инструкции за ремонт в точно тази област, моите манюали са нещо много постни, няма нищичко почти, а снимки нямам хич?
Предварително благодаря за съветите и помоща!
Дописване 1во:
Май изглежда да е само филтър като ей това - http://www.quadratec.com/products/51304_9000.htm
Обаче за какво тогава има толкова много кабели, поне 3 чифта кабели влизат в това нещо....?
Дописване 2ро:
Оказва се, че това май е филтър/помпа сетъп. Филтъра се сменя според американците и май струва 10тина кинта.
Тъпото е, че в инструкциите за потребителя и т.н. никъде не видях подробности как се прави и т.н.
Форумците в ДжейКей твърдят, че дилърите се правят както винаги на чукове и говорят за подмяна на целия модул помпа/филтър...
Другото нещо е, че смяната отнема едни няколко часа заради кофти мястото...
Ето още малко снимки от конкретното животно.
Коментар