Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WJ: Теглич и защита на резервоара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • WJ: Теглич и защита на резервоара

    В близко бъдеще вероятно ще се наложи да слагам теглич на комбито. От американския джипфорум обаче разбирам, че при коли, които имат монтирана защита на резервоара, монтажът на теглича може да бъде проблематичен. Без проблем бил само оригиналният, който е и доста по-прибран нагоре. Само че оригинален за WJ вече не се произвежда, а да се намери джип с такъв по моргите е въпрос на късмет.

    Та, питанката е: Някой слагал ли е теглич на WJ, който има защита на резервоара и какъв/откъде? Че, за съжаление прилагането на челния американски опит "Тия дни само пробвам и връщам различни тегличи" в наши условия ще е доста трудно в частта за връщането ...
    Ние не сме неутрални!

  • #2
    От: WJ: Теглич и защита на резервоара

    Aз съм монтирал на моя, ама той е оригинален "мопарски". Няма проблем със щита. Единственно се разрязва малко пластмасата на бронята , за да излезе навън самият теглич!

    Коментар


    • #3
      От: WJ: Теглич и защита на резервоара

      Те и при Мопарските има два вида.Единия е по-дървен и се слага с пинизи.Имам и двата модела но не съм ги оглеждал подробно.

      Коментар


      • #4
        От: WJ: Теглич и защита на резервоара

        А, съвсем лесно се монтира. Единствено трябва да се демонтира куката за теглене , заедно с конзолата и. А бронята се зарязва точно по средата, там където излиза самият държач със сферата, на около15-20 мм.

        Коментар


        • #5
          От: WJ: Теглич и защита на резервоара

          Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
          ... А бронята се зарязва точно по средата, там където излиза самият държач със сферата, на около15-20 мм.
          За какъв точно теглич става въпрос?

          В първоначалния си вид фабричният се е монтирал по този начин:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:trailer_10.jpg
Прегледи:1
Размер:75.7 КБ
ID:5570255

          като за целта в бронята се изрязва отвор на фабрично маркирани места.

          Има обаче и друг вариант, при който тегличът стои по-ниско и не е необходимо толкова рязане:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13051_1999~Jeep~Grand_Cherokee_9_1000.jpg
Прегледи:1
Размер:132.1 КБ
ID:5570256
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            От: WJ: Теглич и защита на резервоара

            има и трети вариант. Утре ще снимам.

            Коментар


            • #7
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tazne-zariadenie-jeep-grandcherokee-792-2.jpg
Прегледи:1
Размер:98.1 КБ
ID:5570323Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21673667_1_800x600.jpg
Прегледи:1
Размер:18.1 КБ
ID:5570290
              Нещо подобно, като цялата квадратна греда е в бронята, там долу , където са двете планки, се прорязва пластмасата. Малко грозно стърчи, а ам пораженията минимални!
              Последно редактирано от stilnik; 09-03-14, 20:58.

              Коментар


              • #8
                От: WJ: Теглич и защита на резервоара

                Това бижу откъде и за колко?

                Коментар


                • #9
                  От: WJ: Теглич и защита на резервоара

                  За да не излезе като реклама, потърси в google "теглич за Jeep" и виж в изображенията.

                  Коментар


                  • #10
                    От: WJ: Теглич и защита на резервоара

                    Имам оригинален, за които не се реже бронята...Смених го за друг, купен от известна верига магазини за авточасти. Ако те интересува, питай на лични. Смяната беше без никакви интервенции по бронята, тегля средно голяма каравана с него и няма проблеми...Стария го пазя, но нямам ябълка за него, за това и го смених...
                    GRAND 3.1 за кеф
                    А 3 1.8 5v за адреналин
                    VITARA 1.6 за off-лов

                    Коментар


                    • #11
                      От: WJ: Теглич и защита на резервоара

                      Намерих много добър теглич Туле, свален от Гранд със защита на резервоара, така че би трябвало да няма проблеми. Естествено, бронята ще трябва да се реже, тъй като тегличът е по схемата на оригиналния и стои по-високо.
                      Сега на дневен ред идва електрическата част. Тегличът, който взех, има 13-пинов куплунг, който по принцип е за каравани. Тъй като не планирам придобиване на такава, а идеята е тегличът да се използва с обикновени ремаркета, вероятно ще е добре да сменя куплунга със 7-пинов, та да не си играя с разни преходници. Къде продават такива, които не са прекалено китайски? И още една питанка: Каква е схемата при свързване на ремарке да се изключва парктроника, в случай че вдига гюрултия заради ремаркето?
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        От: WJ: Теглич и защита на резервоара

                        В Горубляне има доста добри.Като подминеш отклонението за бирената ф-ка,продължаваш към Панчарево,следващата улица в дясно има магазин Европартс мисля се казваше.Продава чарколяци за камиони.Там и двата куплунга-мъжко,женско са на обща цена 10лв.И са определено по-добре направени от черните пластмасови китайки.Материала е ЦАМ.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_000607.jpg
Прегледи:2
Размер:88.3 КБ
ID:5633942

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_000608.jpg
Прегледи:2
Размер:103.6 КБ
ID:5633943

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_000609.jpg
Прегледи:2
Размер:111.5 КБ
ID:5633944

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_000610.jpg
Прегледи:2
Размер:126.6 КБ
ID:5633945

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_000611.jpg
Прегледи:2
Размер:106.5 КБ
ID:5633946

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_000612.jpg
Прегледи:2
Размер:113.9 КБ
ID:5633947

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_000613.jpg
Прегледи:2
Размер:91.6 КБ
ID:5633948

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_000614.jpg
Прегледи:2
Размер:89.6 КБ
ID:5633949

                        Принципно са за камиони /24V/ ама тва в случая няма значение!
                        Аз турнах ей тоя теглич.Е....Дедо го монтирА де!!

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140329_171157.jpg
Прегледи:2
Размер:261.7 КБ
ID:5633950

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140329_171219.jpg
Прегледи:3
Размер:178.1 КБ
ID:5633951

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140329_171232.jpg
Прегледи:1
Размер:134.2 КБ
ID:5633952
                        Последно редактирано от traun; 11-01-15, 12:10. Причина: допълнение
                        Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
                        0888854582
                        Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
                        Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: WJ: Теглич и защита на резервоара

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          ... Каква е схемата при свързване на ремарке да се изключва парктроника, в случай че вдига гюрултия заради ремаркето?
                          На 7-пинов куплунг няма (по стандарт) пин с който колата да "усеща" наличието на ремарке. Някаква хитрина с диоди и реленца може да се съчини, но при обичайната надеждност на куплунгите за ремарке ще ти къса нервите.

                          Прочее, надеждността: какъвто и да е куплунг за ремарке, с каквато и да е смазка и с каквато и да е защита, издържа една зима максимум. И ако едно време нещата се оправяха с почистване за още една зима, то откакто има изискване за постоянно светнати фарове има и постоянни 12 волта на два от пиновете. Резултатът е зеленикаква маса окиси и сол там където някога е имало пин.

                          Частичното решение което съм намерил аз е куплунгът да седи в купето (в някоя от нишите на задните калници, повечето коли имат) и да е свързан с около 70см кабел който излиза от тази ниша. При нужда просто се изкарва навън (кабелът не е дебел и повечето уплътнители търпят такива неща) и се свързва с ремаркето. Ако се увие и с един найлон после може да се прибере в същия вид обратно.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X