Здравейте, как се отразява тегленето на автомобилно ремарке от Grand Cherokee 4.0L. Визирам конкретно, какви са минусите при автоматична скоростна кутия. Ще има ли въобще някакви проблеми?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Jeep Grand Cherokee 4,0L и теглене на ремарке
Свий
X
-
От: Jeep Grand Cherokee 4,0L и теглене на ремарке
Първоначално публикуван от metaksa Преглед на мнение...... Ще има ли въобще някакви проблеми?0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
-
От: Jeep Grand Cherokee 4,0L и теглене на ремарке
От коя година е Jeep-а и каква му е комплектацията? Фабричният пакет за теглене (клас ІІІ) за WJ включва диференциали с пред. число 3.73; охлаждане на маслото на скоростната кутия; охлаждане на радиатора с електрически вентилатор + перка с виско муфа. Ако е от по-късни години вероятно си има последната комбинация и без да е имал пакет за теглене.
По начало 4-литровият двигател е слабичък за това купе и, съответно, може да тегли по-малък товар с макс. тегло на ремаркето 5000 lb = 2200 кг. Последното се отнася за случай, че дифовете са 3.73. Ако са 3.55 - ще вижда повече зор.
Официална информация за теглене - в прикачения файл.
wj_towing_info1.pdfПоследно редактирано от Чавдар (V93); 05-04-17, 15:02.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Предстои ми покупка на горепосоченият джип, затова първо събирам предварителна информация относно, технически-експлоатационните му характеристики. Годината ще е между - 1996 и 1998г. и ще се ползва предимно off-road ( лов, преходи по горски пътища и т.н. ).
Информацията за теглене е много полезна благодаря, за което. Веднага я пращам в базата данни на Jeep.Последно редактирано от CarTest™; 23-02-14, 20:53.
Коментар
-
От: Jeep Grand Cherokee 4,0L и теглене на ремарке
Аз имам лични впечатления от 4 литровия двигател само, че в Чероки, влачил съм много тежки ремаркета над 2 тона и още над тон в джипа, влачил съм всичко това първо извън пътя през гори и рекички и после на асвалт и много баири стръмни и завои.
Двигателя си е добре, ако не стигне мощност, пускащ на бензин и мощноста става предостатъчно.
Аз бях с 4 скоростен автоматик, който е много здрав но харчи зверски гориво над 70-80 км/ч.
На спускане имаш принудителна 3та и 2ра скорост, ако пипнеш едни неща за половин час човъркане може да сложиш и копче за принудителна 1ва скорост, аз не сложиш, не ми се занимаваше.
Ако НЕ ти работи АБС ще се видиш в чудо при рязко спиране натоварен, ще имаш чуството, че караш лодка не джипходи където си иска, клати и аха аха да се обърне или врътне на някъде...
Дърпах няколко пъти едни бетонни колци за ограда, строших няколко пъти ремаркето, главини, болтове късах на джантите, пръсках гуми, после камъни товарих пак много тежки, никакви ядове с джипа, с автоматик и т.н. проблема е дисбаланса ако ремаркето се залюлее и спирането натоварен и разбира се пъкането на гуми, аз влачех тия неща из планините из едни скалисти терени с много и остри камъни и скали.
Проблема с тежките ремаркета е в спирането и самия вид автомобил, лекички са и гранда и черока, два тона джип ако влачиш 2 тона ремарке като изпадне ремаркето в дисбаланс става страшно, с тежки товари аз не бих карал с повече от 50-60.
Ако е за инцидентни случаи НЕ мисля, че е проблем да се влачи нещо тежко, ако обаче е за редовни натоварвания аз бих потърсил друг вариант, лично мнение.
Аз имах принудително включване на електрическа перка за охлаждане на радиаторите за СК и ДВГБъдете живи и здрави!
Коментар
-
От: Jeep Grand Cherokee 4,0L и теглене на ремарке
Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнениеАз имам лични впечатления от 4 литровия двигател само, че в Чероки, влачил съм много тежки ремаркета над 2 тона и още над тон в джипа, влачил съм всичко това първо извън пътя през гори и рекички и после на асвалт и много баири стръмни и завои.
Двигателя си е добре, ако не стигне мощност, пускащ на бензин и мощноста става предостатъчно....Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Jeep Grand Cherokee 4,0L и теглене на ремарке
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеСамо дето Черокът е с едни около 300 кг по-лек от Гранда, поради което 4.0 в XJ не е съвсем същото, като 4.0 в ZJ или WJ ...Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
От: Jeep Grand Cherokee 4,0L и теглене на ремарке
Първоначално публикуван от metaksa Преглед на мнениеПредстои ми покупка ......0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
От: Jeep Grand Cherokee 4,0L и теглене на ремарке
Благодаря за информацията! И аз смятах, че не би трябвало да има проблем при тегленето, като се има предвид, че ремаркето ще се товари не повече от 750кг. Тези килограми съм ги влачил и с далеч по малолитражно руско возило и що годе нямаше проблем. С черока ще хвърчи..Но понеже нямам опит с автоматична скоростна кутия и затова съм малко преднамерен към този вид скоростна кутия, но като чета вашите коментари се убеждавам, че не би следвало да има проблеми.
Коментар
-
От: Jeep Grand Cherokee 4,0L и теглене на ремарке
Да, изпадне ли читав Grand - 4,0 или 5,2 ще действаме.Когато автоматика започне да загрява ( ако въобще това се случи ) , какви са признаците, за да се избегне по сериозна повреда? Има ли датчик на арматурното табло за температура или нещо подобно?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар