Гадна работа,
От извесно време започна един шум отпред на дясната глава, като от хидравлични повдигачи. Естествено не можах да го изтърпя и ги смених. Работата си е почти един ден и то защото беше дясната страна+газова уредба……
При смяната видях, че веригата е хлабава леко и проблема е от там, ама силно се надявах да е това,нооооооо не. Реших да отложа леко нещата във времето и….
Дадох колата на жена ми, щото тя утрепа нейната на заледяванията и пак проблем, счупи се секторната кутия. Тука измъкване няма рекох си и веднага заръчах една, за смяна. Понеже синът ми беше в Германия, му поръчах и един Тайминг Сет, та сичко да се оправи отведнъж. Не споменах че ще сменям и радиатор на климатик.
Речено сторено, Джипката в бокса и давай да демонтираме, с ремонтния каталог в ръка. Сменихме всичко и решихме да палим и оооооооооо кеф сичко работи като часов ник.
Уцелихме белезите на веригите, обезвъздушихме хидравликата и антифриза , няма шумове от двигателя, парното работи, компа не дава грешки. И са кво, ми да се возиме. Навъртях 50-60 км и ооооооооо ужас пак шум от веригите………….
Махам оная джажа за наливане на маслото- „гърловина“ и какво да видя водача на веригата подскача като луд и точно това е шума. Естествено си викам „тъпо парче си ти, пак си пропуснал/объркал нещо. Ами сега, вече е студено и не става в бокса и помолих за помощ един местен майстор, да ме приюти. И се започна, демонтажи събиране на всякакви течни гадости….. и стигнахме до веригите и се започна филма. Той се изразява във следното:
Всичко с веригите на пръв поглед е наред. Белезите съвпадат, двигателя си върти нормално, пали от раз, масло има, и тече, но дясната верига е по хлабава от лявата. Гледахме, мислихме, анализирахме и стигнахме до извода, че обтегача на веригата/новия/ е менте. Сложихме стария затварихме капака на веригите и ……….пак същото. През гърловитана се вижда как подскача веригата и блъска. При натиск с отверка, заместваме обтегача, всичко се успокоява и няма тоз ужасен шум.
Знам, че повечето ще попитат дали съм сменил колелата и отговора ми е не. Просто комплекта който ми донесе сина е само вериги и обтегачи, за съжаление. Просто не съм се сетил да му обясня правилно, мислейки, че като знам аз и той се досеща.
Та да си дойдем на въпроса, каква е причината, едната верига да е перфектна, а другата да хлопче и……..
Опитах се да бъда максимално изчерпателен, за да получа компетентен съвет. Моля не ме пращайте при Дедо, щото са 500км и нема как да стигна. Приемам дистанционни съвети и евентуално, ако някой има зъбните колела да свирка.
Че нещо взема да ми писва и май ще вкарам тази марка при ония дето почват с буквата Ф, в лявата част на тефтера.
П.С. Проверих маслените магистрали, пластините на обтегача, центровката, затягане по агрегати.
От извесно време започна един шум отпред на дясната глава, като от хидравлични повдигачи. Естествено не можах да го изтърпя и ги смених. Работата си е почти един ден и то защото беше дясната страна+газова уредба……
При смяната видях, че веригата е хлабава леко и проблема е от там, ама силно се надявах да е това,нооооооо не. Реших да отложа леко нещата във времето и….
Дадох колата на жена ми, щото тя утрепа нейната на заледяванията и пак проблем, счупи се секторната кутия. Тука измъкване няма рекох си и веднага заръчах една, за смяна. Понеже синът ми беше в Германия, му поръчах и един Тайминг Сет, та сичко да се оправи отведнъж. Не споменах че ще сменям и радиатор на климатик.
Речено сторено, Джипката в бокса и давай да демонтираме, с ремонтния каталог в ръка. Сменихме всичко и решихме да палим и оооооооооо кеф сичко работи като часов ник.
Уцелихме белезите на веригите, обезвъздушихме хидравликата и антифриза , няма шумове от двигателя, парното работи, компа не дава грешки. И са кво, ми да се возиме. Навъртях 50-60 км и ооооооооо ужас пак шум от веригите………….
Махам оная джажа за наливане на маслото- „гърловина“ и какво да видя водача на веригата подскача като луд и точно това е шума. Естествено си викам „тъпо парче си ти, пак си пропуснал/объркал нещо. Ами сега, вече е студено и не става в бокса и помолих за помощ един местен майстор, да ме приюти. И се започна, демонтажи събиране на всякакви течни гадости….. и стигнахме до веригите и се започна филма. Той се изразява във следното:
Всичко с веригите на пръв поглед е наред. Белезите съвпадат, двигателя си върти нормално, пали от раз, масло има, и тече, но дясната верига е по хлабава от лявата. Гледахме, мислихме, анализирахме и стигнахме до извода, че обтегача на веригата/новия/ е менте. Сложихме стария затварихме капака на веригите и ……….пак същото. През гърловитана се вижда как подскача веригата и блъска. При натиск с отверка, заместваме обтегача, всичко се успокоява и няма тоз ужасен шум.
Знам, че повечето ще попитат дали съм сменил колелата и отговора ми е не. Просто комплекта който ми донесе сина е само вериги и обтегачи, за съжаление. Просто не съм се сетил да му обясня правилно, мислейки, че като знам аз и той се досеща.
Та да си дойдем на въпроса, каква е причината, едната верига да е перфектна, а другата да хлопче и……..
Опитах се да бъда максимално изчерпателен, за да получа компетентен съвет. Моля не ме пращайте при Дедо, щото са 500км и нема как да стигна. Приемам дистанционни съвети и евентуално, ако някой има зъбните колела да свирка.
Че нещо взема да ми писва и май ще вкарам тази марка при ония дето почват с буквата Ф, в лявата част на тефтера.
П.С. Проверих маслените магистрали, пластините на обтегача, центровката, затягане по агрегати.
Коментар