От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ
За двигателите е горе долу така.За АСК и диференциалите с ограничено приплъзване хич не е така.Различните антифрикционни и противопенни добавки са вложени в различен процент ако и да ги има едни и същи в различни масла.Да може да се долее а сигурно може и да се кара с изцяло сменено с друго масло.Друг е въпросът как ще се отрази на ресурса на агрегата.За двигателите и АСК на мерцедес никой не търси масла Мопар.Същото е положението и с двигателят на VM.Аз лично мисля да сменям маслата по трансмисията с мопарски,тези в диференциалите с кастрол или тутела плюс адитив,а маслото в двигателят с Yasso.Всеки сам си прави цивилизационният избор.
За двигателите е горе долу така.За АСК и диференциалите с ограничено приплъзване хич не е така.Различните антифрикционни и противопенни добавки са вложени в различен процент ако и да ги има едни и същи в различни масла.Да може да се долее а сигурно може и да се кара с изцяло сменено с друго масло.Друг е въпросът как ще се отрази на ресурса на агрегата.За двигателите и АСК на мерцедес никой не търси масла Мопар.Същото е положението и с двигателят на VM.Аз лично мисля да сменям маслата по трансмисията с мопарски,тези в диференциалите с кастрол или тутела плюс адитив,а маслото в двигателят с Yasso.Всеки сам си прави цивилизационният избор.
Аз днеска ходих да ги взема и... се разминахме. Жоро, ако имаш още да пращаш на някой по "Еконт", би ли ми пратил моите за моя сметка от единия край на София до другия, че с тия повсеместни ремонти... егати безсмисленото пътуване днеска му ударих
Коментар