Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Shipment costs inside the EU countries
    - EUR 17,85 per order
    Да го сравним с "шипмънта" от САЩ?

    П.С. все пак е групова поръчка - free delivery starting from a purchase order value exceeding EUR 200

    Коментар


    • #17
      От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

      Първоначално публикуван от bubi Преглед на мнение
      Да го сравним с "шипмънта" от САЩ?

      П.С. все пак е групова поръчка - free delivery starting from a purchase order value exceeding EUR 200
      Не знам колко е шипмънта от САЩ, Жоро_ЦСКА дава цена "краен потребител". Т.е. 25 лв. за опаковка ATF+4 "франко" офиса в София, където работи Освен сега заформящата се поръчка, ако Жоро и всички участници решим, да я засилим групово към тия германци и да видим какво ще стане ? Иначе поотделно - нито на един от нас няма да ни се върже цената.
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #18
        От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

        Аз изгода чак да се каже нямам. Поспада шипинга на другите неща в контейнера като се плати този на маслото.
        Добре е да се знае че има от Европа вариант да се поръчат маслата. Този път обаче никой не е на зор и ще караме с американските масла. Следващия можем да пробваме европейските.
        Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

        тел. 0897818449

        Коментар


        • #19
          От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

          Маслата са поръчани , ще са тук края на Април месец. Пак са малко повече от заявените че телфона ми звъни постоянно с въпроси за масла.
          Някой ако иска на лично да му кажа как да си ги плати.
          Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

          тел. 0897818449

          Коментар


          • #20
            От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

            Това е по което се ориентирам
            http://www.wkjeeps.com/wk_maintenance.htm#TRANS
            двигателят е 3.0CRD 218 hp.
            qadra drive II

            Коментар


            • #21
              От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

              2 литра NV 247 за раздатката.
              За скоростите зависи как ще го сменяш. Само като отвориш картера да изтече ли или ще го изсмучат с вакум. В първия случай ти трябват 6-7 литра ако ще го изсмуквате 10-11литра. АТФ+4 е за скоростите де
              Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

              тел. 0897818449

              Коментар


              • #22
                От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

                Има ли рискове във вторият случай - с вакуум ?
                Има една фирма в Габрово - предлагат ми да го сменят с вакуум но не съм много убеден че знаят особено какво точно правят.Хем ми се иска,хем малко ме е страх...Май Дядо Владо ще е човека дето ще пипа...
                BMW X6

                Коментар


                • #23
                  От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

                  Първоначално публикуван от Вещер Преглед на мнение
                  Има ли рискове във вторият случай - с вакуум ?
                  Има една фирма в Габрово - предлагат ми да го сменят с вакуум но не съм много убеден че знаят особено какво точно правят.Хем ми се иска,хем малко ме е страх...Май Дядо Владо ще е човека дето ще пипа...
                  По много щатски сайтове се твърди, че Крайслер не препоръчва "vacuum flush". В самите ръководства за поддръжка пишат - махаш картерчето на кутията, махаш филтъра, чакаш да спре да тече, слагаш новия филтър, слагаш картера и наливаш... Не съм срещал инструкции "отвий маркуча към радиатора на кутията, забоди го в смукачката, мушни маркуча за нов ATF в отвора на щеката..."
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

                    С вакум хубаво ще изсмучеш ATF-а, ама филтъра /филтрите/ как ще смениш? А това също е важно за добрата работа на кутията - като е позадръстен филтъра на смукателя на помпата какво правиш, той също си има някакъв живот. Отделно в картера на дъното се събират всички утайки, тях също трябва да измиеш, да огледаш /не дай боже/ за някое и друго парче от пружините стягащи пакетите и т.н.


                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

                      E аз си мислх че ще смучат маслото с вакуум и ще махнат картера заради филтрите - два броя ако не се лъжа.То смяна на масло без смяна на филтър е като ...абе сетете се нещо,ама аз това няма да го направя никога.Смяната на маслото задължително ще е със смяна на филтри - без коментар.Значи пак до Дядо опираме.
                      BMW X6

                      Коментар


                      • #26
                        От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

                        А смучене с вакуум и смяна на филтри отделно ми звучи логично. В wkjeeps.com си го пишат така
                        Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

                        тел. 0897818449

                        Коментар


                        • #27
                          От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

                          Как се базикате значи...ами не съм запознат с автоматиците- сефте ми е.Аз си мислех че смяната с вакуум става като махнат картера по надлежния начин - изтече каквото изтече и после изсмучат маслото от радиатора и ...торк конвертора ли е - само не се смейте...и после сменят филтрите,затворят картера и наливат.Аз така си мислех.Сега може да стане майтап за моя сметка ,но това беше моята представа която явно е грешна.Мисълта ми е че искам да източа колкото може повече масло.Друго си е ръчката - точиш - няма "филтри милтри" - наливаш и газ по баира.
                          Последно редактирано от Вещер; 14-02-14, 09:12.
                          BMW X6

                          Коментар


                          • #28
                            От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

                            Я па тия ? Ехе-е-е-ейй, к`во прай конкуренцията. Жоро, ако внесеш още един контейнер с АTF, дай Боже нЕкой ден да го гледаме от български доставчици на 12-15 лв. литъра Още не са стигнали твоята цена, а има и "шипинг" на "Еконт". Пробно поръчах два литра, да видя дали е истина (НЕ се отказвам от тук поръчаните), щото от дълго време им се мъдри в сайта, но като кликнеш да поръчаш излизаше "няма складова наличност".
                            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

                              Аз открих на балкона забравени 5 литра от миналата поръчка ако искаш може да си ги вземеш още сега : )))))
                              Иначе до 2-3 седмици чакаме контейнера в София.
                              Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

                              тел. 0897818449

                              Коментар


                              • #30
                                От: Поръчка MOPAR ATF+4 MOPAR NV-247 от САЩ

                                Привет. Доста се порових и прочетох във форума по темите за това с какви масла да се карат джиповете, какви масла за АСК за раздатка, диференциали и т.н. Всички говорят за американските двигатели и сглобки и всички са се хванали на Мопара. Не казвам, че разбирам много, но какво ще кажете за италианския или немския двигател и АСК? Да джипа е САЩ но сърцето и краката му са европейски. И за тях ли трябва американски масла? Съмнявам се. Съмнявам се, че германеца ще се съгласи на негов мотор да се слага амер. масло, не че нещо, но все пак фирм. политика. И накрая ще кажа нещо каете ми каза преди време един приятел който се занимава с масла и който попитах след една от слените са масло на предната ми кола: "какво да правя ако ми се наложи на пътя да доливам масло, от къде да търся от тази марка която ми сложи?" Отговора му беше "гледай вискозитета да е същия, за марката не мисли, това е само опаковка". Така, при условие, че Мопар не е производител на масла а само пакетира, тогава какво е значението дали е тази марка или др. след като в опаковката е едно и също. А на тези които ще кажат че не е точно така, ще отговора "ако си мислите, че другите производители не са си купили един варел Мопар и не са го изследвали какво съставки и компоненти има, за да направят същия продукт, жестоко се лъжите. И Рено от завода излиза с масло ЕЛФ, но това не значи че не може да са кара и с Кастрол примерно. Та простия ми въпрос е, какво значение има марката, след като съставката е една и съща? Прост въпрос и сигурно има прост отговор.
                                Jeep Grand Cherokee 2.7 crd-2002 год.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X