Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло за хидравлика WJ 3.1TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Масло за хидравлика WJ 3.1TD

    Здравейте колеги,
    искам да попитам какво масло да взема за хдравликата на волана на WJ 3.1TD 1999г.
    Нещо в студа започна да вие сутрин докато загрее, погледнах и нивото на течността беше паднало.
    Масла и други консумативи за джип-ове с ниски надценки на www.charkove.com

  • #2
    От: Масло за хидравлика WJ 3.1TD

    Да си отговоря на въпроса с цитат от wjjeeps.com:

    Mopar®P/N 04883077 Hydraulic fluid / Power steering fluid (MS5931)
    MS5931 IS THE ONLY FLUID THAT CAN BE USED FOR THE POWER STEERING SYSTEM. NO EXCEPTIONS!

    Important note:
    The factory fill power steering fluid for all 1999-2004 Grand Cherokees is a unique fluid, MS5931. ATF+4 (MS9602) should not be mixed or used as a “topping off” fluid on the Grand Cherokee WJ. All WJ models should be serviced using ONLY the special MS5931 fluid. ATF+4 is NOT an approved Power Steering Fluid and should never be used under any circumstances. Note that all fluids will darken in color with usage and fluid color is no longer an indication of fluid condition.
    Масла и други консумативи за джип-ове с ниски надценки на www.charkove.com

    Коментар


    • #3
      От: Масло за хидравлика WJ 3.1TD

      Exactly! "...NOT an approved Power Steering Fluid and should never be used under any circumstances"
      Късно виждам поста ти. Звънна ли на Скорпионите? Мисля, че имат в наличност.
      Not a big deal, когато ти е наблизо. Инак е драма, особено сега.
      Поздрави!
      К.
      Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
      2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"

      Коментар


      • #4
        От: Масло за хидравлика WJ 3.1TD

        Намерих колега, ама са въпроса е че ще я сменя цялата, че не знам какво имам вътре? )
        Масла и други консумативи за джип-ове с ниски надценки на www.charkove.com

        Коментар


        • #5
          От: Масло за хидравлика WJ 3.1TD

          Аз пък от вчера търся официална забрана от страна на "Крайслер" за АТФ-то, ама нъцки
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #6
            От: Масло за хидравлика WJ 3.1TD

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            Аз пък от вчера търся официална забрана от страна на "Крайслер" за АТФ-то, ама нъцки
            Добре, колега. Да питам тогава, да ида ли до OMV и да купя ATF (ATF или ATF+4, съжалявам за тъпия въпрос)?
            Сори, ама нямам идея кво да правя
            Масла и други консумативи за джип-ове с ниски надценки на www.charkove.com

            Коментар


            • #7
              От: Масло за хидравлика WJ 3.1TD

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              Аз пък от вчера търся официална забрана от страна на "Крайслер" за АТФ-то, ама нъцки
              За хидравликата има противоречиви бюлетини на "Крайслер", всеки отменя предходните. Ако колата има хидравличен вентилатор като "Хемито" ми напр. - пишат, че трябва PSF вместо ATF
              Първоначално публикуван от peter3d Преглед на мнение
              Намерих колега, ама са въпроса е че ще я сменя цялата, че не знам какво имам вътре? )
              Тия поне се различават по цвета. ATF си е червен, а PSF е безцветен.
              България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

              Коментар


              • #8
                От: Масло за хидравлика WJ 3.1TD

                Начи да кажа, след консултация с Дядо Владо по тела, налех малко ATF )
                Никакъв проблем нямам вече 1-2 седмици.

                Благодаря за което на Дядо Владо
                Масла и други консумативи за джип-ове с ниски надценки на www.charkove.com

                Коментар


                • #9
                  От: Масло за хидравлика WJ 3.1TD

                  На моя 3.1 ТД му налях масло за хидравлика, каквото имах под ръка, сходно до това, което бе обявил производителя в техническата литература. Дали в следствие на това или не, семеринга на помпата текна. Не ми се занимаваше да я отварям, просто взех втора употреба на външен вид почти същата от някакъв ВАГ, с около милиметър разширих оригиналната ремъчна шайба и и разпробих нови отвори през 120 градуса и помпата стана вечна. Десетки хиляди километри тази помпа на ВАГ се караше с прецедено отработено масло ( с което и вървеше машината). Цялата процедура струваше под 80 лева и около час труд.
                  If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X