Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преден диференциал WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Преден диференциал WJ

    Понеже не съм много на ти с JEEP, а рових и с търсачката и не намерих да питам разбиращите.
    1. Има ли разлика в касетите за различните предавателни числа на дифа? Понеже попаднах в нета на информация за 2 типа диференциали до 3.55 и над 3.73. Много-много инфо нямаше та не разбрах два типа касети ли са или просто така си ги класифицират? По точно мога ли на мост с диф с предавателно число 3.55 да сложа само корона и пиньон 3.73 или трябва да сменям и касетата?
    От там следва и въпроса на мост с предавка 3.55 с Vari Lok блокаж дали корона и пиньон за 3.73 от такъв без блокаж стават.
    2. Какви са проблемите, които дава Dana30-ката като преден диференциал? На какъв тормоз издържа и колко килограма може да носи?
    Понеже питането конкретно е за части от Гранд Чероки ама не става дима баш за него та от там идва и третия въпрос:
    3. Как ви се струва идеята на Шевролет Астро AWD 1995 което е с независимо окачване отпред да се замени с целия преден мост от Гранд WJ?
    Хамериканците принципно тоя ъпгрейд го правят с мостове от Форд с Dana 44 или 60, ама тука от де да ги намеря.
    Попадна ми мост с предавателно число 3.55 с блокаж, ама аз съм с 3.73 и за да не сменям и задния мост си мисля да търся корона и пиньон за 3.73 за Dana-та. И да го мяткам на ресори отпред.

  • #2
    От: Преден диференциал WJ

    Магелане, Америка ли си тръгнал да откриваш........открита е преди тебе от Колумб.
    П.П. ....и струва много пари и време.
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      От: Преден диференциал WJ

      Америка че е открита знам от както съм се родил, ама аз не ползвам астрото за състезания или за тежък offroad, а ми трябва да го вдигна.
      Мост от Форд ако някой ми намери тук евалата, ама аз до сега не намерих. А и каква е гаранцията, че ще е със същото число като задния дифф.
      Ако си намеря мост директно с 3.73 предавателно число и на същия диагонал междуболтово разстояние на 5х127. Все пак търся бюджетен вариант за кола която се кара всеки ден.

      Коментар


      • #4
        От: Преден диференциал WJ

        Явно не си разбрал късия ми горен пост. Гранд тотала (в пари) грубо ще е 1-1 1/2 повече от цената на "Астралния"
        Ако си от Сф-то, ела да споделям печален опит.......
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #5
          От: Преден диференциал WJ

          Първоначално публикуван от magelan Преглед на мнение
          Америка че е открита знам от както съм се родил, ама аз не ползвам астрото за състезания или за тежък offroad, а ми трябва да го вдигна.
          ...
          Все пак търся бюджетен вариант за кола която се кара всеки ден.
          И какъв е смисълът от скъпо упражнение като замяната на независимо окачване с цял мост за ежедневна кола, която не се кара на тежък офроуд?!?
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            От: Преден диференциал WJ

            Ами сега, моят едно на ръка че вие (стария собственик не е бил много любезен със смяната на маслата на диференциалите). Задния поне не вие, но какво излезе от него ......
            След това кит за лифт за тоя с независимото окачване е към 2000$ до тук и пак дифа си е на същия просвет както при стандартното окачване, алуминиевия му корпус не е много подходящ за подпиране в камъни и тн, което не се случва на тежък офроуд, а при всяко прибиране и тръгване от вкъщи( още повече, че сега поне част от шасито пази поне отпред дифа от удар, а с лифтовете е само една допълнително монтирана ламарина). Дължи се на интелигентното шофиране на всички които минават по пътя и ровят коловози, камъни и кал. А когато ме видят с кирката и лопатата да оправям пътя ми викат че съм луд. Последният път когато се прибирах малоумен съсед без кола наредил едни камъни по средата на пътя през една канафка за да може да я преминава пеша. Колата пробуксува, свлече се с двете предни гуми в напречната канафка на пътя и тия натрупани камъни в средата добре се отразиха на генерацията. Струваше ми 400 лева да я ремонтирам. А преди това камъните бяха наредени така че и двете гуми през тях да прегазят канафката. Ма тоя не може да мине там дет минават гумите, а си ги иска в средата.
            Отделно, картерите там се трошат много лесно, на година има поне 2-ма-3-ма с изтекли масла по баира. А на Астрото картера на мотора, на автомата и раздатката не са много скрити.
            Отзад съм с 4 инча лифт вече, от пред съм приготвил кит за Бодилифт 2 инча. Нови АТ гуми Гудиар Вранглер дуратрак на 235/75/15 за разлика от заводските мекиците 215/75/15. Но със всичко това отпред печеля само сантиметър и половина лифт от терена до дифа.
            Астрото е с много малки веждички и не може да хване по-големи гуми без солиден лифт.
            Та за всичко това си мисля за цял мост отпред, поне да си пазя картерите и генерацията.
            И пак подчертавам, това е само за да си се прибирам до вкъщи, особено есенно, зимно и пролетно време. На сухо не е толкова проблем щото колата не буксува на сухо и не се свлича странично по наклоните.
            На какво да направя като живея на ВУКОЕБИНА.
            Последно редактирано от magelan; 25-01-14, 20:48.

            Коментар


            • #7
              От: Преден диференциал WJ

              .......звънни.......
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X