Здравейте колеги. Надявам се да не съм сбъркал раздела в който пускам темата понеже ми е първата
.
Собственик съм на Wrangler TJ 4.0i произведен 1997г. Автомобила съм закупил с някои ъпгрейди по него и тези за които ще пиша са по диференциалите.
Сменените по тях детайли са пиньон и корона с предавателни числа (по мои изчисления дано не греша) 4.875 и въздушна блокировка на заден диференциал.
Блокажа до сега смятах за ARB и за такъв ми бе представен от предишния собственик, но вече имам леки съмнения. Надявам се това да кажат по-запознатите колеги защото аз друг не съм и виждал
.
Ето какво ми се случи миналата седмица! Потеглям съвсем спокойно с автомобила и някакви скандални звуци от задния диференциал
.
На следващия ден естествено вече дифа беше отворен и вътре изненада, нещо бе изяло едно сателитно и едно планетно колело
.
Какви са вашите мнения какво е довело това положение? Блокажа ли е ментак или грешна експлоатация от моя страна? Въпреки че освен в голяма кал другаде не е включван!

Собственик съм на Wrangler TJ 4.0i произведен 1997г. Автомобила съм закупил с някои ъпгрейди по него и тези за които ще пиша са по диференциалите.
Сменените по тях детайли са пиньон и корона с предавателни числа (по мои изчисления дано не греша) 4.875 и въздушна блокировка на заден диференциал.
Блокажа до сега смятах за ARB и за такъв ми бе представен от предишния собственик, но вече имам леки съмнения. Надявам се това да кажат по-запознатите колеги защото аз друг не съм и виждал

Ето какво ми се случи миналата седмица! Потеглям съвсем спокойно с автомобила и някакви скандални звуци от задния диференциал

На следващия ден естествено вече дифа беше отворен и вътре изненада, нещо бе изяло едно сателитно и едно планетно колело

Какви са вашите мнения какво е довело това положение? Блокажа ли е ментак или грешна експлоатация от моя страна? Въпреки че освен в голяма кал другаде не е включван!
Коментар