Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

    Здравейте отново колеги,

    След като преборихме Шими )), ми направи впечатление следното: става въпрос за Гранд 3,1 2000 година, Quadra Drive. Имам го отскоро. След смяна на много неща по предницата /всичко без шарнирите на главината/ всичко е шест и реших да го изкарам малко извън пътя. Направи ми впечатление, че при опит да го кача по баир с пясъчна настилка, буксуват задните колела. Намъкнах го в една кал. Спирам, тръгвам няма проблем, но така и неусещам поне да превърти отпред. Иначе колата не се окопа, не се поднася в калта. Закарах я в близкият сервиз, в който обаче не са много по 4х4 то. Исках само леко да я вдигнем на крик и да видя дали въртят четирите колела. При вдигане на джипката на около 30 см и слагане на D, въртят само задните колела. При минаване на бавни въртят и предните. Преди съм карал ML 270 и мисля че при него не е така. Моля за отговор на тъпият ми въпрос " Така ли трябва да е при тази система или нещо раздатката се бъзика? Отново благодаря предварително на всички, които ще помагат!

    Нещо извън темата. тук виждам много готини хора Правите ли сбирки на хората от форума и кога. Ще се радвам да присъствам на тях!

    Поздрави и наздраве!)

  • #2
    От: Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

    Отзад напред:
    сБирки, сПъжоли, сВино и т.н се правят по всяко време, пиши от къде си...
    При ML не е така...
    При "Куадра драйва"(247 раздатка) на бавни си пбикновен "парттайм", за това на бавни и твърд терен много внинателно! На "бързи" си със задно в големия процент, когато се получи разлика в скоростите на въртене на предния и задния кардан раздатката плавно блокира диференциала си и стига почти до 50/50. Сходно е и в мостовете. "На ръка" трудно се хваща сработването на блокажа. Най-лесният тест е от двама души, здраво дъво, зелена трева(кал, пясък). Джипа се вързва отзад за дървото, един сяда в него, пали, включва на "Д" и на "бързи", и плавно подава газ. Първо тръгва едно задно колело, до към 1500-1800об. трябва да е тръгнало и другото, към 2000 се "обажда" и едно предно и до 2500 и другото предно, ако го няма "мяу", нещо в кОтията се е окотило
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

      Привет, от София съм. Ще се радвам да присъствам на някоя сБирка. Та значи до колкото разбрах поведението на моя убавец е нормално. Ще го видим зимата. За такова голямо "момче" би трябвало да не усещам проблем. Двес ще го вкарам пак малко в един калищак и ще поекспериментирам. А я ми кажи искам да му сменя и амортисьорите поне предните... това което мога да си позволя е SASH и МONROE сензатрак. кое от двете?

      Благодаря предварително!

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

        Първоначално публикуван от Taurus76 Преглед на мнение
        Днес ще го вкарам пак малко в един калищак и ще поекспериментирам.
        В калищак трябва да влезнете две коли - една 4х2 най-добре със задно предаване и ти с джипа. Тогава ще видиш разликата. Иначе разлика се усеща при "по-примитивните" раздатки, при които можеш ръчно да изключиш предния мост и да останеш само на задно. Веднага разбираш, че 4х4 работи
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
          Отзад напред:
          сБирки, сПъжоли, сВино и т.н се правят по всяко време, пиши от къде си...
          При ML не е така...
          При "Куадра драйва"(247 раздатка) на бавни си пбикновен "парттайм", за това на бавни и твърд терен много внинателно! На "бързи" си със задно в големия процент, когато се получи разлика в скоростите на въртене на предния и задния кардан раздатката плавно блокира диференциала си и стига почти до 50/50. Сходно е и в мостовете. "На ръка" трудно се хваща сработването на блокажа. Най-лесният тест е от двама души, здраво дъво, зелена трева(кал, пясък). Джипа се вързва отзад за дървото, един сяда в него, пали, включва на "Д" и на "бързи", и плавно подава газ. Първо тръгва едно задно колело, до към 1500-1800об. трябва да е тръгнало и другото, към 2000 се "обажда" и едно предно и до 2500 и другото предно, ако го няма "мяу", нещо в кОтията се е окотило
          Едно въпросче: на бавни ако боксува предно ляво - предно дясно зацепва ли?
          Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
          Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

          Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

            Първоначално публикуван от Taurus76 Преглед на мнение
            Привет, от София съм.....
            Ми звънни пък ела, ще го пробваме, ще си говорим за амове (ама хич им не разбирам) може да го окаляме малко....
            Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение
            Едно въпросче: на бавни ако боксува предно ляво - предно дясно зацепва ли?
            Би трябвало, ако всичко е здраво
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

              Със сигурност другата седмица ще се видим

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

                Първоначално публикуван от Taurus76 Преглед на мнение
                При вдигане на джипката на около 30 см и слагане на D, въртят само задните колела.
                В раздатката имаш диференциал с активно ограничаване на приплъзването който придава движение на предните колела.
                Минимума на който е зацепен е 5-10%.
                Щом нищо не придава и върти само задните колелета докато джипа е във въздуха, значи ... раздатката се бъзика.

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

                  Спам: Пламене, страшна снимка!
                  edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

                    Когато джипа е вдигнат и загасен започвате да въртите 1 задно колело на ръка, след 2 оборота другото задно се завърта само в същата посока, след още 2 оборота и предният мост завърта колелетата. Това е за Куадра драйв.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

                      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                      Когато джипа е вдигнат и загасен започвате да въртите 1 задно колело на ръка, след 2 оборота другото задно се завърта само в същата посока, след още 2 оборота и предният мост завърта колелетата. Това е за Куадра драйв.
                      Точно таке е, но никога досега не се бях замислял, че може да стане и по начина който описваш. Поредното доказателство, че има повече от едно решения задачата.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

                        Здравейте. Имам проблем с предния мост на Grand cherokee 2.7 CRD. След като се сдобих с него, с мъка разбрах, че няма предно. При изправяне пред една стръмна ливада осъзнах, че джипката няма предно задвижване. задните двете колела превъртаха а отпред се чуваше само някакво щтракане. След като свалих полуоската видях, че от страна на диференциала шлеците са леко загладени на дълбочина 1-2мм. Реших, че полуоската е сменяна с по къса и сложих по-дълга. моста се зацепи. Обаче по сух асвалт се усеща как задните колела бутат а предните спират и свирукат по асвалта. Имам чувството че задните правят повече обороти от предните. Някой ако има идея дали съм направил беля или си е била вече направена, моля за помощ.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

                          Първоначално публикуван от husni Преглед на мнение
                          Обаче по сух асвалт се усеща как задните колела бутат а предните спират и свирукат по асвалта. Имам чувството че задните правят повече обороти от предните.
                          Това в завой или направо? Куадра драйв ли е ? Пиши от къде си
                          ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

                            Quadra drive e. На право го прави. От Гоце Делчев-ско съм. Като я няма предната полуоска го няма проблема ама няма и предно

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос отностно QUADRA DRIVE?

                              Това че го прави направо е странно, ако гумите са ти еднакви, разлика няма как да има освен ако не са ти различни дифовете (различно предавателно число)
                              ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X