Koлеги,какво да го правя този инжектор ,смуче въздух та се къса....
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
проблем с горивен филтър на WJ 3.1
Свий
X
-
От: проблем с горивен филтър на WJ 3.1
Преди около 8 месеца при смяна на филтъра разглобих инжектора,нанизах му един опръстен ,тъка че при стягане резбата да го притисне и смятах че съм решил проблема,но изкара около 5 месеца и пак започна да вкарва по малко въздух.Някои борил ли се е ...Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнениеСмени го.
Коментар
-
От: проблем с горивен филтър на WJ 3.1
Пак с пъстен. Там тръбва да има пръстен. И второ , може би филтърът ти е неподходящ, с малка пропускателна способност на хартията , и да се получава "студено кипене" / кавитация/ , а от там и разреждане в помпата!
Коментар
-
От: проблем с горивен филтър на WJ 3.1
Пали студен,след 2-3 минути работа на място започва да прекъсва,и след като прекара въздуха изчиства и върви добре.Сега пробвах да елиминирам филтъра като на негово место сложих пластмасово филтърче и един клапан след него за проба.Ефектът е такъв,че студеното палене стана с по-вечко въртене,но пък като запали работи равномерно.Не мога да си обясня само защо се промени студения старт,дали не го обърка нещо клапаПървоначално публикуван от stilnik Преглед на мнениеПак с пъстен. Там тръбва да има пръстен. И второ , може би филтърът ти е неподходящ, с малка пропускателна способност на хартията , и да се получава "студено кипене" / кавитация/ , а от там и разреждане в помпата!
Коментар
-
От: проблем с горивен филтър на WJ 3.1
За тези ,които се интересуват гуменият опръстен уплътняващ инжектора на горивния филтът е с размер 6 по 2.5 мм и е заменяем след разглобяване на самият инжектор.А колкото до моят проблем с въздуха,оказа се че го вкарва ,както от инжектора ,тъка и от маркучето за излишно гориво от ГНП-то към 5-та дюза.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар