Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най накрая..... Jeep Grand Cherokee 2001 4.7 Qudra Drive

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Най накрая..... Jeep Grand Cherokee 2001 4.7 Qudra Drive

    Здравейте,
    Да се похваля и аз вече съм собственик и нов стар член на форума. JEЕP-па го купихме от Горубляне -> голяма грешка, но не можах да намеря друг, който да отговаря на изискванията в кратките срокове с които разполагах, както и да е. След като умря 10 км. след КАТ и едва успяхме да стигнем до Дядо Владо, той успя да ми оправи настроението показвайки ми възможностите на JEEP, оказа се, че колата е била при него със същия проблем преди месец и е обяснено на джамбазина какво да направи, но той е сложил повреден комп. на скоростите, след това разправии с него малко бой нов компютър от джамбазина пазен не знам поради каква причина (може би е предполагал, че няма да се разправям с него след като открия проблема, но уви) колата тръгна! Доволен съм много, карал съм, но никога съм нямал, а винаги съм мечтал може би и поради тази причина много искам да си я оправя и всичко да и е 6. Дядо Владо и Димата - много позитивни хора благодарение на двамата успях все пак да се зарадвам на покупката. Благодаря им много, те са чудесни хора. Та колкото до това което откриха-> нямаше задна стабилизираща щанга (Аз въобще не съм забелязал) скъсан изолатор на задните пружини, маншон на дясно каре и на кардана все неща дето не съм видял, но аз мисля, че това са нормални неща (Говоря за скъсаните гуми ! Имаше изгорели бушони, запекли релета и тн. бушоните смених релетата, които можах оправих, купих си днес стабилизираща щанга монтирахме я поръчах си изолатори, а временно сложих един по запазен втора ръка. А и малко се и поосрах с релета и бях си преебал имобилайзера, но благодарение на Дядо Владо и Еди нещата се оправиха по телефона. Та така общо взето стоят нещата. Има няколко неща - ако някой може да помогне ще се радвам поне да разбера дали да се притеснявам, че Дядо Владо е зает сега, а пък аз искам да ги оправя или поне да съм наясно.

    1. Вчера забелязах, че след като изключа колата, махна ключа, затворя вратата и заключа копчетата на вратата остават да светят дори след часове те си светят, освен това стъклата могат да се отварят и затварят без ключа да е в стартера дори когато колата е заключена.
    Размених Delay релето със същото от друг модул, но проблема си остава, опасенията ми са, че ако оставя колата за повече дни това ще свали акумулатора, а пък и нещо 100 процента ще си грее и евентуално изгори. Търсих по чуждите форуми, но там говорят за проблем с осветлението в купето, но при мен то си работи перфектно "като затворя вратата гасне" проблема ми е единствено в копчетата на вратите!

    2.Габаритите на колата не бачкат отпред???

    3.Кутията на въздушният филтър има направен отвор отдолу, не мисля че е случайно счупено, за какво е не знам, някой да има идеи???

    4.Когато правя завой понякога се чува скърцащ звук отзад, сякаш няколко гуми се търкат една в друга, не е от самите гуми сигурен съм!

    5.Когато спирам, натискам спирачките, но колата се съпротивлява и спира на тласъци???

    6.Къде по дяволите е антената на тази кола???

    7.Нещо което забелязах преди малко лампата на фабричната аларма не премигва, дистанционното заключва и отключва но лампата не сработва???

    Темата се получи дълга за което се извинявам, но благодаря предварително на всички които помогнаха и ще помогнат.

  • #2
    От: Най накрая..... Jeep Grand Cherokee 2001 4.7 Qudra Drive

    Първоначално публикуван от smoky Преглед на мнение

    1. Вчера забелязах, че след като изключа колата, махна ключа, затворя вратата и заключа копчетата на вратата остават да светят дори след часове те си светят, освен това стъклата могат да се отварят и затварят без ключа да е в стартера дори когато колата е заключена.
    Размених Delay релето със същото от друг модул, но проблема си остава, опасенията ми са, че ако оставя колата за повече дни това ще свали акумулатора, а пък и нещо 100 процента ще си грее и евентуално изгори. Търсих по чуждите форуми, но там говорят за проблем с осветлението в купето, но при мен то си работи перфектно "като затворя вратата гасне" проблема ми е единствено в копчетата на вратите!

    2.Габаритите на колата не бачкат отпред???

    3.Кутията на въздушният филтър има направен отвор отдолу, не мисля че е случайно счупено, за какво е не знам, някой да има идеи???

    4.Когато правя завой понякога се чува скърцащ звук отзад, сякаш няколко гуми се търкат една в друга, не е от самите гуми сигурен съм!

    5.Когато спирам, натискам спирачките, но колата се съпротивлява и спира на тласъци???

    6.Къде по дяволите е антената на тази кола???

    7.Нещо което забелязах преди малко лампата на фабричната аларма не премигва, дистанционното заключва и отключва но лампата не сработва???

    Темата се получи дълга за което се извинявам, но благодаря предварително на всички които помогнаха и ще помогнат.
    По т.1 - отиваш при Еди. Ако не може да се хване с "четене", Дядо Владо като има време, ще го разнищва жичка по жичка.
    По т.2 - на кое викаш габарити ? Ако колата е от САЩ, предни габарити са... мигачите, като на старите "Жигулки".
    Т.3 - питай Дядо Владо и Димата, може да си е така и при другите модели, макар че не ми се вярва, но не знам.
    Т.4 - трябва да смениш всичи масла в диференциали и раздатка, при отварянето на задния диф ще се види.
    Т.5 - да няма някаква ВАS система и тя да се бъзика ?
    Т.6 - обикновено залепена (като отоплител) на задно ляво стъкло на багажния отсек.
    Т.7 - а аларма има ли и свири ли ?
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • #3
      От: Най накрая..... Jeep Grand Cherokee 2001 4.7 Qudra Drive

      Първоначално публикуван от smoky Преглед на мнение
      1. Вчера забелязах, че след като изключа колата, махна ключа, затворя вратата и заключа копчетата на вратата остават да светят дори след часове те си светят, освен това стъклата могат да се отварят и затварят без ключа да е в стартера дори когато колата е заключена.
      Размених Delay релето със същото от друг модул, но проблема си остава, опасенията ми са, че ако оставя колата за повече дни това ще свали акумулатора, а пък и нещо 100 процента ще си грее и евентуално изгори. Търсих по чуждите форуми, но там говорят за проблем с осветлението в купето, но при мен то си работи перфектно "като затворя вратата гасне" проблема ми е единствено в копчетата на вратите!
      Погледни ето тук. 99% проблемът е там някъде.
      WG 2.7 CRD

      Коментар


      • #4
        От: Най накрая..... Jeep Grand Cherokee 2001 4.7 Qudra Drive

        1. Дядо Владо ще го занимавам с смяната на някой работи(масла, и т.н). Но немога да си позволя за сега да остана без кола тъй като с жена ми сме различни смени и тя вози детето на градина, а и дядо Владо до скоро се подготвяше за състезание. При Еди ще видя дали днес мога да го посетя, нещото което си мисля обаче е че този проблем го нямаше преди да сложат газовата!!!
        2.Не е от САЩ италянче е, говоря за габарит като нормалните коли лека светлина в фара.
        3.този отвор е Афтер Маркет със сигурност, ще ги питам.
        4.Окс!
        5.Какво е BAS?
        ОК.
        7.Не небачка въобще!

        Коментар


        • #5
          От: Най накрая..... Jeep Grand Cherokee 2001 4.7 Qudra Drive

          Първоначално публикуван от smoky Преглед на мнение
          2.Не е от САЩ италянче е, говоря за габарит като нормалните коли лека светлина в фара.
          А има ли крушки за габарит и дали не са изгорели ?
          Първоначално публикуван от smoky Преглед на мнение
          3.този отвор е Афтер Маркет със сигурност, ще ги питам.
          Звучи ми като отвор за "изцеждане" на някаква влязла вода или влага, кондензирала във филтъра
          Първоначално публикуван от smoky Преглед на мнение
          5.Какво е BAS?
          Emergency brake assist (EBA) or Brake Assist (BA or BAS)
          Първоначално публикуван от smoky Преглед на мнение
          7.Не небачка въобще!
          Това "Limited" ли е или "плешиво Laredo" както казва Дядо Владо ? Моето "Liberty" в подписа се оказа, че изобщо няма аларма, чак след като взех "build-sheet" от "Крайслер" - има центр. заключване, клаксонът почва да свири, ако натиснеш бутон "Panic" на дистанционното, но това било за да привлечеш Фниманието на загрижени граждани, ако ти прилошее нещо и т.н. в колата. Иначе (купих го тук, върнато от лизинг) нашите застрахователи си го водеха с "фабрична аларма и имобилайзер" (последното също го няма).
          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

          Коментар


          • #6
            От: Най накрая..... Jeep Grand Cherokee 2001 4.7 Qudra Drive

            На кутията на филтъра да не е "кихалка" за освобождаване на налягането ?
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #7
              От: Най накрая..... Jeep Grand Cherokee 2001 4.7 Qudra Drive

              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
              На кутията на филтъра да не е "кихалка" за освобождаване на налягането ?
              Нищо чудно - заради газовата уредба. Ще трябва да много да Фнимава при форсиране на водни препяДствия...
              България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

              Коментар


              • #8
                От: Най накрая..... Jeep Grand Cherokee 2001 4.7 Qudra Drive

                Привет,
                голямо гадаене ще падне. Мисля че няма как да е Laredo (май с този двигател няма) Не съм сигурен, виж в Библията :-) (http://www.wjjeeps.com/)
                Поне докато изчистиш основните неща.
                Относно т.1 (светлините в купето) и т.7 (алармата), мисля че са свързани.
                Ти си заключваш с дистанционното, но нямаш активация на алармата, защото нещо предотвратява това.
                Затова и остава включено осветлението. Лично мое мнение - търси решение на т.7, т.1 ще се реши от това.
                Кутията на филтъра, ако така е купен, май е по-добре да смениш с нова или да затвориш с нещо отвора.
                Ако си слагал газова в България - е що не прочете във форума бре човек къде да отидеш?!
                Май май, много сте бързали...
                И последно (няма да ти помогне, но поне на някой друг мераклия) - Аджеба, не можа ли да посетиш Костинброд
                Pre а не After "събитието"? ... дано не ме разбереш погрешно
                Последно редактирано от lordoff; 08-10-13, 14:42.
                Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
                2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"

                Коментар


                • #9
                  От: Най накрая..... Jeep Grand Cherokee 2001 4.7 Qudra Drive

                  мерак с пари се гаси! като гледам какво са ти пробутали, малко му е бил боя......... да не си помислиш че се заяждам - и аз съм го ял такъв
                  ________________________________________________
                  Subaru OUTBACK 2,5
                  Hyundai TUCSON 2.0

                  Коментар


                  • #10
                    От: Най накрая..... Jeep Grand Cherokee 2001 4.7 Qudra Drive

                    Проблема се реши. Благодаря на всички, не няма проблем не си мисля нищо, всички сте прави и lordof и IvanIvanovi, колкото до Pre, а не After тоя нагляр ми каза, че колата е ходила при дядо Владо и той е казал, че всичко е ОК, звъннах му той разбира се не се сети, но аз си казах няма начин така нагло да ме лъже след като му казах че ще се чуя с Дядо Владо, но явно е добър на карти и е блъфирал. Но не си мислете, че колата е зле напротив, доста е запазена просто е висяла много време и освен това някой така е ограбил допълнителното оборудване, че си е е...м...! Иначе салона, купето отдолу колата е като нова(с изключение на изброените неща) .

                    Как се реши проблема....

                    След като ходих до Еди с него си поговорихме, но той нямаше време и искаше да му оставя колата за цял ден. Поради тази причина след консултация с него реших да изрежа всички After Market простотии от колата и да върна заводската комплектовка на кабелите след 4 часа вадене на жици и кабели TV tuner-и, реленца, интеркоми, антени, навигации, оголени кабели, чинчове, бушони в странни цокли, стъклени бушони като от едно време и още куп простотии нещата почнаха да се пооправят. След като оправих всички кабели изолирах и извадих непотребните кабели проблема с постоянното напрежение в купето не се оправи почти се бях отказал когато се сетих, че онзи ден сменях изгорели бушони и, че след смяната на един конкретен радиото спря да се гаси след като махна ключа (отдадох го на нормална работа при подаден постоянен + на радиото), това е бушона RADIO AMPLIFIER. Не знам поради каква причина утре ще я изследвам, но след като махнах този бушон всичко заспа. След отваряне на вратата тока в купето спира (както трябва да е) нищо излишно вече не свети абе дето се вика жми града, усилвателя си бачка без тоя бушон, релетата си цъкат както трябва и алармата мига. Предполагам, че заради навигацията под седалките, интеркома и тв тунера някой е пипал кабелите на усилвателя и от там е дошъл проблема заради който BCМ се е побърквал. Както и да е сега вече нещата са наред стягам си джипката и си я карам с кеф, а на ония джамбаз ще му се върне аз съм сигурен.

                    Лека на всички и мерси за отзивчивостта!!!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X