До: Тунинг на JEEP Wrangler, YJ, 1986-1996г.
Мишо, това го бях дал само като пример, иначе китове има безброй. по принцип колегата по горе го е написал, над 3" ти трябва нова опашка за раздатката (или дроп), друг кардан, после ще дойдат блокажите и след това мостовете (никога не забравяй че това не е Г и се чупи) ъпгрейда при тази марка е постоянен и това беше една от причините да забравя за нея
. както и да е... повечето китове идват много добре окомплектовани и монтажа е лесен и бърз, досега не съм имал проблеми, вече 4 монтирах. аз лично обаче ако трябва сега да лифтвам джип не бих купил кит а бих взел различни части от различни фирми и бих си го направил по мой вкус. е ...вярно, тука е доста по лесно. едно от нещата които бих те посъветвал да си вземеш са сгъваемите обици (revolver shackles). виждал съм ги в действие и съм впечатлен, позволяват невероятно "разгъване" на окачването.
иначе конкретно на въпроса: ресори, обици, амове, дроп за раздатката, нов кормилен хебел, кормилен демпфер, по дълги или разлобяеми линкове за отпред, поли втулки за навсякъде (ако не са включени). това е горе долу всичко за базов 3" лифт (може и нещо да пропускам). тааака.... ако обаче искаш да е по така, списъка продължава: местене на кормилните щанги отгоре (кит) и усилени щанги, вместо дроп на раздатката - нова опашка и кардан, сгъваеми обици, укрепване на кормилната кутия (кит) или друга кутия, или hydro assist, ръчни хъбове,защити за дифовете и много много други неща. ако не те мързи, погледни старата ми тема за лифт на TJ, не е същото но показва доста от нужните неща.
нещо ако искаш, само свиркай - лс.
Just Empty Every Pocket
Мишо, това го бях дал само като пример, иначе китове има безброй. по принцип колегата по горе го е написал, над 3" ти трябва нова опашка за раздатката (или дроп), друг кардан, после ще дойдат блокажите и след това мостовете (никога не забравяй че това не е Г и се чупи) ъпгрейда при тази марка е постоянен и това беше една от причините да забравя за нея
иначе конкретно на въпроса: ресори, обици, амове, дроп за раздатката, нов кормилен хебел, кормилен демпфер, по дълги или разлобяеми линкове за отпред, поли втулки за навсякъде (ако не са включени). това е горе долу всичко за базов 3" лифт (може и нещо да пропускам). тааака.... ако обаче искаш да е по така, списъка продължава: местене на кормилните щанги отгоре (кит) и усилени щанги, вместо дроп на раздатката - нова опашка и кардан, сгъваеми обици, укрепване на кормилната кутия (кит) или друга кутия, или hydro assist, ръчни хъбове,защити за дифовете и много много други неща. ако не те мързи, погледни старата ми тема за лифт на TJ, не е същото но показва доста от нужните неща.
нещо ако искаш, само свиркай - лс.
Just Empty Every Pocket
Коментар