Здавейте застудя при наз беше 8 градуса ...живея до река... и моито 4.7 започна да пали од втория път при първото завъртане само върти и нищо, при второто запалва и отзад излиза голямо количество дим и така 2 дни вече ......ПОМАГАИТЕ.....
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
ПРОБЛЕМ СЪС СТУДЕН СТАРТ
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: ПРОБЛЕМ СЪС СТУДЕН СТАРТ
 
 Черния пушек е признак на много гориво, не паленето може би на задавяне, опитай при палене леко подаване на газ (като при карбураторните).....и иди на диагностика - какво ще покаже термодатчика (може да се е споминал, и да казва че е -1 0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка 0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: ПРОБЛЕМ СЪС СТУДЕН СТАРТ
 
 Термо датчикПървоначално публикуван от BAUKI Преглед на мнение...... палих чак след обяд беше около 28 градуса и си запали от раз..... ела да го четем ела да го четем 0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка 0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: ПРОБЛЕМ СЪС СТУДЕН СТАРТ
 
 Да.Първоначално публикуван от BAUKI Преглед на мнениеНа телефана отдолу ли да те търся........0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: ПРОБЛЕМ СЪС СТУДЕН СТАРТ
 
 Имаш ли АГУ. Ако имаш е възможно да е от нея. Аз близо шест месеца се бях видял в чудо със стартиране на двигателя след престой повече от седем-осем часа. Във Варна сумати специалисти в кавички, вкл "Боша" до затвора диагностицираха, проверяваха и се чудеха - свещи, инжектори, бензинова помпа, термодатчик и т.н. Смених всичко(без инжекторите де - толкоз доверчив не съм), а накрая един младеж от "Боша" до "Метро" просто откачи захранващия маркуч към едниния от изпарителите, остави я да поседи... и чудо - всичко се беше ОК. Аз също бях предположил, че има нещо общо с АГУ -то, но само го спирах от кранчето на бутилката, не се сетих да откача маркуча и да елиминирам налягането в системата. Проблема се оказаха платната в изпарителя, които със стареенето започват да пускат по малко газ в цилиндрите, съотв. като престои повече време джипа, пускат повече и вътре става една смес от която няма палене.... Та пробваи, ако имаш АГУ....може и това да еWJ 99 4.7 V8
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: ПРОБЛЕМ СЪС СТУДЕН СТАРТ
 
 Проблема при мен беше че имаше разлика във времената на газовите и бензиновите инжектори колата беше настроена да работи на бензин при всяко слизане под 800об. след като я препрограмираха и я покарах една седмица се оправи сама.....Друг въпрос е че почистването на инжекторите и на двете горива е задължително мероприятие .......
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: ПРОБЛЕМ СЪС СТУДЕН СТАРТ
 
 Здравейте колеги. Имам същия проблем но с 2.7 дизеловия двигател на гранда. Докато температурите бяха около 10 градуса, проблем с паленето нямаше, но когато паднаха надолу паленето стана невъзможно. Давайте съвети за решаване на проблема, че като стане -20 не знам как ще е.Jeep Grand Cherokee 2.7 crd-2002 год.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.





 
							
						
Коментар