Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

    Първоначално публикуван от ardmin Преглед на мнение
    Металните по-опасни ли са ако се скъсат?
    И питаш
    Другата разлика която е важна при преден монтаж е теглото.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

      Първоначално публикуван от ardmin Преглед на мнение
      ... А защо лебедката е с синтетично а не метално въже? Металните по-опасни ли са ако се скъсат? Мисля си за моя жип дали да слагам, сори за спама.
      По-леко (едни 10-на кг) и по-удобно за работа. Металните са по-опасни АКО се скъсат. Друг е въпросът, че се късат много по-трудно, за разлика от синтетиката. А твоя джип не е от модел, на който му отива лебедка ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

        С последното не съм съвсем съгласен - въпрос на вложени средства:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:182306_10201284994473987_1667254766_n.jpg
Прегледи:1
Размер:59.6 КБ
ID:5595920

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:947218_10201284995554014_849147922_n.jpg
Прегледи:1
Размер:127.4 КБ
ID:5595921

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:247524_10201284995914023_207231205_n.jpg
Прегледи:1
Размер:96.5 КБ
ID:5595922
        Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
        Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

        0885372997 - Дани

        Коментар


        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

          Съгласен съм с Чавдар, но с уточнение, че не става дума за "не му отива", а по-скоро е вредна за и без това лошия апертурен ъгъл. Не случайно снимките на Данван са под такъв ъгъл че не се вижда какъв носорог става машината като и изстреляш предната броня напред.

          Вижда се какво имам предвид, въпреки, че тази лебедка на долната снимка е монтирана, максимално високо с цел влошаването на посрещащия ъгъл да е минимално. но пак си е "носорог" Стърчащия още напред ролков водач още повече влошава дереджето. Има чугунови за стоманено въже които спасяват все пак малко от положението. За синтетичните е ясно, че водачите са максимално компактни.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:FrontOnTerminator03.jpg
Прегледи:1
Размер:201.9 КБ
ID:5595949
          Последно редактирано от elbgt; 26-06-14, 17:15.
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

            Първоначално публикуван от danvan_ Преглед на мнение
            С последното не съм съвсем съгласен - въпрос на вложени средства: ...
            А, за средствата спор няма. Както е казал авторът на темата

            Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
            ... Проекта се оказа доста по сложен отколкото го бях преценил, ... В общи линии почти всичко по джипа трябва да се промени. ...
            И това - за ZJ, а ние говорим за WJ ...

            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
            Съгласен съм с Чавдар, но с уточнение, че не става дума за "не му отива", а по-скоро е вредна за и без това лошия апертурен ъгъл. ...
            Доколкото се съмнявам, че WJ-ят, станал повод за коментара ми, ще се използва за екстремен офроуд, а по-скоро лебедката ще е "да я има за всеки случай", влошаването на ъгъла отпред ще е по-малкия проблем. Ама лебедка + силова броня с плоча за нея и елементи, позволяващи монтажа й на купе на лека кола, са си едни (50+) кила на носа на джипа, далеч пред предния мост. Не мисля, че отражението им върху поведението на автомобила ще се хареса някому ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

              Улисан по темата с джиповете-носорози, която ми е слабост, съм пропуснал да напиша най-важното. Едно голямо "евала" за начина на работа и за безкомпромисното отношение към задачите. Така се прави! Още един път поздравление и добри пожелания.
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                Благодаря

                Даммм, имам си и аз носорог
                Предната броня много надстърча и сега с фабричните гуми и окачване отстрани е фрапираща гледката. Чак не ми се пускат снимки под определени ъгли...
                Чакам едно приятелче да се освободи, за да я свалим и да видим как и с колко може да я приберем към купето. Ще я прибера колкото се може повече 5-10-15см...
                Мисля да режа предната решетка, така че част от лебедката да навлезе в нея. Тръбите на булбара ще опрат и те в решетката и там може да се наложи да се резне, естествено пак пластмасовата декоративна решетка.
                Въпросът е дали основната конструкция на бронята , върху която се хваща и лебедката позволява скъсяване и с колко.

                Лебедката със синтетично въже е по-лека от тази с метално с 10кг. Тази моята тежи 33кг.
                Не мисля , често да я ползвам, а и се надявам да не ми се налага, но такъв помощник си е почти задължителен, без особено значение с какво въже е.
                Казаха ми, че трябва да си пазя и почиствам въжето (синтетиката). Прахът го съсипвал. Поръчах си водонепромукаемо покривало за лебедката, така че да не се праши, каля и мокри, след като не се ползва.

                Днес частите от последната поръчка пристигнаха. Общо взето всичко е тук, но пак има малко обърквация.
                Комплектът на хром-молибденовите полуоски за Dana 30 , който би трябвало да има 6 части (две външни, две вътрешни полуоски и две карета) при мен пак е с 6 части, но вместо каретата са ми пратили още две полуоски.
                Сега имам 3 еднакви полуоски, късата вътрешна (една и съща част), а ми е достатъчна само една. Липсват ми каретата/кръстачките.
                Последно редактирано от verter; 26-06-14, 22:57.
                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                0888/00-55-37

                Коментар


                • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                  А разлика в поведението има ли с тази тежест отпред както казаха другите? Питам че и на мен ми се въртят мухи

                  Коментар


                  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                    Естествено, че има. 50 кг на 80-90 см пред предния мост .... Аз единствено за естетика съм готов да споря ...
                    Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
                    Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

                    0885372997 - Дани

                    Коментар


                    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                      Първоначално публикуван от danvan_ Преглед на мнение
                      Естествено, че има. 50 кг на 80-90 см пред предния мост .... Аз единствено за естетика съм готов да споря ...
                      Явно аз не съм се изразил достатъчно ясно. Като казах "не му отива", нямах предвид естетиката, а това, че WJ е от най-малко пригодните за офроуд изпълнения модели на Jeep.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                        Явно WK не ги броиш за модели на JEEP, защото те според мен те са фаворити по непригодност, което пък обяснява и никаквата афтърмаркет поддръжка
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                          Явно WK не ги броиш за модели на JEEP, защото те според мен те са фаворити по непригодност, което пък обяснява и никаквата афтърмаркет поддръжка
                          WJ-я не съм го обявил за най-непригодени, а за един от най-малко пригодните, така че следващите след него изобщо не са изключени от тази категория.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                            Честно да ви кажа, не усещам разлика с броните и лебедката спрямо преди монтажа им. Би трябвало да има, защото фабричните брони са тънка ламарина за скелет и още по-тънка пластмаса за броня, а новите тежат солидно.
                            Вероятно съм забравил как се държи, защото рядко съм го карал последната половин година.
                            Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                            0888/00-55-37

                            Коментар


                            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                              Направих засечките на оборотомера при различни скорости и режим на задвижването:

                              90km/h - бързи скорости - 2WD


                              120km/h - бързи скорости - 2WD


                              40km/h - бързи скорости - 2WD


                              40km/h - БАВНИ скорости - 4WD


                              60km/h - Бавни скорости - 4WD




                              Чавдаре, какво имаше предвид с тези замервания?
                              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                              0888/00-55-37

                              Коментар


                              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                                Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                                ... Чавдаре, какво имаше предвид с тези замервания?
                                Имах предвид това, което показват картинките. Като караш на бавни при по-ниска скорост двигателят работи с по-високи обороти. Интересно ми беше с колко по-високи ще е при тебе.

                                Та така. Ако тръгнеш зимата по една заснежена магистрала с включено 4х4 (т.е. на бавни по твоята схема) при едни никакви 60 км/ч ще ревеш с близо 3000 оборота, при положение, че в нормалния случай би могъл да караш с по-висока скорост и двойно по-ниски обороти. Т.е. хем ще пътуваш съществено по-бавно, хем ще гориш повече.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X