Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

    Първоначално публикуван от Map4 Преглед на мнение
    Всички теми фул тайм вс парт тайм ги намерих и разчоплих ... Ама на пуста техчническа неграмотност... Затова питах пак с идея някой по-просто като на прост човек да ми го обясни. Тъй като съм честен пак ще споделя, че не ми стана особено ясно ама това, което отново разбрах е, че на мен ми трябва да има и фул тайм на лоста (интилигент и часовника си познавам ).
    ако и нарисувано не го видиш......
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • #32
      От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

      Първоначално публикуван от Niki 76 Преглед на мнение
      Това е абсолютно вярно за зимни гуми, при калните гуми е обратното, трябват си обороти.
      Да, наблюденията ми са върху две години със зимни гуми. Миналата зима карах с АТ, ама нямаше почти никакъв сняг. Но веднъж позатънах в кал с АТ-та и с бавни стана същото, ама може да е било случайно
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #33
        От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

        Първоначално публикуван от Map4 Преглед на мнение
        Затова питах пак с идея някой по-просто като на прост човек да ми го обясни. Тъй като съм честен пак ще споделя, че не ми стана особено ясно ама това, което отново разбрах е, че на мен ми трябва да има и фул тайм на лоста (интилигент и часовника си познавам ).
        Добре, де, нали те попитах това "Исузу" как го караш ? То само на задно ли върви ?
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #34
          От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

          За да не преписвам всичко отново ще се самоцитирам от една друга подобна тема:
          .......превключване позициите на full time раздатка 242. Тя е с диференциал в нея, който може да е действащ /отворен/ - режим full time или блокиран - режим part time. При тази раздатъчна кутия може да се избира из между всички режими: 2WD - включен е само заден мост; 4PartTime -включени са и двата моста, като междуосевия диференциал е блокиран - за движение само на сняг, лед, кал или друг хлъзгав терен /не трябва да се използва на сух твърд терен с добро сцепление, тъй като в завой някой колела трябва да пробуксуват за да изравнят оборотите, а на сух терен това няма как да стане лесно и съответно се натоварва трансмисията/; 4FullTime- включени са и двата моста, като междуосевия диференциал е отворен - за движение на всякакъв терен, през цялото време /full time/; N - neutral - изключена е трансмисията към двата моста - ползва се за да те теглят /особено при автоматична скоростна кутия/; 4LO -включени са и двата моста, междуосевия диференциал е блокиран, включена е понижаваща предавка с предавателно отношение 2,72:1. Това са т.н. "бавни" - използва се за движение по силно пресечен хлъзгав терен, преодоляване на по-големи наклони или спускане от тях и т.н.
          За автомобил, който ще се ползва предимно на шосе, съчетано с по-редки излизания извън пътя, наличието на всички режими и най-вече на междуосев диференциал и режим full time, дава много голяма свобода и удобство на движение по всякакъв терен. Зимно време е често срещана ситуацията, при която заснежени участъци се редуват с такива, на които снегът се е стопил и асфалтът е почти сух. Точно затова full time има предимство - включваш и забравяш, без да се притесняваш постоянно дали натоварваш трансмисията или не, какво ще стане с раздатката, веригата в нея, карданите и т.н. А и поведението на колата на сняг и хлъзгав терен е доста добро, движението през зимата е много по-сигурно и спокойно в сравнение с това - на автомобил само с режим part time.
          Поздрави!
          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
          First impression is not always true. Get inspired.
          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
          Reading is sooo boring, unlike writing!

          Коментар


          • #35
            От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

            На парт тайм не може и на хлъзгав път да се кара, може само на офроуд, на заледено шосе на парт тайм е много опасно, даже по-опасно от само на задно, навиваш волана и колата си продължава. Фултайма е по-добър в 90% от зимния офроуд, не те свлича не те закопава. 242 раздатката е достатъчно здрава за 31ци та даже и 33ки и то с доста хард забавления, та определено си е голяма убавиня тази раздатка. Скоро ще има опит за слагане на 242HD на Унлимитед

            Коментар


            • #36
              От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

              Първоначално публикуван от Niki 76 Преглед на мнение
              Това е абсолютно вярно за зимни гуми, при калните гуми е обратното, трябват си обороти.
              Какво трябва и какво не си зависи от конкретните условия. При подходящи условия много обороти с кални гуми може да са равносилни на придвижване в посока не напред, а надолу ...


              Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
              На парт тайм не може и на хлъзгав път да се кара, може само на офроуд, на заледено шосе на парт тайм е много опасно, даже по-опасно от само на задно, навиваш волана и колата си продължава. ...
              Мнооого е опасно! При достатъчно хлъзгав път на задно стоиш на едно място, пък с парт-тайма може да се движиш. А щом се движиш, може да стане беля ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #37
                От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Какво трябва и какво не си зависи от конкретните условия...
                Разбира се, че е така... просто повърхностно съм обобщил ситуациите
                Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

                Коментар


                • #38
                  От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

                  Първоначално публикуван от Map4 Преглед на мнение
                  ... да ми го обясни...
                  ....звънкаш ми, че по-лесно....
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #39
                    От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    ....звънкаш ми, че по-лесно....
                    От Канада да звънка няма ли да му е малко скъпичко ?
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X