Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Wrangler Sahara Unlimited 2.8 CRD Auto - още един в клуба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Май ще се наложи да спра да пиша, някой ми прави черни магии, тази сутрин например забелязах локвичка под джипа, надявах се да е антикорозийна химия, подсуших местото и преди малко сложих бяла хартия и след мъничко капна видимо червена капка гъста течност, подозрително приличаща на АТФ4+

    Дано не се наложи да свалям капака на скоростната кутия и да сменявам течностите на автоматика, защото първо са един джоб пари и второ е сума ти работа и яко омазване.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-10 11.438.30.jpg
Прегледи:397
Размер:461.5 КБ
ID:6747438

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-10 08.037.18.jpg
Прегледи:402
Размер:636.2 КБ
ID:6747437

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-10 08.036.20.jpg
Прегледи:384
Размер:252.5 КБ
ID:6747436
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #62
      Дано да е някой достъпен О-пръстен или гарнитура.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Аз се надявам и си мисля, че капе от гарнитурата между долния капак на кутията, последния път като сменявах масла и филтри на АСК нещо прибързах силикона и не се беше стегнал добре преди да завинтя обратно капака и да го стегна с болтовете.

        А капе сега защото преместих тежеста на джипа и сега цялата тежест на джипа се носи от предната и задната част на рамата, тоест средата на джипа е под напрежение и нещо си там натиска и огъва кутията на АСК.

        Това са ми предположенията, но съм много изморен и ми е чорлаво за да лягам под джипката днес.

        Най-много набързо да вдигна джипа на мостовете му така тежеста ще се носи малко по-равномерно.

    • #63
      За момента се надявам автоматика само да капе от силиконовото уплътнение на капака.

      Вчера взех силна лампа, навирах се където мога от всички страни и не видях нищо фрапиращо, което ми дава увереност да "отложа" пипането на АСК.

      Днес сутринта започнах със задните спирачки, и по-точно смяната на маркучите.

      Десен апарат, болта на калипъра, който служи за обезвъздушаване беше капут, загладен в напълно овална форма. Пратих запитване до дилъра, 10 дни за доставка и 3-4 кинта на болтче. Разрових си из "складовите наличности" и намерих разни стари болтчета, сложих един и спасихме положението.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-11 08.43.234.jpg
Прегледи:387
Размер:425.5 КБ
ID:6747800

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-11 09.59.535.jpg
Прегледи:364
Размер:451.0 КБ
ID:6747801

      Лява страна, болта на спирачната тръбичка е станал монолитен детайл с тръбичката и при опит за въртене, огъва и върти тръбичката. Нагряване, ВД40, Вюрт, баене и т.н. нищо не помогна, добре, че ТераФлекс маркучите имат възможост да им се върти гайката от към маркуча вместо, болта от към металната тръбичка. В най-лошия случай имам тръбички от мед, накрайници и инструмент но бих желал да избегна ТНТМ там.

      Вечерта щерката помогна за 2 мин да изкарам набързо малко въздух да не иде нагоре по системата, истинско обезвъздушаване ще правя после.

      След това почнах с предния мост. Дясна страна, планки за коригиране на ъгъла на моста и носачите.

      Болтовете бяха големи и се развиха лесно, накисването с Динитрол от предишните две седмици също е помогнало но и от опит знам, че големите болтове са много по-издръжливи на корозия и не създават толкова проблеми колкото по-малките, примерно всичко под 14-15мм размер на главата/гайката.

      Първата ебатория беше с болта на горния носач, изпускателната генерация пречи да се извади и трябваше да приложа ел. ножовката и да го резна на половина.

      Следващия кекс беше с наместването на носачите и вкарването на болтовете, всичко е под напрежение, джипа и моста седят леко на криво и нещата бяха зле. Сетих се да приложа хватката с колани с тресчотка, така за минутки наместих моста и носача и всичко стана лесно.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-11 18.11.230.jpg
Прегледи:367
Размер:481.0 КБ
ID:6747802

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-11 19.030.01.jpg
Прегледи:364
Размер:350.4 КБ
ID:6747803

      Лявата страна, стана малко по-бързо но без шерката, която с чука да покаже правилния път на болта нямаше да стане работата, или нямаше да стане толкова бързо.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-11 19.45.336.jpg
Прегледи:359
Размер:365.2 КБ
ID:6747804

      Нищо по окачването не е стегнато по спесификация, не ми останаха сили повече.

      Днес стана и малък инцидент, който надявам се да ми се размине леко. Капна ми една голяма мазна капка антикорозийни химии в дясното око и за няколко минутки стана червено на кръв, жената помогна да го промием сега е по-добре. Извода е, мързела и дискомфорта не трябва да са причина за немърливо отношение към мерките за безопасност и предпазната екипировка, защото грешки и инциденти стават и нещата може да завършат зле.
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #64
        Закусах добре днес сутринта и започнах работа по Вранглера. Първи по ред бяха хокейните шайби. 8мм отвор, 7мм болт с конусна глава, конус в шайбата, щедро Ланолин грес и сглобих. Не бяха идеално центровани, но гледам да оставам по някой персийски дефект )

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-12 12.139.48.jpg
Прегледи:388
Размер:556.1 КБ
ID:6748032

        След това пристегнах и фиксирах новия охладителен маркуч с две свински опашки и подложки от велосипедна гума, да няма триене в едни остри ръбове наоколо.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-12 14.533.11.jpg
Прегледи:343
Размер:347.8 КБ
ID:6748033

        Лявата пружина беше следваща в листа със задачи. Не мога да кажа, че беше лесно. За да отворя достатъчно пространство трябваше или да сваля кардана от предния диф или да режа едни предпазни железа от долу.

        Понеже скоростната кутия си мокри обилно, ще проверя колко е нивото когато джипа е на равно, ако е под минума ще свалям магарета и железарии около АСК и раздатка за да реша проблема, тогава ще резна от железариите 1-2смм които пречат на кардана когато моста слиза най-ниско.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-12 14.533.39.jpg
Прегледи:343
Размер:382.0 КБ
ID:6748035

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-12 14.53.138.jpg
Прегледи:351
Размер:569.2 КБ
ID:6748034


        За дясната пружина вече се бях подготвил психически. Наложи се да извадя скобите за инсталиране на пружини, защото супер много пространство не ми достигаше.

        Хрумна ми един трик за да се справя с хлъзгането на скобите, супер е досадно тъкмо когато пружината почва да се свива и скобата приплъзва - парче велосипедна гума на всяка кука и приплъзването изчезва и работата става много по-бърза и удобна и може би една идея по-безопасна.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-12 15.232.11.jpg
Прегледи:346
Размер:520.6 КБ
ID:6748036

        След пружините сложих амортесьорите, тук драми и особени трудности нямаше. Единствено не ми харесва дължината на хода на амортесьорите, не че джипа в този му вид може да си позволи по-големи ходове но все пак.

        От вчера си мисля и за колани, защото мисля да карам без стабилизиращи щанги и няма да има какво да спира моста в хода му надолу, може би ще разуча темата, ще тествам и ако наистина има опасно голям ход на долу ще сложа нещо временно докато взема колани ограничаващи хода на мостовете надолу.


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-12 16.09.430.jpg
Прегледи:345
Размер:542.8 КБ
ID:6748037

        След амовете, се насочих към почистване на ръкавите на предния мост. Стъргах с пилата, търках с телени четки, пръсках и чисти с ацетонов спрей като подготовка за инсталиране на едни неща, които би трябвало да пазят моста от навлизане на (много) вода и прах/кал.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-12 18.22.563.jpg
Прегледи:341
Размер:271.0 КБ
ID:6748038



        След това бягах до магазините да търся автомобилен силикон за да инсталирам тези уплътнители за ръкавите на моста. Ходих на два магазина, имаха над 10-20 вида силикони и нито един не ставаше. Рових, рових пак из моите запаси и намерих един стар силикон на Вюрт от 2017та година когато сменях масло и филтри на автоматика. Влезе в употреба и монтирах уплътнителите.

        Особеното при монтажа е, че трябва да се премери с поставяне на полуослата и да се оставят 1-2 милиметра луфт между полуоската и уплътнителя, надявам се да съм го уцелил луфта, ако не ще трябва да ги вадя и силиконирам наново.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-12 20.41.132.jpg
Прегледи:338
Размер:337.5 КБ
ID:6748041

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-12 20.40.494.jpg
Прегледи:335
Размер:303.3 КБ
ID:6748040


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-12 20.41.244.jpg
Прегледи:340
Размер:419.1 КБ
ID:6748039

        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #65
          Ще се наложи да пипам автоматика, тече притеснително.

          Подробности по работата по АСК ще слагам в тази тема ТУК.

          Пратих запитване до дилъра за цени на филтри, масла и време за доставка.
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #66
            И днес успях да поработя малко по джипа.

            Поръчах частите за обслужване на автоматика, трябва да пристигнат в Сряда сутринта.

            Реших да поставя полуоските, започнах с лявата, по-късата и по-лесната.

            Обмазах хубаво полуоската, нанизах калобрана и я вкарах в ръкава на моста.

            Намазах конуса където ляга хъба и всички легла на болтове с медна грес, миналото лято игра електрожена за свалянето на всички болтове.

            След това почистих леглото на датчика на АБС, и вкарах датчика, наложи се леко да го "убедя" с почукване, иначе не влизаше.

            Разопаковах чисто новите болтове за хъба, намазах ги обилно с медна грес и след като ги завих видях, че са по-дълги от фабричните с няколко милиметра и опират в шпилките на хъба.

            Хайде сваляне на всички шест болта, почистване от греста и запознаване с ъглошлайфа за да се скъсят.

            Не съм стягал по спесификация нищо, просто сглобявам и гледам дали всичко пасва.

            Уцелил съм и луфта между полуоската и новия семеринг на ръкава на моста.

            Записъл съм си да не забравя да гресирам всички шарнири и новите семеринги на ръкавите на предния мост.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-14 220.57.19.jpg
Прегледи:289
Размер:410.4 КБ
ID:6748426

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-14 20.56.033.jpg
Прегледи:288
Размер:371.6 КБ
ID:6748425

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-14 20.535.50.jpg
Прегледи:287
Размер:332.1 КБ
ID:6748424

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-14 20.255.25.jpg
Прегледи:288
Размер:348.4 КБ
ID:6748423

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-14 20.58.229.jpg
Прегледи:301
Размер:525.9 КБ
ID:6748422
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #67
              Днес сутринта взех маслото и частите за обслужване на автоматика, подранили тази сутрин вместо утре.

              Драснах на хартия спесификациите за стягане на различните болтове и компоненти и надявам се след малко да почна да притягам всичко и днес да сложа фланците и гумите.

              Имам голямото желание да пусна джипа на четирите си гуми, да обезвъздуша спирачките, да покарам 5-10 минутки и след това да кача джипа на дебели дъски без крикове и т.н. и да почна чак тогава автоматика, не искам джипа да е на стойки за този ремонт.

              Ето от къде гледам различните степени на натягане - ПДФ файл.
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • #68
                Утре го дават привечер да се развали времето и после дъжд около седмица, за това днес след работа реших да понатисна останалите задачи.

                Започнах от задната част на джипа с притягане на всички болтове и гайки по спесификация.

                Наместих и фиксирах отдушника на дифа и спирачните маркучета.

                Сложих фланците, стегнах ги без смазка и без лепило защото пише, че първоначално се стягат по-силно с едни 10тина %, кара се малко да се наместят/улегнат и след това се донатягат за последно.

                После сложих стария комплект зимни гуми, които ще трябва да сменя с чисто новите 33ки.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-15 18.330.27.jpg
Прегледи:275
Размер:464.8 КБ
ID:6748764

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-15 18.30.447.jpg
Прегледи:258
Размер:506.8 КБ
ID:6748765


                Преместих се към предницата и тук започна голямото притягане, успях да стегна повечето неща без рамената на окачването и новите планки за корекция на ъгъла на моста, сили и време не ми остана.

                Позабавих се малко с разни дреболии като смазване на всички шарнири и уплътнителите на ръкава на предния мост, там имаше една особеност.

                Десния уплътнител беше доста плътно в ръкава на моста и не достигаше 1-2 милиметра за да влезе гресьорката, търсих специални накрайници, имам такива за трудно-достъпни места но не можах да ги намеря.

                Сетих се, че имам кутия с различни видове гресьорки, по-скоро с пъпките за гресиране. Открих такива, които са под ъгъл и са от две части. Свалих наличната гресьорка, сложих ъгловата, смазах семеринга и поставих обратно фабричната гресьорка.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-15 19.17.547.jpg
Прегледи:258
Размер:358.9 КБ
ID:6748768

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-15 19.18.133.jpg
Прегледи:253
Размер:308.8 КБ
ID:6748767

                Поръчах шепа гумени капачки за гресьорки защото от опит знам, че имат навика да корозират доста зле и да се пълнят с мизерии, което след време носи мъка и забавяне при обслужването.

                Сложих дисковете на спирачките и фланците но не ми останаха сили да стегна по спесификация и да сложа гумите.


                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-15 22.132.26.jpg
Прегледи:257
Размер:402.3 КБ
ID:6748769


                Не знам дали се вижда добре, но предницата не ми се стори много вдигната, аз очаквах доста повече да се вдигне с уж усилените пружини.
                Прикачени файлове
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • #69
                  Първо предизвикателство за деня - счупи се едната от четирите пружинки раздалечаващи накладките от буталцето.

                  Търсих но се оказа, че нямам резервни.

                  Мисля, че имам два варианта да опитам да стъкмя нещо от пружинна стомана, например от спирална пружина за дърворезачка и втори вариант да поръчам ако има само пружинки или комплект накладки и от там да взема пружинките.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-16 10.532.28.jpg
Прегледи:249
Размер:610.5 КБ
ID:6748866

                  Няма да откажа съдействие и идеи как да изляза от тази ситуация.

                  Имам нужда от спирачките за да мога да стегна фланците за предните колелета, а и съм си навил на пръста днес да подкарам колата.

                  Дано успея
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #70
                    Вчера беше ден на силовия трибой, как друго да нарека стягане до 160 нютон метра. И мускулната треска днес ми сочи същата диагноза.

                    "Покарах" колата вдигната на четири стойки.

                    Нещо се гърчеше на 4х4, което ме навежда на мисълта за повреден тампон по СК или РК.

                    Сложих половината предна броня и разни други дреболии правих но много се изморих всички големи болтове искаха стягане яко.

                    Сега колата е натоварена в багажника с четирите си нови гуми + гуми и джантите на караваната и вече стои на собствените си колелета, което е напредък за последните 2-3 месеца

                    Снимки ще сложа после, още не ме е съживил черния чай...и съм все още полу-заспал.
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • #71
                      Кофти новини от преди малко, освен, че вали нон стоп вече втори ден май ударих голяма греда със спирачките.

                      Дилъра беше така любезен да ми даде да пробвам един чифт клипси и накладка от последния модел Вранглер JL, един колега от Англия твърдеше, че са същите.

                      На вид и размери си приличат, почти едно към едно са но има разлика и в размера на накладките, а клипсовете са супер различни.

                      Звънях на местите големи дилъри и сервизи за ДЖИЙП и курец, никой няма ТераФлекс на склад и доставките им се бавят на всички.

                      Няма да си оставя магарето в калта и не мисля да се предам пред едно шибано парченце тел, ако трябва ще сложа нещо друго и ще мисля ТНТМ с пружинки и т.н. но тряба да подкарам джипа.

                      Това по-долу е от последния модел Вранглер.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20210617_104514.jpg
Прегледи:221
Размер:204.6 КБ
ID:6749619

                      Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                      Първо предизвикателство за деня - счупи се едната от четирите пружинки раздалечаващи накладките от буталцето.

                      Търсих но се оказа, че нямам резервни.

                      Мисля, че имам два варианта да опитам да стъкмя нещо от пружинна стомана, например от спирална пружина за дърворезачка и втори вариант да поръчам ако има само пружинки или комплект накладки и от там да взема пружинките.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-06-16 10.532.28.jpg
Прегледи:249
Размер:610.5 КБ
ID:6748866

                      Няма да откажа съдействие и идеи как да изляза от тази ситуация.

                      Имам нужда от спирачките за да мога да стегна фланците за предните колелета, а и съм си навил на пръста днес да подкарам колата.

                      Дано успея
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • #72
                        Успях.

                        Днес подкарах джипката по улиците и сложих новите по-големи гуми.

                        Супер кеф е да се кача на джипката след няколко месеца на трупчета

                        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2021-06-19 17.44.211.jpg Прегледи:0 Размер:387.9 КБ ID:6749941
                        Бъдете живи и здрави!

                        Коментар


                        • #73
                          Миналата седмица този дзвер се появи в Благоевград . Бай Джоре визията докарай като този . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:джип.jpg
Прегледи:191
Размер:156.3 КБ
ID:6749954
                          На нас клиренс ни трябва , не скорост

                          Коментар


                          • BatGeorgeone
                            BatGeorgeone коментира
                            Редактиране на коментар
                            Броня, големи гуми и съм го докарал, работа за 2 часа и един джоб парици за гуми и броня

                            Това на снимката е НЕлегално в Европа(мисля и в България) и могат да ме спрат от движение освен глобите, ще обясня.

                            Тук, в Англия ме ограничават законите за твърди брони, ако нямам лебедка нямам право на такава броня и в Европа където пътувам много и до неотдавна доста често, ще ми спукат дупарата ако бронята няма лебедка и сертификат или твърдите и "опасни за пешеходци ъгли" не са омекотени с гума.

                            Второто "нарушение" са гумите "надничащи", стърчащи извън калниците, подават се с поне 4-5 см. Това е "опасно" за пешеходци и други участници в пътното движение и отново подлежи на санкция. Лекува се с разширители за калници или направо с нови калници специално конструирани за наши офроуд нужди.

                            И накрая, но не най-маловажен факт, аз не гоня визия, а покриването на технически изисквания - да нося много товар, да дърпам тежки товари когато съм натоварен с хора и багажи и малко повдигане за да мога да сложа по-големи гуми, които малко от малко да ми помогнат за увеличаване на проходимоста.
                            Последно редактирано от BatGeorgeone; 20-06-21, 09:03.

                          • diduan
                            diduan коментира
                            Редактиране на коментар
                            Бат Жоре, нещата не са чак толкова черни. Мисля, че е крайно време полицията да се захване с педофили, крадци и друга измет, вместо да се заяжда с някой, че бил с големи гуми и метална броня...или пък някой тинейджър, дето си направил моторетката от 50на 75 кубика.

                            Аз обиколих цяла Европа с дефендъра с гуми извън калниците, метални брони отпред и отзад (яко ръждясали😁), отстранен ЕГР, махнат катализатор...абе евро -6.

                            А и баш на острова дефендърите масово са като моя, че и много от тях ремапвани.

                          • BatGeorgeone
                            BatGeorgeone коментира
                            Редактиране на коментар
                            @diduan

                            Съгласен съм с теб на 1000% но за толкова години живот "на Запад" съм научил, че е хубаво да си в рамките на закона, това като принцип, ако и когато се наложи импровизация с "правилата и нормите" се рискува според колкото човек може да понесе като риск

                        • #74
                          До тук изводите от кратката разходка след 2-3 месеца работа по автомобила:

                          1. Сдобих се типичното и нарицателно в Америка - "JK leaning", на роден език това е провисването на окачването на една страна, ще илюстрирам ситуацията с цифри. Предна дясна страна, от асвалта до ръба на калника 96см, задна страна 101см. Предна лява страна 99см от асвалта до калника, задна лява страна 104см. Това с пълен резервоар, никакъв товар и хора. Резервоара е от дясната страна, нека кажем 2/3 в задната дясна част на автомобила. Легнах под колата и мерих разгъване на амортесорите отзад, от ухо до ухо, мерих и пружината, от ръб до ръб, има си разлика. Най-често се дължи на пружини с различна твърдост и височина. Някой производители имат пружини СПЕЦИАЛНО за лява и дясна страна, с различна височина и с различна твърдост. Преди лифта джипа ми беше на 99.99% равен, нивелиран. Първа стъпка е промяна местата на пружините и замерване отново. Убеден съм, че пружините в моя кит на Олд Ман Ему нямаха лява и дясна страна, убеден съм, че и точно при ОМЕ е най-масово това явление с провисването на лява или дясна страна възоснова на прочетеното до момента.

                          2. Без стабилизиращи щанги колата лашка и люлее доста, при спиране разко клати малко странно, като лодка при вълнение това е очаквано и се свиква и не ме притеснява толкова много, стига да не е причина за следващата точка.

                          3. При първия остър ляв завой ми светна и запищяха грешки АБС, СРС и хлъзгав път. Не съм още диагностицирал дали това се дължи на АБС сензор, който е повреден или комбинацията от крен на возилото, плюс нецентриран на 100% волан + липса на стабилизиращи щанги да "ошашавят" системата за стабилност и тя да плюе грешка. Не съм и закачал диагностика все още. Има начин да изтествам с триене на грешките, возилото на стойки с четирите гуми във въздуха и после да тествам при завивани и с диагностика, кое и кога ще изпищи за търсене на източника на проблема.

                          4. Колата супер ме радва като поведение, гуми с около един инч по-големи не се отразяват видимо на динамиката при каране и спиране. Повишения клиренс и стойката на возилото се промениха на хубаво, преминаване върху легнали полицаи става по-мазно и по-плавно, дупки и ръбове обаче се усещат по същия начин, може би гумите са ми с една идея по-твърди от нужното за оптимална возия.

                          5. На чакъла в задния ми двор, направих следния експеримент, завиване на място, на волана от пълен ляв до пълен десен и обратно, 5-6 завъртания до откат и нещо стана, волана се втвърди до степен все едно сервото спря да бъде ефективно, все едно го няма. Това не съм сигурен какво точно би трябвало да означава като факти и диагноза?
                          Бъдете живи и здрави!

                          Коментар


                          • #75
                            Преди малко завърших процедурата по т.н. "улягане на накладките", джипа вече спира много по-добре.

                            Когато се прибрах закачих диагностиката, 1-2 метра каране назад, 1-2 метра напред и веднага се изясни виновника за АБС, СРС и другите грешки - преден десен АБС сензор не дава въобще сигнал.

                            След малко ще поръчам нов АБС сензор.
                            Бъдете живи и здрави!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X