Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем с jeep

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • проблем с jeep

    здравейте колеги.джипа е 2.5 96.г. 115к.с та спирам вдигам капака и какво да видя всичко в масло намерих проблема .едно маркуче за високо налягане около 30см. което води до торбината на генератора,проблема е че за да се смени трябва да сваля водна помпо турбо колектори и куп сьединения искам да попитам имали по лесен начин ;това маркуче от другия краи влиза вьв трабичка която утива някаде между водната помпа и масления филтар даите сьвет какво да правя.

  • #2
    От: проблем с jeep

    Първоначално публикуван от nikiof Преглед на мнение
    здравейте колеги.джипа е 2.5 96.г. 115к.с та спирам вдигам капака и какво да видя всичко в масло намерих проблема .едно маркуче за високо налягане около 30см. което води до торбината на генератора,проблема е че за да се смени трябва да сваля водна помпо турбо колектори и куп сьединения искам да попитам имали по лесен начин ;това маркуче от другия краи влиза вьв трабичка която утива някаде между водната помпа и масления филтар даите сьвет какво да правя.
    - и прочете ли си поста след като го написа ?
    Така никой няма да то отговори. Сбирщина от думи, които не са свързани смислово !
    Та джипки 2.5 - тона, бол..
    - турбината на генератора ..

    * след като те смъмрих, ще се опитам да ти дам съвет, щото все пак от 3 години насам това ти е първото мнение. Та, опитай се да обясниш какво се е случило последователно. Направи и някоя снимка, за да стане по нагледно, че маркучи в двигателния отсег има доста. Предполагам имаш на идея двигател 2.5VM но не разбрах точния модел на джипката ..

    Поздрави

    Коментар


    • #3
      От: проблем с jeep

      jeep grant cherokee-limitet 96г. За охлаждане на генератора има торбина,която се захранва сьс масло което идва от двигателя та от двигателя някьде под водната помпа трьгва трабичка която завьршва сьс щтуцер зад виското и от там започва маркучето което е 30см. и завьршва в торбината

      Коментар


      • #4
        От: проблем с jeep

        та какво става,виското отказа и аз го зацепих постоянно , следтова направих 10км. преход в жегата на климатик а след това всичко беше в масло

        Коментар


        • #5
          От: проблем с jeep

          Първоначално публикуван от nikiof Преглед на мнение
          jeep grant cherokee-limitet 96г. За охлаждане на генератора има .............
          Такова чудо не съм виждал.Обикновенно на генератора има прикрепена вакуум помпа за спирачките и тя е захранена с масло от двигателя.Тръбичката тръгва от първи основен лагер.

          Коментар


          • #6
            От: проблем с jeep

            Първоначално публикуван от nikiof Преглед на мнение
            ...даите сьвет какво да правя.
            Ще викаш неволята. Демек, ще махнеш двата въздуховода на турбината и трябва да може да се бърника в тая зона. За сваляне на турбо и колектори забрави, че там дървото е голямо.

            Коментар


            • #7
              От: проблем с jeep

              Я кажи за кой двигател става въпрос, че ние не сме врачки!

              Коментар


              • #8
                От: проблем с jeep

                За VM-ския Андро...при Грандовете от тия години няма други 2.5...за съжаление.
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #9
                  От: проблем с jeep

                  Коментар


                  • #10
                    От: проблем с jeep

                    Сега видях че е писал Гранд, ама като писах още не му беше излезнал следващия пост. Пък и що трябва ние да се досещаме, а той да не се сеща да каже каква му е колата!?Както и да е, както какзах и както се вижда от снимката се свалят двата въздуховода и се бърка.

                    Коментар


                    • #11
                      От: проблем с jeep

                      A и това, че "генератора се охлаждал с масло" и аз не съм го виждал!?

                      Коментар


                      • #12
                        От: проблем с jeep

                        Колеги, извинявайте. Двигателят е същият от снимките.
                        И наистина маркучето смазва вакуум помпата. Доколкото разбрах трябва да сваля двата въздуховода и да намеря откъде тръгва тръбичката. Това ли е?

                        Още веднъж искам да се извиня за правописа си!

                        Коментар


                        • #13
                          От: проблем с jeep

                          Първоначално публикуван от nikiof Преглед на мнение
                          Колеги, извинявайте. Двигателят е същият от снимките.
                          И наистина маркучето смазва вакуум помпата. Доколкото разбрах трябва да сваля двата въздуховода и да намеря откъде тръгва тръбичката. Това ли е?...
                          Престанете да давате подвеждаща информация! За какви турбини говорите!? Тоя двигател има една турбина - турбо-компресор. Ако става въпрос за него и за маркучите и тръбите високо и ниско налягане на масло към него, съм отговорил как да се усигори достъп. Ако става въпрос за вакум помпата, тя е под капака на агренажа и до колкото си спомням се маже директно от двигателя. От капака на агренажа наистина излиза тръба от вакум помпата, но тя е за самия вакум. Наистина върти покрай виското и алтернатора и трябва да излиза зад алтернатора и около ГНП. От там с маркуч отива в сервото. Ако там някъде (на тая тръба зад виското) има снаден маркуч, се сваля периферния ремък, дифузьора, виското и т.н. и се усигурява достъп. Но в този случай не би трябвало да имате сервоусилвател на спирачките!? А и от тая тръба да хвърля масло ... има нещо което не е така, или не е нормално.

                          Коментар


                          • #14
                            От: проблем с jeep

                            Грешиш,Андро.Вакум помпата се намира на самото" динамо"зад ремъчната шайба,и наистина има маркуч за високо налягане,който тръгва със тръбичка хваната с кух болт до самия датчик за маслото.Върви покрай двигателя, зад виското продължава с маркуч/30см/ и влиза отстрани на вакум помпата.Под нея с по дебел маркуч /10 см/ се изтича маслото в ангренажния капак.Отгоре на вакум помпата излиза маркуча за вакума на сервото.Демонтира се лесно,сваля се маркуча от турбото и с едно удължение и труса 12 се отвива кухия болт,има и една скоба зад виското ,която държи тръбичката за двиг.
                            ОФA ДБ 2.5тдс 97г, ЗИЛ450506,тел.0899751844

                            Коментар


                            • #15
                              От: проблем с jeep

                              За да ми направят ново маркуче, майсторите искат да сваля тръбичката и към нея да захванат маркучето. Въпросът ми е: как да стигна до началото на тръбичката, която е хваната към двигателят?
                              Доколкото разбирам аз трябва да стигна до този датчик, как да стане това?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X