Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

    Значи... опитвах се безуспешно да разгадая лостчето отляво на волана, на което би трябвало да са копчетата за speed control-а. Възможно е това чудо изобщо да не работи, но може и да не знам какво да правя с него. Има едно кръгло копче, което е на върха на лостчето и едно плъзгащо се наляво-надясно, което е до него отстрани. Надписите са съвсем изтрити, но всякакви варианти и комбинации на натискане, бутане и т.н. не прозивеждат никакъв ефект. Ни лампичка светва някъде, ни колата тръгва сама. Ще съм благодарен, ако някой даде инструкции, които да доведат или до подкарването на тая работа или до обявяването й за мъртва

  • #2
    До: Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

    Основното изискване е да се движиш над 50 км/ч и да не пипаш други педали освен газта. Задържаш скоростта константна и после включваш. И понеже моите бяха на волана та ще трябва Пламен да ти каже точно как са.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      До: Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
      Основното изискване е да се движиш над 50 км/ч и да не пипаш други педали освен газта. Задържаш скоростта константна и после включваш. И понеже моите бяха на волана та ще трябва Пламен да ти каже точно как са.
      Благодаря ти. За жалост Пламен не знае доколкото разбрах и той се е отказал да го разгадава. Ще трябва да се обади някой, който познава въпросното лостче. Рових из нета, но не можах да намеря никъде описание. Сигурен съм, че има, но кой-знае къде...

      Коментар


      • #4
        До: Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

        доколкото си спомням: плъзгача има 2 положения - крайно ляво - изключен, по средата - включен. за да се включи к.к плъзгача трябва да е на вкл. положение и с кратко натискане на копчето от страни се включва круиз - контрола. скоростта трябва да е над 15 мили/час. за увеличаване на скоростта плъзгача са натиска към волана до достигане на желаната скорост. за намаляване на скоростта без спирачки копчето от страни се натиска и се задържа до достигане на желаната скорост. при натискане на спирачки к.к. са изключва сам.
        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

        Коментар


        • #5
          До: Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

          Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
          доколкото си спомням: плъзгача има 2 положения - крайно ляво - изключен, по средата - включен. за да се включи к.к плъзгача трябва да е на вкл. положение и с кратко натискане на копчето от страни се включва круиз - контрола. скоростта трябва да е над 15 мили/час. за увеличаване на скоростта плъзгача са натиска към волана до достигане на желаната скорост. за намаляване на скоростта без спирачки копчето от страни се натиска и се задържа до достигане на желаната скорост. при натискане на спирачки к.к. са изключва сам.
          Благодаря ти, ще го пробвам. А някъде лампичка не трябва ли да светва?

          Коментар


          • #6
            До: Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

            Има 3 полуженя на копчето на ръчката ( не бутона )
            По средата трябва да е ОН, на едната страна е офф, а на другата триабва да се задържи и не би трябвало да стои само ( това е за ускорение )
            За да включиш круз контрола трябва да се движиш със определена скорост. На различните модели е различна. На моя мога да го включа над 25мили в час. На старото ми шеви беше 40 мили в час. Не съм сигурен за додж/ джийп.
            След като си развил определена скорост над този минимален лимит, копччето трябва да е на "ОН" позиция и натискаш бутончето отстрани на ръчката за около 2-3 секунди.
            Без да отпускаш това бутонче отстрани освободи педала на гаста и трябва да усетиш
            гаста сама да се потдържа без да натискаш педала.
            Тогава освобождаваш бутончето което си натискал до сега.
            При различни модели круза ще се изключи при селдните условия:
            1. Ако натиснеш спирачката винаги се изключва.( това е при всички модели)
            2. Ако преместиш копчето на "офф" позиция. ( това е при всички модели)
            Следващите са в зависимост от модела на колата и може да не работи така при теб
            3. Ако колата е на баир, и двигателя не може да потдържа скороста поради тежест
            4. Ако потдържаш по висока скорост със гаста от тази на която си сетнал круза за повече от определена дистанциа / време може или да се изключи или да се пресетне на новата по висока скорост.
            5.Ако водата превиши определена температура ( загряване на колата )
            6. Ниско налягане на маслото / висока температура на маслото
            7. Ако изгори крушка на спирачките/габаритите/мигач нямя да можеш да го включиш
            8. Ако ти е развален ( не знам как се казва на български, намира се точно над педала за спирачката и изглежда като малка черна кутия със копче и 2или3 жички когато се натисне спирачката светват задните стопове) на английски се казва break switch.
            9. При моя модел нямам жило за гаста а е със драйв бай уайър ( електронно подаване на гаста ) ако има проблем със тази система също нямя да работи
            10. Ако ABS системата е неизправна, може и да не работи
            11. Ако имаш система за налягане на гумите тази система също може да претодврати круза да не се включи.
            12. Модулатора който контролира круза може да е развален ( рйдко но скъпо да се прави ) това е черна кутиа от която излиза жило към гаста ( при тези модели които са със жило на гаста при електронните е само жици обикновенно на стената в двигателя пред шофъора
            13. Ако сензора за скороста е развален нямя да работи
            14. Ако си изключил километража да въртиш км без да се отчитат пак нямя да работи
            15. Ако си на ниска скорост при някой ниски скорости нямя да се включи ( особено при автоматици) и в зависимост на какъв режим си хай-лоу 4х4 и тнт.

            Уморих се да изброявам, може и други причини да има ама щом аз се уморих да пиша сигурно и ти си се изморил да четеш.

            Провери основните части на круз контрола преди да турсиш проблема.
            бреейк суич, жици включени към него, модулатор и жиците към него, и разбирасе трябва да го включваш правилно.

            Тръгни със 50 км/ч, включи на "ОН" потдържай постоянна скорост, натисни и задръж бутончето отстрани, отпъсни гаста плавно със крака и освободи бутончето.

            Не всички модели има лампичка която да се появява когато е включен.

            Надявам се това да ти помогне.
            CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
            http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
            http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

            Коментар


            • #7
              До: Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

              Леле... много ти благодаря за подробното обяснение!! Днес ще го пробвам и ще напиша резултата.

              Коментар


              • #8
                До: Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

                ще се опитам да го копирам от книжката дано да стане
                Прикачени файлове
                CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                Коментар


                • #9
                  До: Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

                  Благодаря ти много! Не работи И не светва лампичката - нищо.
                  Имаш ли идея откъде да започна с диагностиката?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

                    Пробвай да прочетеш кодовете на грешките първо, може от там да изскочи нещо.
                    http://www.jeep.avtograd.ru/Cherokee...opar/codes.htm
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

                      Този номер с ключа и кодовете не става. Може би колата е по-стара. Нищо не се получава. "Check engine" изобщо не светва. Иначе си изпълних инструкциите съвсем. Възможно ли е просто да няма грешки и затова да не светва?

                      Коментар


                      • #12
                        До: Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

                        Ако е произведена преди септември 1990 няма да светва щот няма такава опция.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

                          Първо ме извенете че съм на латиница. При рестартиране на моя копутер Флех type се изключи и нямам време сега да го рестартирам. ще трябва подробна информация за да се реши проблема. Първо, моето мнение е че след акто нямаш кодове, това за мене значи че проблема е свързан директно със системата на круз контрол а не е resultat на проблем със друга система. По принцип круз контрола не е свързан към кодовете. Ще трибва да провериш основните компоненти на цруисе цонтрола. Break switch, провери го дали е включен . В най горната час на педала за спирачка трибва да има една кутика която при натискане на самия педал да освобождава малко копче / бутонче . Трябва да има 2 жици към него. Виж дали са свързани. Не съм сигурен как точно да се диагнозира, дали е изправен. Говоро със някои които има уред за мерене на ток и виж дали break свитча работи. По принцип струват $5-$10 затова е най лесно тука да се смени. Провери нивото на спирачна течност в казанчето. Ако си със ръчни скорости това е и за съединителя. Абе това мерише за механник. Има книги които уписват как да се оправи, и как очно да се диагнозира проблем на спесифичен модел кола. Без нея приказваме празни приказки. Лично мнение е остави го както си е. може и модулатора да е счупен. Това не знам как да се диагнозира. Отвори кутията на модулатора и виж дали има нещо явно което да не изглежда правилно. Той трибва да е на фирепанел - стената която разделя двигателя и купето, и трибва да излиза жило към гъста.Кутията трибва да е голяма колкото 2 цигарени кутии една до друга. този модулатор има и малко моторче което може да е изгорено ако вода е влязла там. Друго не знам какво да тестваш. Вече става за профисионалист. Търси из нета да намериш нещо. на google. Дано да знаеш английски.




                          Purvo me izvenete che sum na latinica. Pri restartirane na moia koputer Flex type se izkliuchi i niamam vreme sega da go restartiram.

                          shte triabva podrobna informacia za da se reshi problema.
                          Purvo, moeto mnenie e che sled akto niamash kodove, tova za mene znachi che problema e svurzan direktno sus sistemata na kruz kontrol a ne e resultat na problem sus druga sistema.
                          Po princip kruz kontrola ne e svurzan kum kodovete.

                          Shte tribva da proverish osnovnite komponenti na cruise controla.

                          Break switch, proveri go dali e vkliuchen . V nai gornata chas na pedala za spirachka tribva da ima edna kutika koiato pri natiskane na samia pedal da osvobozdava malko kopche / butonche . Triabva da ima 2 zici kum nego. Viz dali sa svurzani.

                          Ne sum siguren kak tochno da se diagnozira, dali e izpraven. Govoro sus niakoi koito ima ured za merene na tok i viz dali break switcha raboti. Po princip struvat $5-$10 zatova e nai lesno tuka da se smeni.

                          Proveri nivoto na spirachna technost v kazancheto. Ako si sus ruchni skorosti tova e i za suedinitelia.

                          Abe tova merishe za mehannik. Ima knigi koito upisvat kak da se opravi, i kak ochno da se diagnozira problem na spesifichen model kola. Bez neia prikazvame prazni prikazki.

                          Lichno mnenie e ostavi go kakto si e. moze i modulatora da e schupen. Tova ne znam kak da se diagnozira. Otvori kutiata na modulatora i viz dali ima neshto iavno koeto da ne izglezda pravilno. Toi tribva da e na firepanel - stenata koiato razdelia dvigatelia i kupeto, i tribva da izliza zilo kum gasta.Kutiata tribva da e goliama kolkoto 2 cigareni kutii edna do druga. tozi modulator ima i malko motorche koeto moze da e izgoreno ako voda e vliazla tam. Drugo ne znam kakvo da testvash. Veche stava za profisionalist. Tursi iz neta da namerish neshto. na google. Dano da znaesh angliiski.
                          Последно редактирано от kinex; 01-09-07, 15:20.
                          CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                          http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                          http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                          Коментар


                          • #14
                            До: Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

                            Първоначално публикуван от geko Преглед на мнение
                            Този номер с ключа и кодовете не става. Може би колата е по-стара. Нищо не се получава. "Check engine" изобщо не светва. Иначе си изпълних инструкциите съвсем. Възможно ли е просто да няма грешки и затова да не светва?
                            а имаш ли такава лампа "чек енджин"...
                            като дадеш на контакт светва ли за малко и като запалиш трябва да изгасне....
                            много търговци на коли, махат крушката защото свети когато има проблем с двиг...
                            LZ1RED

                            Коментар


                            • #15
                              До: Автопилот на Чероки 1990 - как се борави?

                              Ето схема.


                              eto shema

                              http://www.acmeair.com/pdfs/CruiseControl.pdf
                              Последно редактирано от kinex; 01-09-07, 15:21.
                              CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                              http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                              http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X