Обява

Свий
Няма добавени обяви.

jeep 2004 г. 2.8 - 150 или 163 к.с.?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • jeep 2004 г. 2.8 - 150 или 163 к.с.?

    Здравейте колеги предстои ми закупуване на такъв джип и искам да събера инфо за него надежден ли е
    поддръжката му скъпа ли е разход на гориво с кой мотор да бъде такива неща,
    Ще съм ви много благодарен

  • #2
    От: jeep 2004g 2.8 150ps или 163зя

    Кой модел на джийп?
    It's a JEEP thing, something you won't understand!

    Коментар


    • #3
      От: jeep 2004g 2.8 150ps или 163зя

      Вероятно става въпрос за Чероки или Либърти, както го водят в САЩ. Мисля, че 2004 няма 163 к.с. Аз имах такъв и мнението ми е много добро за него.
      edoors.bg- Джаджи за врати и врати

      Коментар


      • #4
        От: jeep 2004g 2.8 150ps или 163зя

        Да, 163 кс е модел 2005. Като изключим турбото с променлива геометрия, електронния EGR и разположението на мигачите аз друга разлика не виждам....макар да имам спомени, че в стоков вид модел 2002 е 1-2 см по-високо. Така че смятай разхода и поддръжката за еднакви (описани са в много теми тук). Хващай един за ушите, вземи един чувал шарнири, тампони за стабилизиращата щанга и А-рамото и си гледай кефа .
        Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

        Коментар


        • #5
          От: jeep 2004g 2.8 150ps или 163зя

          Е, чак пък чувал шарнири. Не го плаши толкоз де, Тодоре!
          Аз карам от 4,5 години 2.8CRD 150к.с. /2004г./ и за сега мога да кажа само положителни отзиви за него. Шарнири, накрайници, тампони на носачи и стаб. щанга отпред за сега не съм сменял. По ходова част, освен к-т накладки, съм сменил само двата тампона отзад на "А" стабилизиращата щанга. По двигателя, освен първоначалното обслужване допълнително съм сменял /при това два пъти/ ролката на генератора - Alternator decupeler Puley

          За разликата между тези до 2004 и тези от 2005 - освен визуалните разлики отпред, по-високата мощност и въртящ момент, както написа вече Тодор, има и други разлики. В по-новата си версия турбокомпресорът е с променлива геометрия и по-сложно управление, EGR клапанът вече е електрически управляем, а не вакумен, а и е доста по-сложен, с по-голям топлообменник, но и по-склонен към проблеми - задръстване на този топлообменник със сажди. А не може и просто да го изключиш - MIL лампата веднага ще светне, за разлика от стария вакумен такъв.
          Нов вариант EGR със стъпков мотор:

          Стар вакумен EGR:

          Дюзите на тези до 2004 и тези след 2005 са различни, подгревните свещи също са различни - някакви керамични, от които руснаците изреваха и писаха по форумите за случаи на отчупени парченца от нагревателната част и паднали вътре в цилиндъра. Писаха и за вариантите за тяхната смяна с такива, с метална нагревателна част. Работното им напрежение е 7V, на още по-новите 5V, а на старите е 11V и не може просто да сложиш от тях на мястото на керамичните- "требует и перепрошивку блока управления" т.е. смяна на софтуера на ECU.
          На рестайловых дизельных KJ многое по-другому. На KJ дорестайловый устанавливались 11 вольтовые свечи. На KJ 2005-2006 устанавливались 7 вольтовые керамические свечи накала http://www.bosch.ua/language1/corpor...erm/index.html (детальное описание от производителя). Эти 7 вольтовые свечи и были сняты с производства, а система заменена на 5 вольтовую, что мы можем наблюдать на KJ 2007 модельного года и на современных дизельных КК + TSB для 2005-2006 модельного года.
          Замена керамических свечей накаливания 7v на металлические 5v на Jeep KJ 2.8 CRD 2006 года

          Замена свечей накаливания требует ПЕРЕПРОШИВКУ блока управления! Для препрошивки нужно ехать к официалам. Но я поступил по другому, сделав GDE ECO tune, мне они и прошишивку поправили: http://www.greendies....do?method=home
          Это прото фотоотчет, а тема для обсуждения тут: http://jeep4x4club.r...__1#entry123597
          От Тук: http://jeep4x4club.ru/topic/10781-za...crd-2006-goda/
          Някои елементи от окачването на тези от 2001-2002 г. и тези от 2004 и нататък също са различни - примерно задните надлъжни щанги от рамата към моста са различни, напречната стабилизираща щанга отзад също е различна.
          Затова аз лично, като че ли предпочитам модела от 2004г. - непретенциозен с вакумно управляеми турбокомпресор и EGR, поизчистени слабости на първите от 2001-2 год. Колкото до мощността - с леко "пипване" съвсем спокойно получаваш 170к.с. и над 400 - 420Nm без при това да прескачаш разумната граница за двигателя. Същевременно някои от частите и консумативите му са на по-достъпни цени - свещи и ако не дай Боже се наложи и турбо, и дюзите също.
          Поздрави!
          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
          First impression is not always true. Get inspired.
          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
          Reading is sooo boring, unlike writing!

          Коментар


          • #6
            От: jeep 2004 г. 2.8 - 150 или 163 к.с.?

            Хич не съм плашил човека...дори го насърчавах . В крайна сметка тампоните (и на стабилизиращата щанга и на А-рамото) не са някакви велики пари. Но истината е, че за 2.5 г (около 50 000 км) ги сменявам 2 пъти и сега пак се разскърцаха и съм поръчал най-скъпите пък да видим какво ще стане като пристигнат. Влади 333 и той беше сменявал тампони на стабилизираща щанга за 7000 км. Единия шарнир ме остави във Варна и профилактично смених и 2-та. А бяха сменявани веднага след покупката с такива от БС. И други колеги тук са пищяли от прословутите шарнири за които има и сервина акция от Jeep. Другото, което след смяна изкара 11 месеца беше обтегача на обслужващия ремък и ролките. Бяха подменени гаранционно и пак бяха "тръгнали". Откакто ми ги изработиха то приблеми нямам. Колкото до мощността - след леко пипване от 150 минах нежно на 184 кс.
            Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

            Коментар


            • #7
              От: jeep 2004 г. 2.8 - 150 или 163 к.с.?

              Колкото до мощността - след леко пипване от 150 минах нежно на 184 кс.[/QUOTE] Kъде го прави това и колко ти излезе

              Коментар


              • #8
                От: jeep 2004 г. 2.8 - 150 или 163 к.с.?

                Нека кажем обаче за първоначалното обслужване -
                ролки и ремъци - 1000 лева в най-добрия случай, с много връзки и желание. Ангренажния ремък се сменя на 150к километра, което означава веднага при купуването
                водна помпа - около 500 лева мопарска, няма разумен по-евтин аналог, сменя се заедно с ролките
                смяна на тези неща, труд - 300-400 лева

                Ако е автоматик -
                11л х 35 лева масло, два филтъра за 160 лева, силикон - 30 лева, труд смяна - 120 -160 лева

                Термостат - на всички си седи полуотворен и трябва да се смени, мопарския е 420 лева, труда - около 200

                смяна на масла в раздатката и двата дифа - с труда поне още 350 лева

                Това са задължителни и неизбежни разходи, а замяната на читави части с китайски такива би довела до големи мъки впоследствие, за маслата важи същото

                Коментар


                • #9
                  От: jeep 2004 г. 2.8 - 150 или 163 к.с.?

                  Първоначално публикуван от makito Преглед на мнение
                  Колкото до мощността - след леко пипване от 150 минах нежно на 184 кс.
                  Kъде го прави това и колко ти излезе[/QUOTE]

                  Да не се счита за реклама..мисля digitaltuning се казваше фирмата. В сайта им има цени...по спомени около 860 лева беше. Доста е, но е само софтуерно и при мен беше оправдано - пътувам доста а ми свали разхода около 1-1.5/100 км.
                  Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X