Днес, слагах летния комплект гуми и видях, че точно в основата на маншона на полуоската, е омаслено и то доста. Нямах много време да го разгледам и сега се чудя, дали може да е изпуснал семеринг, или пък маншона. Със семерингите, вече разбрах че работата е сериозна, ако са за смяна...вадят се отвътре от дифа. Ако е маншон е по лесно. По 7-8 евро са в Рокауто. Веднага ще си поръчам два комплекта и ще ги подновя. Чудя се обаче, как със сигурност да разбера кое е точно. Утре смятам да проверя нивото на маслото в дифа...ако е ниско, работата е ясна. Ще гледам, да почистя около маншона и да разбера, дали пък не е от него...да си е изпуснал грестта. Стори ми се че самия маншон е добре, не е напукан или скъсан, но там където е малкия диаметър, е много замърсено...сигурно се сещате как се събира прах и става доста дебел слой, та затова и не видях нищо. Всякакви съвети по темата са добре дошли.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Семеринг или маншон...?
Свий
X
-
От: Семеринг или маншон...?
След по-обстойна проверка, нещата стоят така при мен...семеринга тече и ме чака ей тази процедура...http://www.go.jeep-xj.info/HowtoD30AxlesSeals.htm
И тъй като, се свалят и полуоските, реших да сменя и маншоните. А и двата десни шарнира се оказаха за смяна, имат лек луфт...горния повече. Сменям и четирите, поръчах ги вече заедно и с четирите кормилни накрайника. Всичко това MOOG от Рокауто...надявам се да изкарат поне наполовина колкото оригиналните...това значи 6 години. Ще имам с какво да се занимавам два-три дни. После разбира се, на реглаж. Това засега...ако някой има интерес ще пусна и снимки.
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
0877стоидевет215–Радослав
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар