Обява

Свий
Няма добавени обяви.

премахване на виско и монтиране на ел. перка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: премахване на виско и монтиране на ел. перка

    Не съм чул някой да е съжалил за последното.
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #32
      От: премахване на виско и монтиране на ел. перка

      И от мен един глас за виското - случи ми се от много кал алтернатора да спре да зарежда. На вторият ден каране го разбрах като ми угасна и ГПС-а и разните диоди
      Добре, че двата акумулатора бяха нови, че падаше до 0.9V. Оставаше и проблеми с охлаждането да бях имал тогава...
      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

      Коментар


      • #33
        От: премахване на виско и монтиране на ел. перка

        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
        ...Иначе аз съм научил децата ми , при все че са любители шофьори , едното око постоянно да им е върху показанията на уредите ....
        Окото върху уредите...ами те някой съвременни автомобили нямат уред за температура на антифриза, да не говорим ,че за налягане на маслото даже лампа нямат...
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #34
          От: премахване на виско и монтиране на ел. перка

          Общи приказки за маса :-) а отговор на последното питане за разлика във виско на 5.2 и на 4.0 дали има....

          Коментар


          • #35
            От: премахване на виско и монтиране на ел. перка

            Първоначално публикуван от manolsss Преглед на мнение
            ... а отговор на последното питане за разлика във виско на 5.2 и на 4.0 дали има....
            Трудно ще получиш полезен отговор. Още не съм видял виско, на което да са посочени някакви параметри (примерно, при каква температура зацепва). Дали от 5.2 става за 4.0 можеш да установиш по метода "проба - грешка" ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #36
              От: премахване на виско и монтиране на ел. перка

              Първоначално публикуван от manolsss Преглед на мнение
              Общи приказки за маса :-) а отговор на последното питане за разлика във виско на 5.2 и на 4.0 дали има....
              Колега! И ти от самото начало малко в раздел "общи приказки" го раздаваш!!! Всяка част си има уникален номер (part number, PN, P/N) ... Просто гледаш и сравняваш - каталози бол за целта!

              За жичкаджиите - посочете ми само едно МПС (без значение какво е - влекач, булдозер, комбайн и т.н.) предназначено за ежедневна употреба с високи натоварвания, което да е с ел. перка (като основен и единствен вариант за охлаждане) и веднага изкормвам виското от Гранда - нищо, че си работи толкова добре, че на моменти имам чувството, че стрелката ми за температурата не е истинска, а нарисувана - независимо от това колко са големи жегите, задръстванията или баира в гората. Да не говорим, че конкретния четирилитров мотор на Крайслер има перфектно оразмерено охлаждане и дори не е необходимо виското да работи идеално, за да държи температурния режим в норма! Друг основен момент е температурните режими на работа на дизеловиете и бензиновите двигатели... Първите се чувстват ОК при около 85С, а вторите - някъде около 110С и има доста хора които като от нафта минат на бензин, не знаейки за този факт, започват да се шашкат излишно! Просто си трябва ПРАВИЛНИЯ антифриз и що годе чиста охладителна система.

              Коментар


              • #37
                От: премахване на виско и монтиране на ел. перка

                И аз да кажа нещо,
                До миналата година бях активен участник в дрифт състезанията на бг,искам да ви кажа че премахването на виското беше първото нещо към подготовката на автомобила защо?
                Защото виското черпи когато се нагрее яко около 7-8% от силата на мотора при мотори като нашите от 300 до 500кс са си коне които губим
                Сега като започнах с оффроуд първо изхвърлих виското ,добре направено с умисъл и качество работи перфектно без да вие автомобила като вълк
                Поздрави от Ловеч

                Коментар


                • #38
                  От: премахване на виско и монтиране на ел. перка

                  Здравейте колеги искам да коментирам по темата някаде на горе четох че V8 с електрическа перка не става защо питам аз тогава 5.9 е фабрично с ел. перка? аз съм с 5,2 с ел. перки и не се оплаквам най - лесно колега е да вземеш перка от 5.9 и да я монтираш цената е около 100 лв. аз приспообих 2 така че да паснат на целия радиатор след котето на маркуча в долната част на радиатора слагаш датчик аз съм сложил такъв с 2 температури отделно съм направил цялото управление да минава през силови релета, а на първа степен съм сложил преобразувател който кара перките да се въртят по бавно отделно поради причината че авто пилот не ми трябва в гората и съм го махнал съм направил с ON/OFF на автопилота да пускам перките принудително така проблем в кал няма. Имаш ли желание става и то добре не мисля че минусите на ел.перките са повече от плюсовете е естествено ако натопиш джипа във вода до стаклата ще откажат но ако се стигне дотам мн други неща ще са отказали преди това ...
                  Влез във www.jeep.avtograd.ru там има и други интересни варянти за ел.перки, но ако не ти се занимава най - лесно е да си купиш ново виско.
                  Ти виждаш наклон и питаш "защо?", аз мечтая за неща, които никога не са били и питам "защо не?"

                  Коментар


                  • #39
                    От: премахване на виско и монтиране на ел. перка

                    А някой може ли да ме просвети какво значи "хидравличен вентилатор". За "Хемито" ми пише, че е с такъв. В ръководството за WK за 4,7 мотора има раздел за viscous clutch fan, за electric fan, а за 5,7 само се споменава, че има hydraulic engine cooling fan
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #40
                      От: премахване на виско и монтиране на ел. перка

                      Първоначално публикуван от venkata2 Преглед на мнение
                      Здравейте колеги искам да коментирам по темата някаде на горе четох че V8 с електрическа перка не става защо питам аз тогава 5.9 е фабрично с ел. перка? аз съм с 5,2 с ел. перки и не се оплаквам най - лесно колега е да вземеш перка от 5.9 и да я монтираш цената е около 100 лв. аз приспообих 2 така че да паснат на целия радиатор след котето на маркуча в долната част на радиатора слагаш датчик аз съм сложил такъв с 2 температури отделно съм направил цялото управление да минава през силови релета, а на първа степен съм сложил преобразувател който кара перките да се въртят по бавно отделно поради причината че авто пилот не ми трябва в гората и съм го махнал съм направил с ON/OFF на автопилота да пускам перките принудително така проблем в кал няма. Имаш ли желание става и то добре не мисля че минусите на ел.перките са повече от плюсовете е естествено ако натопиш джипа във вода до стаклата ще откажат но ако се стигне дотам мн други неща ще са отказали преди това ...
                      Влез във www.jeep.avtograd.ru там има и други интересни варянти за ел.перки, но ако не ти се занимава най - лесно е да си купиш ново виско.
                      Ами май трябва да четеш по-внимателно. Че V8 с ел.перки става - става. Ама на WJ 4.7 американците са го направили с хидравличен вентилатор. На ел. перките всичко им е хубаво доде работят. Само дето вариантите да спрат да работят, баш кога не трябва, са доста, защото системата е доста по-сложна - датчици, релета, ел. мотор, бушони + всичките необходими за тях електрически връзки. Т.е. един куп неща, които могат да изгорят, да се разхлабят, да корозират. И като капак на всичко, нормалната работа на цялата система е в пълна зависимост от състоянието на ел. захранването.

                      Копчетата за принудително изключване/включване на ел.вентилаторите (не толкова за да не изгорят, а за да не се натрошат перките при контакт с водата на висока скорост) са хубаво нещо, стига да не забравиш да ги щракнеш, когато трябва ...

                      Доколкото разбирам, питането на автора на темата е породено от желание да си спести една смяна на виско на автомобил, който нито се използва офроуд, нито е бегачка. Къде го пращате да прави такова сериозно преустройство на охладителната система и колко пари би му спестила една подобна операция?!?

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      А някой може ли да ме просвети какво значи "хидравличен вентилатор". ...
                      The power steering pump supplies the hydraulic
                      fluid and pressure to rotate the cooling fan blade,
                      while the electrical part of the fan is controlled by
                      the JTEC.
                      The hydraulic fan drive (motor) consists of the
                      three major following components:
                      † Steering flow control valve
                      † Fan control valve
                      † Two stage G-rotor hydraulic drive

                      ...
                      Hydraulic fluid is pumped through the power
                      steering pump, from the pump the fluid travels
                      though a high pressure delivery line to the fan drive
                      motor. As fluid is diverted through the G-rotors, rotational
                      motion is created as fluid moves from the high pressure
                      (inlet) side of the motor to the low-pressure
                      (outlet) side. Fluid exiting the drive motor is divided
                      into two paths. Path one continues through a high
                      pressure delivery line to the vehicles steering gear to
                      provide steering assist. and path two sends fluid
                      back to the power steering pump through a low pressure
                      line.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X