От точно една година имам моя хубавец и реших да споделя с вас емоцията. Предистория - карах разни много други и реших че искам автоматик и от дума на дума стана "... пък що да не е нещо по високо"..."като ще е джиб дай да е Jeep" истински демек и загледах обявите - една втора трета - не ми харесват на обява, камо ли да ида да я гледам и хоп изкоче този - една единствена снимака, да се чудиш колата ли е снимана или природа нещо си, в допълнителна инфо пише само Перфектна! и това е. Реших да звънна, ходих, видях я, всичко стана на бегом и ден по късно без нито една проверка я купих. Laredo, 2002, газ, пробег 53 000 мили, Калифорния, Ориндж Каунт, отдолу суха на барут, на пружини, кардани и др. стоят лепенките на производителя. Хвърлих се в джаза и на следващия ден отивам да проверя какво съм си купил при дядо Владо и Димата.

Час по късно се запъна на ръба на стадиона та го дърпахме - Димата де - въжето се скъса, куката хвръкна и се отбеляза на задния капак, автограф от сервиза един вид. После смених всичко течно, нови спирачки и това е.
В наши дни:





DRL, хром лайсна на задния капак, фланци 30 мм












Алуминиеви рингове за таблото, приставка за радиота, K&N, резервната гума е чисто нова, джиджън масълце, DMV-1 гуми за зимата, D694 за лятото.
Час по късно се запъна на ръба на стадиона та го дърпахме - Димата де - въжето се скъса, куката хвръкна и се отбеляза на задния капак, автограф от сервиза един вид. После смених всичко течно, нови спирачки и това е.
В наши дни:
DRL, хром лайсна на задния капак, фланци 30 мм
Алуминиеви рингове за таблото, приставка за радиота, K&N, резервната гума е чисто нова, джиджън масълце, DMV-1 гуми за зимата, D694 за лятото.

Коментар