Ужасно съм разколебан и раздвоен по един Гранд и имам няколко въпроса по сравнението му с ЛР Дискъвъри (комфорта вътре ми е ясен):
1. Липсата на шаси при Гранда до каква степен компрометира offroad издръжливостта и качествата му? Както и дълговечността му.
2. Какви са недостатъците на part-time трансмисията?
3. Колата ми изглежда много по-тежка и тромава от Диското при 2.5 двигател и на двете - така ли е?
Много ще съм благодарен на мнения и малко по-подрбни обяснения
За недостатъците на италианския дизел вече се начетох, но и там ако някой има да каже нещо положително ще съм благодарен
1. Липсата на шаси при Гранда до каква степен компрометира offroad издръжливостта и качествата му? Както и дълговечността му.
2. Какви са недостатъците на part-time трансмисията?
3. Колата ми изглежда много по-тежка и тромава от Диското при 2.5 двигател и на двете - така ли е?
Много ще съм благодарен на мнения и малко по-подрбни обяснения
За недостатъците на италианския дизел вече се начетох, но и там ако някой има да каже нещо положително ще съм благодарен
Толкова аз личните наблюдения изводите оставям на вас...
? Та с Гранда съм се чуствал най-комфортно именно при офроъд, защото е безбожно корав и го няма усукването на рамата спрямо купето, придружено с пропуквания скърцания и тн. така характерни за много прослоути и съвсем нови джипове. Така че там всичко си е ОК, рамата на практика съществува, но е заварена здраво за купето и е негова неделима част. Единствения проблем е че не чоже да се прилага бодилифт...Ама за какво ли ти е?
Коментар