Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Наистина ли сервизният интервал е 5000 км? Тъкмо се бях размечтал за американски голям мотор, а вие ми го пращате в категорията "писано яйце".
    Ето тук Алекс е пуснал извадка за такъв график:
    Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
    Този план "В" не беше ли за тежки условия на експлоатация? Ти не си такси, полицейски патрулен автомобил или пък не сме в пустинята.
    • Day or night temperatures are below 32°F (0°C)
    • Stop and go driving
    • Extensive engine idling
    • Driving in dusty conditions
    • Short trip driving of less than 10 miles (16.2 km)
    • More than 50% of your driving is at sustained high
    speeds during hot weather, above 90°F (32°C)
    • Taxi, Police, or delivery service (commercial service)
    • Trailer towing
    • Off-road or desert driving
    Според мен малко се престараваш. Съвсем нормално би било смяната да е на 10 000 км, или хайде на 8 000. Дори при план "В" смяната е на 3 000, ама мили, или около 5 000км.

    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • #32
      От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

      При Фоксваген/Ауди нещата стоят по-доста по-различен начин. Там компа пресмята цикли на запалване, работа на студено, магистрали, тип масло, време на работа, температури......... и така си изчислява сервизните интервали. Става дума за дизеловите машини, а предполагам и за бензиновите е подобно. Естествено при американците от 2002г да речем със сигурност не е така.
      в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
      Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

      Коментар


      • #33
        От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

        При бмв гледа и консумацията на гориво, като го отнася и към оборотите, колко и за колко време и прочее

        Коментар


        • #34
          От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

          ВЕрваме на рекламните послания на производителите. Техните леки коли направо тахограф си имат, GPS-трак пазят и взимат сателитна метеорологическа справка за влажността на въздуха и запрашеността на пътищата, неравността на пътната настилка и честотата на вибрациите на окачването. Газ-анализатор нюха картерните газове, а цялата система (от която Дянков открадна идеята за връзка с НАП !) изпраща SMS с ежедневен отчет-разпечатка на измерените показатели на Центъра във Волфсбург / Инголщадт / Мюнхен и т.н., където се обработват данните и дистанционно се подава сигнал на колата кога да писне, че маслото е за смяна.
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • #35
            От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

            Не знам за тая работа, при мен не писка, а има няколко зелени квадратчета, едно жълто и едно червено. Зелените намаляват и става, стигаш жълтото и значи е време да идеш да го смениш, като стане червено значи си се замотал и вече е крайно важно и спешно. И ако карам спокойно изчезват по-бавно зелените, а ако яко я ръчкам, доста повече. Мога да ти изровя подробно как се случва, като през годините еволюира тази система за следене... И изобщо не разчита на 1 датчик... Останалите смешки е ясно, че са просто иронията ти в действие
            Последно редактирано от Насов; 12-06-13, 21:46.

            Коментар


            • #36
              От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

              И защо с едни и същи масла европейските и японски производители препоръчват удължени интервали за смяна на масла, а Хамериканските - скъсени, като на москвич 408 с масло М 10 Д?
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #37
                От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                ... при мен не писка, а има няколко зелени квадратчета, едно жълто и едно червено. ...
                При BMW така наречения OIL SERVICE представляват 5 зелени барчета, 1 жълто и 1 червено и както казва колегата маслото трябва да се смени когато свети жълтото.
                Управляват се на база на информация от ECU-то и GM (Genral Module) които броят студените стартове, общо изминалите километри и разхода на гориво.
                На по-старите модели до '98 - '00 година сервизния индикатор е програмиран да предупреждава за смяна на маслото при 10 - 12000 км.
                При моделите след '00 година когато почват масово да се използват LL-04 (Long Life) масла сервизния интервал се увеличава на 20 - 24000 км.
                Независимо от това при тях сервизния интервал може да се програмира (от Instrument Cluster) до макс. 12000 км. (при по-новите след '07 година сервизния индикатор показва директно оставащите километри до смяната на маслото).
                Лично за мен 10 - 12000 км. са един разумен интервал между сервизирането на масло-филтър, още повече поне аз не знам за някакви революционни открития или иновации в петро-химията, които да увеличат двойно пробега без смяна на масло или дори да има нещо подобно за маслото то филтъра си е филтър - материалите са същите.
                В крайна сметка дори да не се следят стриктно показанията на OIL SERVICE всички производители препоръчват смяна на маслото след 1 година независимо от пробега.

                Не виждам какво по-различно може да бъде при други автомобили в частност Chrysler освен алгоритъма за пресмятане на интервала и козметични разлики като вида на сигнализацията ...

                Коментар


                • #38
                  От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                  Първоначално публикуван от tsb_bg Преглед на мнение
                  В крайна сметка дори да не се следят стриктно показанията на OIL SERVICE всички производители препоръчват смяна на маслото след 1 година независимо от пробега.

                  Не виждам какво по-различно може да бъде при други автомобили в частност Chrysler освен алгоритъма за пресмятане на интервала и козметични разлики като вида на сигнализацията ...
                  Въпросът е защо производителите на HEMI препоръчват това :
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:untitled222.JPG
Прегледи:1
Размер:22.6 КБ
ID:5493037
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                    Това с хартиен маслен филтър ли работи?

                    Коментар


                    • #40
                      От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Това с хартиен маслен филтър ли работи?
                      Предполагам - щом и руски му пасват.
                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                        Остава америчките масла да са някакъв друг модел или тази твар да работи при подчертано по-висока температура на маслото.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                          Taxi, Police, or Delivery service...

                          Предполага се по-чести престои за кратко време, повече студени стартове, движение с ниска скорост, работа на празен ход (на място) и от там работа на двигателя в състояние далеч от оптималния температурен режим и обороти.

                          Off-road or desert driving

                          Предполага се движение с ниска скорост, високи обороти при понижаващи предавки, висока околна температура като цяло или на кратко - работа на двигателя в състояние далеч от оптималния температурен режим и обороти.

                          Освен това като правило повечето американски двигатели са с голям обем и сравнително ниска мощност за тези кубици, което в съчетание с качеството на горивото (повишено съдържание на сяра) явно не се понася добре от двигателя (лично мое предположение).

                          Въпреки всичко 5000 км. сервизен период за маслото ми се струва прекалено песимистично за съвременен двигател и съвременните масла.
                          Интересно при този кратък сервизен интервал каква допустима консумация на масло дават производителите?

                          Коментар


                          • #43
                            От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                            Каква сяра в бензинов двигател?

                            Коментар


                            • #44
                              От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                              Споко, в УСА пак сменят маслото на 5000 км. Обикновено е рециклирано тва дето се продава там. А и не знам защо си мислите, че американците правят модерни и технологични двигатели. Очеизвадно не са мръднали от 60-те някъде насам.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #45
                                От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Каква сяра в бензинов двигател?
                                Sulfur is a natural component in crude oil that ends up in gasoline and diesel unless removed.
                                Sulfur in gasoline impairs the effectiveness of emission control systems and contributes to air pollution.
                                Reducing the sulfur content in gasoline enables advanced emission controls and reduces air pollution.


                                http://www.epa.gov/otaq/fuels/gasolinefuels/index.htm

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X