Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

    Първоначално публикуван от Иво Томов Преглед на мнение
    На една от служебните ни 300С - 2.7 ,се запуши маслена магистрала,на дъното на картера имаше нещо подобно на грес но черно.
    Наложи се основен ремонт!
    Със сигурност проблема не е в колата/двигател/!
    в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
    Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

    Коментар


    • #17
      От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

      Не е в колата, само в малоумния ЦДИ...
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #18
        От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        Не е в колата, само в малоумния ЦДИ...

        To това 2,7 не е ЦДИ, а бензин...
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #19
          От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

          Да попитам: в крайна сметка туй HEMI 5,7 здрав мотор ли ? Уж легенда, ама чета и по руски и по хамерикански форуми някакви бесни ругатни по негов адрес
          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

          Коментар


          • #20
            От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

            Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
            To това 2,7 не е ЦДИ, а бензин...
            Да бензин е,вече е поправен де,но го написах като стана дума за маслата.
            Honda CRF 250 X
            Touareg 3.0 TDI

            Коментар


            • #21
              От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

              Датчика вече е сменен с нов и вече 5-600 км грешка няма. Маслото не е сменяно.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #22
                От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                Значи това, че трябва да се смени датчика /Sending Unit Oil Pressure/, може да се окаже вярно и да е решение на проблема с тези грешки.
                Успех!
                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                First impression is not always true. Get inspired.
                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                Reading is sooo boring, unlike writing!

                Коментар


                • #23
                  От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                  А този двигател при нормални /предписаните от производителя масла/ и работещи датчици има ли система, която да покаже кога маслото е за смяна?
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #24
                    От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                    А този двигател при нормални /предписаните от производителя масла/ и работещи датчици има ли система, която да покаже кога маслото е за смяна?
                    Доколкото съм чувал всяка такава "система" работи просто със зададен сервизен интервал. Не прави химически анализ на маслото.
                    Ако се прецака вискозитетът, пак ще даде грешка, както Дядо Владо горе е цитирал:
                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    Using the oil pressure, oil temperature and other vital engine inputs the PCM can determine the engine oil
                    viscosity. Incorrect viscosity will effect the operation of the MDS by delaying cylinder activation.
                    Possible Causes
                    INCORRECT ENGINE OIL TYPE
                    ENGINE OIL CONTAMINATION
                    ENGINE OIL
                    Always perform the Pre-Diagnostic Troubleshooting procedure before proceeding. (Refer to 9 - ENGINE -
                    DIAGNOSIS AND TESTING).
                    Diagnostic Test
                    1. ACTIVE DTC
                    NOTE: Review the customers oil change history. Make sure the customers is using the correct engine oil
                    viscosity. If the incorrect oil is being used, change the oil, using the correct engine oil viscosity.
                    Ignition on, engine off.
                    With the scan tool, read DTCs.
                    Is the DTC active at this time?
                    Yes >> Go to 2
                    No >> Test Complete.
                    2. ENGINE OIL
                    NOTE: If any engine oil pressure or oil temperature DTCs set along with P1521, repair them before continuing
                    with the P1521 diagnostics.
                    The following conditions must be checked.
                    ² OEM recommended oil viscosity is being used.
                    ² Customer is following the oil change schedule.
                    ² Check the engine oil for contamination. (i.e., fuel and/or engine coolant)
                    ² Internal engine condition that may effect oil pressure.
                    Were any of the above condition found?
                    Yes >> Repair as necessary.
                    Perform the POWERTRAIN VERIFICATION TEST. (Refer to 9 - ENGINE - STANDARD PROCEDURE)
                    No >> Change the engine oil using the correct oil viscosity.
                    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                      Т.е. маслото се сменя на точно определен серв. интервал независимо от състоянието?
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #26
                        От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                        Т.е. маслото се сменя на точно определен серв. интервал независимо от състоянието?
                        Който за 5.7 HEMI е скандално кратък - "на всеки 5 или 8 хиляди км., според избрания график на обслужване или на всеки три месеца - което настъпи по-рано" Надявам се, че става дума за щатските минерални масла (имат такива и с 5w20), така пише в книжката на моето Grand Cherokee WH.
                        Мисълта ми беше, че разните "засукани" колици, на които кЮмпЮтърът бибитка, писука или бие камбанка и изписва на дисплея "време е за смяна на маслото" го правят защото броят време - зададен сервизен интервал, а не защото мерят качеството на маслото и установяват някакви промени в него.
                        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          разните "засукани" колици, на които кЮмпЮтърът бибитка, писука или бие камбанка и изписва на дисплея "време е за смяна на маслото" го правят защото броят време - зададен сервизен интервал, а не защото мерят качеството на маслото и установяват някакви промени в него.
                          Със сигурност знам за поне един дизелов лек автомобил, който има датчик за киселинност, електропроводимост или някакъв подобен параметър, пряко свързан с химическото износване на маслото. А щом аз знам, сигурно някой ще каже "ааа, те еди-кои-си всичките са така".

                          Коментар


                          • #28
                            От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Със сигурност знам за поне един дизелов лек автомобил, който има датчик за киселинност, електропроводимост или някакъв подобен параметър, пряко свързан с химическото износване на маслото. А щом аз знам, сигурно някой ще каже "ааа, те еди-кои-си всичките са така".
                            И кой е този автомобил ? Питам сериозно. Чака да стане маслото на боза и тогава препоръчва смяна ?
                            Тази тема е за грешка, давана от показания на датчици на налягане и за температура на маслото, по което колата си "пресмята" вискозитета. Но не ти казва - иди смени маслото, а ти изписва грешка и то защото маслото е неподходящо. Ако караш много дълго без да сменяш правилното масло, може би пак ще даде грешка, но идеята на смяна на масло не е да се смени когато стане опасно и вредно за двигателя, а преди това - преди да са се променили параметрите му.
                            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                              Your Oil-Life Monitoring System Is Not An On-Board Chemist

                              България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Chrysler 300C 5.7L Hemi грешка вискозитет масло

                                А, питай ме че да си спомня кой беше. И със сигурност това не беше основен критерий - пак си има километри, ама ако реши, го дисквалифицира по-рано от километрите.

                                Но ти фундаментално бъркаш - няма такъв момент ПРЕДИ маслото да си е променило параметрите. Маслото си променя параметрите от момента, в който излезе от завода, при това - съвсем измеримо. Може да се намерят в интернета (а и в учебниците) типични графики как се променя вискозитетът, как расте концентрацията на разни йони, на смоли, на твърди частици, как намалява pH или пламната температура и други такива. Просто в някой момент някой от тези параметри става неприемлив за двигателя, при това - не винаги един и същи. Сервизните интервали са определени на базата на такива графики и обикновено съдържат сериозен запас, за да се покрият и случаите когато някой вади джигера на машинката. Не за всички такива параметри може да се направи датчик, удобен за вграждане в автомобила.

                                Иначе винаги може да се зададе подходящ критерий - примерно да реагира при изчерпване на 90% от ресурса на маслото по съответния параметър, а не когато "е станало на боза".

                                В случая имаме "софтуерен датчик за вискозитет" - от данни, които така или иначе компютърът събира, защото му трябват за друго, прави оценка и на вискозитета. И понеже сметката е сложна, нямаше да го направят, ако не е било типичен проблем някой да налива не какъвто трябва вискозитет - било защото го няма, защото е скъпо или напротив - защото му се вижда твърде евтино за любимата машинка.

                                п.п. Наистина ли сервизният интервал е 5000км? Тъкмо се бях размечтал за американски голям мотор, а вие ми го пращате в категорията "писано яйце".

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X