Здраейте колеги, имам следния проблем. Въпросната кутия има ТСС (TORQUE CONVERTER CLUTCH).
Той се зацепва малко след превключването на 5-та предавка при около 85 км/час.
Проблемът е, че веднъж достигнал тази скорост и при зацепен ТСС, като подам малко или повечко газ, не връща на 4-та предавка.
Чак когато натисна педала до самата ламарина, връща, но на 3-та, при това съвсем за малко, минава за части от секундата през 4-та и веднага пак клътча заключва на 5-та.
С две думи, при скорост над 85 км/час, нямам 4-та предавка.
Такаа, когато обаче настъпи включването на 5-та предавка при около 80 км/час, има един момент до около 85, когато клътча още не е заключил,
и тогава при малко подаване на газ, съвсем адекватно си връща на 4-та, а връщането на 3-та си е съответно при повече подаване на газ.
Като цяло скоростната кутия работи идеално до зацепването на въпросния клътч, превключването става мазно и без никакви придърпвания, дори на студена кутия.
Маслото е идеално бистро, като ново и е точно на нивото.
Знам, че ще кажете, смени първо маслото и може и да се оправи, така казаха и от Балканстар.
Така смятам и да направя, ако нямам конкретен отговор, маслото съм го приготвил, но някаква интуиция ми казва, че не е от маслото,
а никак не ми се иска да източвам впоследствие в леген ново масло за над 300 лева и да го връщам обратно в кутията.
А пък въпросният клътч е отделен капсулован агрегат, който се сменя цял и доколкото попрочетох по американските форуми, май не е прецедент да даде фира.
Или пък може би, агрегата, който управлява въпросния клътч не е читав, не знам реле ли е или соленоид или директно компютъра подава информация.
Факт е, че при намаляване на скоростта, при 85 винаги си изключва като по часовник, проблемът е само от 5-та към 4-та и над 85...
Той се зацепва малко след превключването на 5-та предавка при около 85 км/час.
Проблемът е, че веднъж достигнал тази скорост и при зацепен ТСС, като подам малко или повечко газ, не връща на 4-та предавка.
Чак когато натисна педала до самата ламарина, връща, но на 3-та, при това съвсем за малко, минава за части от секундата през 4-та и веднага пак клътча заключва на 5-та.
С две думи, при скорост над 85 км/час, нямам 4-та предавка.
Такаа, когато обаче настъпи включването на 5-та предавка при около 80 км/час, има един момент до около 85, когато клътча още не е заключил,
и тогава при малко подаване на газ, съвсем адекватно си връща на 4-та, а връщането на 3-та си е съответно при повече подаване на газ.
Като цяло скоростната кутия работи идеално до зацепването на въпросния клътч, превключването става мазно и без никакви придърпвания, дори на студена кутия.
Маслото е идеално бистро, като ново и е точно на нивото.
Знам, че ще кажете, смени първо маслото и може и да се оправи, така казаха и от Балканстар.
Така смятам и да направя, ако нямам конкретен отговор, маслото съм го приготвил, но някаква интуиция ми казва, че не е от маслото,
а никак не ми се иска да източвам впоследствие в леген ново масло за над 300 лева и да го връщам обратно в кутията.
А пък въпросният клътч е отделен капсулован агрегат, който се сменя цял и доколкото попрочетох по американските форуми, май не е прецедент да даде фира.
Или пък може би, агрегата, който управлява въпросния клътч не е читав, не знам реле ли е или соленоид или директно компютъра подава информация.
Факт е, че при намаляване на скоростта, при 85 винаги си изключва като по часовник, проблемът е само от 5-та към 4-та и над 85...
Коментар