Здравейте, смених на Гранд Чироки 3.1 - 2002 година всички гарнитури и 5-та глава на двигателя след доста проблеми... Проблема е, че като го пусна по инерция забива на 1000 оборота и започва да тресе по цялото купе. Все едно е на автопилот. Прегледах форума и нищо подобно не намерих във форума, въпроса ми е на какво се дължи това и някакво решение ако може да ми предложите ще съм ви благодарен?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Задържа на 1000 оборота
Свий
X
-
От: Задържа на 1000 оборота
Първоначално публикуван от Velin Hristov Преглед на мнениеЗдравейте, смених на Гранд Чироки 3.1 - 2002 година всички гарнитури и 5-та глава на двигателя след доста проблеми... Проблема е, че като го пусна по инерция забива на 1000 оборота и започва да тресе по цялото купе. Все едно е на автопилот. Прегледах форума и нищо подобно не намерих във форума, въпроса ми е на какво се дължи това и някакво решение ако може да ми предложите ще съм ви благодарен?
-
От: Задържа на 1000 оборота
Разясни по-подробно какво точно правиш и как го пускаш по инерция, за можем да ти отговорим нещо смислено. Защото точно с автоматичните скорости изобщо не е препоръчително да изключваш лоста в позиция "N" в движение. Има и тема за това във форума. Може да я разгледаш.
Успех!Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Задържа на 1000 оборота
Ако само това ти е проблема, то вероятно изобщо нямаш такъв. Това е нормално да е така. При движение със скорост над определена граница /примерно над 20 км/ч./ и отпускане на педала за газ при автомат или изключване от скорост при автомобилите с ръчни скорости, ECU за управление на двигателя поддържа по-високи обороти на празен ход на мотора. Това е направено с цел да могат да се задвижват всички спомагателни агрегати, които са зацепени с ремък-аксесоари. Ходроусилвател на волана, генератор, компресор на климатика, допълнителна подгряваща виско помпа и т.н. На по-новите коли станаха доста тези консуматори, които чакат ремъкът да ги задвижи, за да изпълняват предназначението си. Затова им трябват и обороти за да работят.
P.S. Няма да паднат на 800 об. докато не падне скоростта под двадесетина километра.Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Задържа на 1000 оборота
Алекс Маринов е прав. Пробвай да тръгнеш без газ и виж какви са оборотите. Просто запали, бутни на Д и пусни спирачката.
п.с. Алекс нещо не мога да зацепя за каква допълнителна подгряваща виско помпа става въпрос?If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!
Коментар
-
От: Задържа на 1000 оборота
Въпроса е, че преди ремонта това не го правеше. При тръгване без газ си върви нормално, ала дори и на "P" да е дадеш ли му газ, мине ли над 1000 оборота, като отпуснеш газта и залепва на 1000 и точка. При въпросните 1000 оборота цялото купе вибрира, преди не правеше все пак има нещо, което не е наред.
Коментар
-
От: Задържа на 1000 оборота
Не, не по климатроника. Това е един вид преобразовател на механична енергия в топлинна. Служи за подгряване на антифриза в малкия кръг на мотора. При температура по-ниска от 7*С се включва от ECU, като включването е с ел. магнитен съединител, като този на компресора на климатика. Вътре в него има нещо като гел, намиращ се между дискове с прорези, които се въртят. От триенето се загряват и генерират топлина. През корпуса преминава течност от охладителната система и се загрява, а работната температура на мотора се достига много по-бързо. По този начин двигателят работи много по-малко време студен, бързо достига оптимален режим, имаш парно няколко минути след старта и т.н.
В повечето по-съвременни дизели има някаква система за погряване. При някои са допълнителни подгревни свещи, които подгряват малкия кръг на охладителната система. Може да са монтирани в корпуса на термостата, в някой от тръбопроводите, на входа на охладителя към парното в купето и т.н. Ето една примерна снимка на подобен модул:
Обикновено се управляват от ECU-то и при температура под 10*C се включват избирателно по една самостоятелно, или на групи от две и три заедно. На предишната ми кола Renault Scenic 1.9 dCi имаше такова подгряване, но беше по неефективно в сравнение с виско подгревателя. Там освен температурата на въздуха се следи и зарядното напрежение и ако е 13.5 V се включва едната свещ. Ако след 20 сек. зарядното напрежение е >13.5V се включват две подгревни свещи, ако след още 20 сек. зарядното напрежение на акумулатора продължава да е >13.5V се включват и трите свещи. Всичко това се случва до достигне на 45*С /или повече/ на охладителната течност.
При Jeep с Visco Heater-а загряването става много по бързо.
По въпроса за този подгревател имаше тема, в която Veselinv беше описал проблем с лагера и ел.бобината в съединителя.Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар