Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задържа на 1000 оборота

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Задържа на 1000 оборота

    Здравейте, смених на Гранд Чироки 3.1 - 2002 година всички гарнитури и 5-та глава на двигателя след доста проблеми... Проблема е, че като го пусна по инерция забива на 1000 оборота и започва да тресе по цялото купе. Все едно е на автопилот. Прегледах форума и нищо подобно не намерих във форума, въпроса ми е на какво се дължи това и някакво решение ако може да ми предложите ще съм ви благодарен?

  • #2
    От: Задържа на 1000 оборота

    Първоначално публикуван от Velin Hristov Преглед на мнение
    Здравейте, смених на Гранд Чироки 3.1 - 2002 година всички гарнитури и 5-та глава на двигателя след доста проблеми... Проблема е, че като го пусна по инерция забива на 1000 оборота и започва да тресе по цялото купе. Все едно е на автопилот. Прегледах форума и нищо подобно не намерих във форума, въпроса ми е на какво се дължи това и някакво решение ако може да ми предложите ще съм ви благодарен?
    Автомат по инерция ??? Купи си ръчка!

    Коментар


    • #3
      От: Задържа на 1000 оборота

      Разясни по-подробно какво точно правиш и как го пускаш по инерция, за можем да ти отговорим нещо смислено. Защото точно с автоматичните скорости изобщо не е препоръчително да изключваш лоста в позиция "N" в движение. Има и тема за това във форума. Може да я разгледаш.
      Успех!
      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
      First impression is not always true. Get inspired.
      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
      Reading is sooo boring, unlike writing!

      Коментар


      • #4
        От: Задържа на 1000 оборота

        Имам предвид, че просто отпускам педала на газта докато е на "D", примерно оборотите от 1500 тръгват да падат надолу и стигне ли до 1000 и залепва там. Снощи карах около 2 км със 40 км/ч без газ за да видя дали ще паднат... уви не паднаха.

        Коментар


        • #5
          От: Задържа на 1000 оборота

          При подаване на газ изрежда ли всички предавки? Като си махнеш крака от газта връща ли предавките? По принцип без газ трябва да залепи на около 800 оборота и да си пъпли едвам едвам.
          If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

          Коментар


          • #6
            От: Задържа на 1000 оборота

            Да всичко си е нормално, преди ремонта си държеше 800 оборота без газ. Сега пада на 800 ако натисна спирачка и почти спра на едно място.

            Коментар


            • #7
              От: Задържа на 1000 оборота

              Ако само това ти е проблема, то вероятно изобщо нямаш такъв. Това е нормално да е така. При движение със скорост над определена граница /примерно над 20 км/ч./ и отпускане на педала за газ при автомат или изключване от скорост при автомобилите с ръчни скорости, ECU за управление на двигателя поддържа по-високи обороти на празен ход на мотора. Това е направено с цел да могат да се задвижват всички спомагателни агрегати, които са зацепени с ремък-аксесоари. Ходроусилвател на волана, генератор, компресор на климатика, допълнителна подгряваща виско помпа и т.н. На по-новите коли станаха доста тези консуматори, които чакат ремъкът да ги задвижи, за да изпълняват предназначението си. Затова им трябват и обороти за да работят.
              P.S. Няма да паднат на 800 об. докато не падне скоростта под двадесетина километра.
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #8
                От: Задържа на 1000 оборота

                Е до преди въпросния ремонт не беше така, а и самото купе тресе(вибрира) ?

                Коментар


                • #9
                  От: Задържа на 1000 оборота

                  Алекс Маринов е прав. Пробвай да тръгнеш без газ и виж какви са оборотите. Просто запали, бутни на Д и пусни спирачката.

                  п.с. Алекс нещо не мога да зацепя за каква допълнителна подгряваща виско помпа става въпрос?
                  If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Задържа на 1000 оборота

                    Говоря по принцип за натоварването на ремъка и агрегатите, които са накачулени на него. При 3.1 няма, ма при другите - 2.7CRD; 2.5 и 2.8CRD има. Ето за тази става въпрос:

                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Задържа на 1000 оборота

                      Въпроса е, че преди ремонта това не го правеше. При тръгване без газ си върви нормално, ала дори и на "P" да е дадеш ли му газ, мине ли над 1000 оборота, като отпуснеш газта и залепва на 1000 и точка. При въпросните 1000 оборота цялото купе вибрира, преди не правеше все пак има нещо, което не е наред.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Задържа на 1000 оборота

                        За това се зачудих, понеже нямам спомен да съм го виждал при 3.1. За какво служи този виско нагревател? Нещо по климатроника ли е?
                        If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Задържа на 1000 оборота

                          Не, не по климатроника. Това е един вид преобразовател на механична енергия в топлинна. Служи за подгряване на антифриза в малкия кръг на мотора. При температура по-ниска от 7*С се включва от ECU, като включването е с ел. магнитен съединител, като този на компресора на климатика. Вътре в него има нещо като гел, намиращ се между дискове с прорези, които се въртят. От триенето се загряват и генерират топлина. През корпуса преминава течност от охладителната система и се загрява, а работната температура на мотора се достига много по-бързо. По този начин двигателят работи много по-малко време студен, бързо достига оптимален режим, имаш парно няколко минути след старта и т.н.



                          В повечето по-съвременни дизели има някаква система за погряване. При някои са допълнителни подгревни свещи, които подгряват малкия кръг на охладителната система. Може да са монтирани в корпуса на термостата, в някой от тръбопроводите, на входа на охладителя към парното в купето и т.н. Ето една примерна снимка на подобен модул:

                          Обикновено се управляват от ECU-то и при температура под 10*C се включват избирателно по една самостоятелно, или на групи от две и три заедно. На предишната ми кола Renault Scenic 1.9 dCi имаше такова подгряване, но беше по неефективно в сравнение с виско подгревателя. Там освен температурата на въздуха се следи и зарядното напрежение и ако е 13.5 V се включва едната свещ. Ако след 20 сек. зарядното напрежение е >13.5V се включват две подгревни свещи, ако след още 20 сек. зарядното напрежение на акумулатора продължава да е >13.5V се включват и трите свещи. Всичко това се случва до достигне на 45*С /или повече/ на охладителната течност.
                          При Jeep с Visco Heater-а загряването става много по бързо.
                          По въпроса за този подгревател имаше тема, в която Veselinv беше описал проблем с лагера и ел.бобината в съединителя.
                          Последно редактирано от Алекс Маринов; 16-12-12, 18:47. Причина: Добавен линк към тема.
                          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                          First impression is not always true. Get inspired.
                          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                          Reading is sooo boring, unlike writing!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Задържа на 1000 оборота

                            Благодаря за отговора, доста изчерпателно
                            If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Задържа на 1000 оборота

                              Грешка.3.1нямат такова.
                              Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                              Grand 3.1TD
                              0898 620 306 Стоян

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X