Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

    Здравейте колеги откакто застудя имам този проблем,свещите са наред,нов акумулатор,нафта има,нов горивен филтър,нови маркучи на излишната нафта!Като е студен пали след много въртене или изобщо не пали,като му се подаде ток пали по лесно ,първоначално се получава едно 'приклюфкане' и тогава заработва нормално,като поседи повечко време пак трудно пали.Някакви идеи?Благодаря предварително!

  • #2
    От: Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

    идея 1. Слагай клапан след горивния филтър.
    идея 2. Купи си повечко мокри кърпички и всяка сутрин помпай помпата докато запалиш... мокрите кърпички ги ползувай, след като запалиш.
    идея 3. Подгрявай няколко пъти преди палене...
    идея 4. Иди да ти видят диодния блок дали зарежда нормално, щото при нов акумулатор - малко странно да пали лесно като ти дадат ток...

    Пиши после, че няма да си единствения!

    Поздрави,
    Йо.С.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

      Първоначално публикуван от nenkoworld Преглед на мнение
      Здравейте колеги откакто застудя имам този проблем,свещите са наред,нов акумулатор,нафта има,нов горивен филтър,нови маркучи на излишната нафта!Като е студен пали след много въртене или изобщо не пали,като му се подаде ток пали по лесно ,първоначално се получава едно 'приклюфкане' и тогава заработва нормално,като поседи повечко време пак трудно пали.Някакви идеи?Благодаря предварително!
      Нафта има, ама каква? Дали не си с лятно гориво, което да се желира и с това да допринася за трудния старт в тези студове?
      Освен нещата, които е изброил Y.Stoqnov бих добавил и това:
      -Стартера в какво състояние е - дали не е с износени втулки и да е с много голяма консумация на ток.
      -Четките и колектора на ротора и те в какво състояние са - дали не са износени много?
      Успех!
      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
      First impression is not always true. Get inspired.
      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
      Reading is sooo boring, unlike writing!

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

        Как се разбра, че свещите са наред? Акумулатора колко е зареден?
        За стартера са те питали вече.
        Има ли помпа в резервоара и ако не, провери дали има гориво в ГНПто преди да въртите.Щото там е подналягане и течове не се забелязват, дори и при напукан горивопровод.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

          И при мен е така ! С нов акумолотор съм, основен ремонт на стартера и алтернатора , нови свещи , маркучи и подобрение няма ! ? При мен пали след като подам леко газ , но като запали работи на много ниски обороти в началото ? после се пооправя. Иначе като цяло джипа има сила върви нормално за 2.5 тд та даже и малко повече според Димата. Взел съм нова умна дюза (от морга де) ще пиша като я монтирам дали има подобрение !
          Jeep ZJ 4.0 HO, AW 4 , Quadra Drive
          NV 231 - COMMAND-TRAC
          3" lift

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

            Сложи добавка в нафтата против замръзване. Не че замръзва при тези температури, но да не се желира. Или 5% бензин в нафтата. Свещите ги мери не само на съпротивление а вземи едни постояннотокови ампер клещи и един да подгрява а ти мериш всяка свещ. Моя Ровър с хубав дизел с добавка, работещи свещи, стартер и АБ не искаше да запали. Оказа се пукната клема с малък луфт на кабела за + на АБ и не даваше добър контакт. Изчистих клемите, подложих латун, стегнах ги и сега пали по-бързо от бензиновата ми кола независимо от студа.
            If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

              Първоначално публикуван от nenkoworld Преглед на мнение
              Здравейте колеги откакто застудя имам този проблем,свещите са наред,нов акумулатор,нафта има,нов горивен филтър,нови маркучи на излишната нафта!Като е студен пали след много въртене или изобщо не пали,като му се подаде ток пали по лесно ,първоначално се получава едно 'приклюфкане' и тогава заработва нормално,като поседи повечко време пак трудно пали.Някакви идеи?Благодаря предварително!
              Абсолютно същия проблем имах.Как го оправих:1.сложих клапан преди помпата 2.на 100% съм сигурен,че проблема ти е в лулите на подгряващите свещи и в другия край куплонга не добър контакт или прекъсване вътре в лулите.Като свалих свещите ги наредих на двг. сложих лулите и подгрях забелязах,че загряват една по една и след това загасват като остава една докато цъкне релето от тук идва "приклювкането"пали един цилиндър.След като ги завих им завързах по един кабел отгоре и дадох на плюс на АБ запали от четвърт.Пали се без газ на съединител.Свалих куплонга с лулите и ги зачистих,сега вече нямам проблем.
              ОФA ДБ 2.5тдс 97г, ЗИЛ450506,тел.0899751844

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

                Здравейте благодаря за помощта!Имам още един въпрос днес пробвах диагностика с ключа и ми изписа надпис 023.0 ,може ли да ми разясните какво означава?Благодаря предварително!

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

                  Здравеи колега, и според мен са лулите на свещите.Аз имах преди време такъв джип и като застуди палеше само с дърпане или много въртене,ама много и уж всичко наред ама тъпите лули не правят добър контакт и няма палене,направо ми разказа играта.Пешението на проблема беше първоначално счупих лулите и стегнах ламаринката с клещи,и след това ги смених с някакви.А съм виждал побългарени свещи с направена резба и гайка.Успех с решаването на проблема,и весели празници.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

                    Момци не разбирам каде ги виждате тези лули на свещите? При мен са с една шина! При мен се реши проблема с сипване на добавка за дизели при всяко зареждане!
                    Jeep ZJ 4.0 HO, AW 4 , Quadra Drive
                    NV 231 - COMMAND-TRAC
                    3" lift

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

                      Интересно, но в Аутодата и в Толеранс дата няма информация за грешките на Чероки 98 2.5 ТД. Има само за еърбега. Двигателя е същия като на 3.1, но с един цилиндър по-малко. В нета за тази грешка споменават за реле на свещите. При 3.1 оригинално са с кабел, който е двоен, на единия 2 свещи на другия 3. Кабела към свещите е с кабелни обувки затворени, а от другата страна на една сива голяма букса. Цялата смяна на кабела с кабелните обувки е около 5-6 лева. Трябват 2 метра кабел със силиконова или тефлонова изолация 4 мм2 и 5 (4) кабелни обувки, затворени 6мм2 плюс малко термошлаух. При мен след смяна на свещи и кабели джипката почне да пали по-бързо от бензиновите ми коли.
                      If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

                        Явно има разлика от моя 95г. и този 98г. Относно релето моето като почна да дава фира, започна да свири като подгрява свещите! Ето тук има доста инфо за ремоти по този мотор и тестване на релето и свещите http://www.scribd.com/doc/63741655/Jeep-2-5TD-Motor-VM
                        Jeep ZJ 4.0 HO, AW 4 , Quadra Drive
                        NV 231 - COMMAND-TRAC
                        3" lift

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

                          колеги това което съм написал по горе (023.0) е моя грешка не е от тест с ключа,а снощи правехме наистина тест с ключа и едновременно задържане на бутона "trip reset" и резултата беше -направи тест на таблото изреди цифрите на от 000000 до 99999 и след това показа 000.0 и това беше не показа никакви грешки или да изпише "done",явно модела няма тази опция да чете грешки!Свещите ги наредихме отгоре на капака и си греят едновременно и 4те,сложили сме клапани преди и след горивния филтър ,но пак много трудно запали вчера,сякаш първо пали единия цилиндър и прехвърля на другите!Нормално ли е като напомпам на горивния филтър и да изплюва оттам нафта (от самата помпичка) даже и мехурчета излизат,да не би да смуче от там някаде въздух?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

                            Възможно е да смуче въздух, възможно е да смуче въздух и от филтъра. Маркучите смени ли? Горивни от тръбопровода до филтъра и от филтъра до ГНП и за излишната нафта + до тръбопровода за излишната нафта. Провери си и клемите на акумулатора дали са затегнати добре и кабелните обувки на свещите. Сутрин на студено може да пробваш като откачиш горивния филтър и директно му подадеш гориво към ГНП. Аз нахулвам фуния в маркуча към ГНП-то и сипвам нафта във фунията и пробвам дали ще запали. Ако не запали с нафта пробвай с газ. Ако запали с газ по-лесно, значи е от нафтата проблема. Аз карам постоянно едната си кола с хубава нафта + добавка на кастрол ТДА и пак трудно пали. По лесно палех като карах с масло....смятай каква ни е нафтата.
                            If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с палене на Cherokee 2.5 TD 1998г.

                              Първоначално публикуван от nenkoworld Преглед на мнение
                              колеги това което съм написал по горе (023.0) е моя грешка не е от тест с ключа,а снощи правехме наистина тест с ключа и едновременно задържане на бутона "trip reset" и резултата беше -направи тест на таблото изреди цифрите на от 000000 до 99999 и след това показа 000.0 и това беше не показа никакви грешки или да изпише "done",явно модела няма тази опция да чете грешки!Свещите ги наредихме отгоре на капака и си греят едновременно и 4те,сложили сме клапани преди и след горивния филтър ,но пак много трудно запали вчера,сякаш първо пали единия цилиндър и прехвърля на другите!Нормално ли е като напомпам на горивния филтър и да изплюва оттам нафта (от самата помпичка) даже и мехурчета излизат,да не би да смуче от там някаде въздух?
                              Отговарям ти на последното изречение -там ти е проблема!!!!От помпичката ти влиза въздух.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X