Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вибрации по цялото купе след смяна на 5 и 6 дюза на 2,7CRD!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Вибрации по цялото купе след смяна на 5 и 6 дюза на 2,7CRD!

    Номера нямат, но имат 'grade' ( цифрата в кръгчето ). Ако не може да се програмират по отделно в ECU-то, всичките трябва да са с еднаква цифра. Ако могат да се програмират може да са с произволен номер (1,2,3). Разглобяването на дюзата и смяната на разпръсквач тотално обезмислят тези номера.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:inj.jpg
Прегледи:1
Размер:26.2 КБ
ID:5435594

    За по-новите ECU-та (edc15c7, edc16/17) дюзите нямат номер в кръгче а празно квадратче и номер ( букви и цифри ) срещу него, което всъщност са параметрите на инжектора и задължително се програмират при смяна.
    Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
    Suzuki Grand Vitara 1.6
    LZ1ZPM

    Коментар


    • #17
      От: Вибрации по цялото купе след смяна на 5 и 6 дюза на 2,7CRD!

      Колега ако искаш колата ти да стане както трябва я закарай в Карлово при Виктор там наистина ще стане поздрави.
      878177589

      Коментар


      • #18
        От: Вибрации по цялото купе след смяна на 5 и 6 дюза на 2,7CRD!

        Колега monio1 дай някакви координати,телефон поне ако може!

        Коментар


        • #19
          От: Вибрации по цялото купе след смяна на 5 и 6 дюза на 2,7CRD!

          Тресе, щото не работят поне два цилиндъра. Двигателите с нечетен брой цилиндри са естествено спокойни, и щом не е - значи сигурно трябва да се разтури всичко това, и да се проверят всичките едновременно, пък после да се слагат.

          Коментар


          • #20
            От: Вибрации по цялото купе след смяна на 5 и 6 дюза на 2,7CRD!

            Писах ти на лично.
            878177589

            Коментар


            • #21
              От: Вибрации по цялото купе след смяна на 5 и 6 дюза на 2,7CRD!

              Да се похваля!Вчера ходих при Атанас Тодоров във Пазарджик!Закачи ми Jeep-та на диагностика и се оказа,че само 2-те дюзи дето купих работят добре,другите 2 не работеха в норма и 1 въобще не работеше!Момчето 2 ми направи на място,а третата я остави за ремонт защото Панагюрския левак който ги отваря я беше счупил(беше счупил клапанчето),като ми сложи негова оборотна!Монтира ги и "О Боже" колата запали като кибрит!Сега мотора работи много спокойно и си мърка както преди!Вибрациите малко намаляха ,но си останаха!Сега вече като знам,че не са дюзи ще търсим по тампони или не знам там какво и къде!Ако отстраним причината ще пиша!Благодаря на всички колеги който откликнаха на молбата ми за помощ!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X