Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с раздатката.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с раздатката.

    Тези дни бях из Врачанския Балкан и установих че имам проблем.
    Стъпвайки на снега се започнаха едни дрифтове - едвам удържах джипа в пътя. Първата ми мисъл беше, че е от гумите - BFG AT, 4-та зима им е.
    Да ама не. Оказа се че съм само на заден мост. Включих 4LO, преден мост се появи, но джуджето в раздатката взе чука и започна да блъска.
    Кога и какво съм счупил нямам представа. Сега възниква въпроса - дали да правя тази, или да търся 242?
    Щях да забравя - WJ, 4.7, NV247.
    Последно редактирано от javoresku; 10-12-12, 08:14.
    “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
    Walter Rohrl
    GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

  • #2
    От: Проблем с раздатката.

    Първоначално публикуван от javoresku Преглед на мнение
    Тези дни бях из Врачанския Балкан и установих че имам проблем.
    Стъпвайки на снега се започнаха едни дрифтове - едвам удържах джипа в пътя. Първата ми мисъл беше, че е от гумите - BFG AT, 4-та зима им е.
    Да ама не. Оказа се че съм само на заден мост. Включих 4LO, преден мост се появи, но джуджето в раздатката взе чука и започна да блъска.
    Кога и какво съм счупил нямам представа. Сега възниква въпроса - дали да правя тази, или да търся 242?
    Щях да забравя - WJ, 4.7, NV247.
    Ако ще търсиш 242, гледай да е HD...

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с раздатката.

      Първоначално публикуван от javoresku Преглед на мнение
      .....но джуджето в раздатката взе чука и започна да блъска.....
      Дефинирай "блъска"....вече имаме статистика с коелегата и се оказва,"куадра драйв" много каран лятно време на асфалт "забравя" да си "локне"варилока, и трябва малко да побоксуваш на средни обороти за да сработи.....това, ако си с правилното масло разбира се.
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с раздатката.

        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
        Дефинирай "блъска"....
        Метал в метал. Но е само като му подам повече. С малко газ върви и не бие.

        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
        вече имаме статистика с коелегата и се оказва,"куадра драйв" много каран лятно време на асфалт "забравя" да си "локне"варилока, и трябва малко да побоксуваш на средни обороти за да сработи.....това, ако си с правилното масло разбира се.
        Побуксувах. Нищо не се случи. Маслото е правилното, освен ако Балкан стар не са почнали да продават ментета.
        “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
        Walter Rohrl
        GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с раздатката.

          Така блъска разтегната верига на 242 и 249, 247 не съм правил, а колегата още го няма да питам........ама без отваряне
          П.П. то пък не е сложно
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с раздатката.

            Днес, вече на козлодуйска територия проведох още тестове. На 4LO всичко изглежда нормално- няма блъскане, няма тракане. На 4ALL има само задно. Подозирам, че е заминал варилока в раздатката.
            “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
            Walter Rohrl
            GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с раздатката.

              Кипариус, кажи как звучи тва джудже блъскащото. Различни джуджета, различно блъскат.

              Разтегната верига на бавни щрака повече.

              Изтрит Варилок не чука.

              242 за 4.7 - трудна работа.

              300-400лв е 247 втора цетка, остава да се надяваш да е ОК.

              Щом първо на бавни е щракала а сега това го няма, както и предното, по-бавничко карай че веригата вече може да е исипана в корпуса.
              Последно редактирано от kinex; 10-12-12, 19:17.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с раздатката.

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                Кипариус, кажи как звучи тва джудже блъскащото. Различни джуджета, различно блъскат.

                Разтегната верига на бавни щрака повече.

                Изтрит Варилок не чука.

                242 за 4.7 - трудна работа.

                300-400лв е 247 втора цетка, остава да се надяваш да е ОК.

                Щом първо на бавни е щракала а сега това го няма, както и предното, по-бавничко карай че веригата вече може да е исипана в корпуса.
                Ще карам подред.
                За джуджето - някой му е взел чука. Днес минах около 4-5 километра на бавни без проблеми.
                242 за 4.7 - Братята американци твърдят че ако се смени входящия вал с този от 247 даже и обикновена 242 издържа на осмака без проблеми. Само трябвало да се смени задния кардан, че идвал по-къс. А братята руснаци твърдят че на всичките WJ със 242 се слагала 242HD. Незнам на кого да вярвам.
                300-400 лв за 247 - на мен ми обявиха 800 до 1000 и ми изтръпнаха кътниците.
                Ако се е изсипала веригата как имам предно на бавни?
                Ония JK Rubicon, който ми показва в Троян седи ли още?
                “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                Walter Rohrl
                GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с раздатката.

                  ааа ясно

                  сложи и Dexron-III, ако варилока не е мъртъв ще се появи предното. Освен ако не си откачил маркуча на геропомпата

                  За взаимозаменяемост на раздатките трябва жокер от някой който го е правил. Аз не съм и на митични герои не вярвам. Да не стане като червения живак.
                  за 242HD от 4.7 в щатите куршум хвърлят.
                  Последно редактирано от kinex; 10-12-12, 20:47.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с раздатката.

                    И двете. Бавните са 4LO. Точно затова подозирам варилока, по точно геротора.
                    Фона е нормален 0.12 микросиверта на час в града, 0.13 на площадката.
                    “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                    Walter Rohrl
                    GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с раздатката.

                      Разглобявай и гледай.
                      Отгоре има тапа, трябва да вкараш запалка на зегерката.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с раздатката.

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Разглобявай и гледай.
                        Да беше компютър ще го разглобя и събера с една вързана ръка и едно вързано око, ама с тия железа гледам така
                        “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                        Walter Rohrl
                        GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с раздатката.

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          За взаимозаменяемост на раздатките трябва жокер
                          http://www.jeepforum.com/forum/f310/...d-swap-510546/
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с раздатката.

                            По скоро ако се стигне до смяна на раздатка, му трябва жокер ще стане 247 от дизелово ГЧ на V8
                            по моргите е пълно с дизелови.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с раздатката.

                              Време за update.
                              Днес се установи че е малкото зло - в раздатката имаше около 100 милилитра масло. След наливане всичко е наред. Е почти всичко - останаха два въпроса:
                              1. Откъде е изтекло - основен заподозрян е семеринга откъм задния кардан.
                              2. БалканСтар не внасят Мопар. Продадоха ми някакво масло на Петронас и ме увериха че е по всички стандарти на Крайслер/Джийп. За всеки случай ще си запазя фактурата.
                              “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                              Walter Rohrl
                              GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X