Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за "разреждане" на акумулатора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за "разреждане" на акумулатора

    Здравейте колеги, от месец насам съм собственик на Чероки 2,8 , 2003 год. Нещо интересно ми се случи, което вече се повтори многократно..............но трябва да го оправя някакси:
    Купих си нов акумулатор, 2 -3 седмици всичко беше наред, докато една сутрин, просто нямаше грам ток в него. Заредих го набързо, запали, цял ден беше в движение и след 5 дни в гаража, на поредната сутрин-пак без "грам" ток в него. Пак зареждане и хайде към сервиза.
    Минах през майстора, провериха зареждането на джипа,провериха и състоянието на акумулатора-всичко е ОК.Почти е сигурно,казва той,има някъде утечка. Ама как да се провери-никой не знае.
    Някой знае ли нещо по въпроса? Бях питал скоро за сервиз в Сливен-никой не ми отговори. Или просто няма?

  • #2
    От: Питане за "разреждане" на акумулатора

    Обикновено в такива случаи се проверява алтернатора, или бушончетата.

    Коментар


    • #3
      От: Питане за "разреждане" на акумулатора

      Какъв алтернатор, какви бушончета?! Понякога не се сдържам. Грешка, ама всичко има граници!

      Първоначално публикуван от abba Преглед на мнение
      провериха зареждането на джипа,провериха и състоянието на акумулатора-всичко е ОК
      Lancia Delta HF Integrale Evolucione

      Коментар


      • #4
        От: Питане за "разреждане" на акумулатора

        Първоначално публикуван от abba Преглед на мнение
        Минах през майстора, провериха зареждането на джипа,провериха и състоянието на акумулатора-всичко е ОК.Почти е сигурно,казва той,има някъде утечка. Ама как да се провери-никой не знае.
        Майстора ако е майстор трябва да знае. Трябва ти ампермер, ако консумацията е повече от 0,2 милиампера, значи имаш утечка. Изключват се веригите и възлите един по един от таблата с бушоните, релетата и т.н. докато мръдне стрелката и се локализира. Работа бавна, пипкава и нископлатена.

        Пробвай да откачиш минуса на акумулатора и го остави така няколко дни. Ако след това запали, значи причината е във веригите, ако не запали - акумулатор. Възможно е да имаш повишена вътрешна консумация в самия акумулатор /мъртва клетка/ макар и нов.
        сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
        dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

        Коментар


        • #5
          От: Питане за "разреждане" на акумулатора

          По скоро над 20мА.

          Коментар


          • #6
            От: Питане за "разреждане" на акумулатора

            Писано е и другаде, ама ме мързи да търся ... или караш по метода на Чичо - разкачаш акумулатора и го оставяш 3-4 дена. И разбираш дали е акумулатор или не. Не го прави на незареден акумулатор.
            Или охлабваш едната клема, затискаш единия край на ампермера на самата клема на акумулатора, другия на кабелите. И полека сваляш обувката от клемата. И виждаш какво показва. Ако пробваш на вече разкачен акумулатор да мериш на милиампери - ще сменяш бушон на мултицета или целия мултицет, зависи колко е читав Все има някъде някакъв кондензатор, често и някакви консуматори, които се включват за малко при включване на акумулатора.
            При всички случай - ключовете на колата в джоба, че не знам каква ти е алармата.
            10-50ма е нормално, 100 вече не е на добре, нагоре - сериозен проблем.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #7
              От: Питане за "разреждане" на акумулатора

              Разряд се получава и при несвален падащ панел на свирката.
              Личен опит.

              Коментар


              • #8
                От: Питане за "разреждане" на акумулатора

                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                Разряд се получава и при несвален падащ панел на свирката.
                Личен опит.
                това на кой модел свирка, че да я пропускаме?
                байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                Суперспам - спама на суперите

                Коментар


                • #9
                  От: Питане за "разреждане" на акумулатора

                  Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                  това на кой модел свирка, че да я пропускаме?
                  Помня ли вече? Отдавна беше!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Питане за "разреждане" на акумулатора

                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    По скоро над 20мА.
                    Мир да е 0,02 ампера
                    сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                    dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                    Коментар


                    • #11
                      От: Питане за "разреждане" на акумулатора

                      Първоначално публикуван от abba Преглед на мнение
                      .....Нещо интересно ми се случи, което вече се повтори многократно..............но трябва да го оправя някакси......
                      Сега видях темата.......Гасиш ли лампите в купето
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #12
                        От: Питане за "разреждане" на акумулатора

                        Вътрешен саморазряд в самия акумулатор съм добивал след доливане на недестилирана вода. А мъртва клетка понякога дори се вижда през капачката (ако има).

                        Коментар


                        • #13
                          От: Питане за "разреждане" на акумулатора

                          Здр. колега, не съм много сигурен ама дано ти помогна. Лампичката която е в двигателния отсег закачена на предния капак е направена много интересно с една съчма вътре, която като наведеш капака да го затвориш тя се плъзга напред и прекъсва веригата, когато вдигнеш капака тя пада назад затваря веригата и лампата светва, с течение на времето тази съчма (лагерче) клеясва и лампата си свети постоянно при затворен капак. Изключи буксата на лампата и пробвай на другия ден да запалиш, ако запалиш тогава вече разглобявай лампата и почисти съчмата. Успех.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Питане за "разреждане" на акумулатора

                            от месец насам съм собственик на Чероки 2,8 , 2003 год
                            вероятно става въпрос за Liberty 2.8 CRD. При него няма лампа под предния капак. До тук не стана ясно дали е сменяна аудиосистемата с някаква друга, различна от оригиналната. Ако е така, възможно е, както писа Пенчо и от нея да има някаква постоянна консумация, било от неправилно свързване, било от несвален панел и т.н.
                            По принцип, и при изключен контактен ключ остават някои консуматори - аларма, част от Body Control Module /приемника за централното заключване/, заради което е предвидено при продължителен престой да се изключат тези консуматори чрез изваждане на бушон с означение - Ignition-Off Draw (IOD)
                            В User Manual-а е написано, че при престой трябва да се извади бушон #15 или да се откачи минусовата клема на акумулатора, за да се предотврати разреждането му.
                            ......VEHICLE STORAGE
                            If you are leaving your vehicle dormant for more than 21
                            days you may want to take steps to protect your battery.
                            You may:
                            Remove Cartridge fuse #15 in the Power Distribution
                            Center labeled Ignition-Off Draw (IOD)
                            .
                            • Store the removed IOD fuse in the Power Distribution
                            Center location #11 labeled “IOD Storage.”
                            Or, disconnect the negative cable from the battery.
                            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                            First impression is not always true. Get inspired.
                            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                            Reading is sooo boring, unlike writing!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Питане за "разреждане" на акумулатора

                              Провери ли да не би да вадиш ключа в положение АСС, ако е износен става. Аз имах същия проблем. Виж тема:

                              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=115808

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:000.jpg
Прегледи:1
Размер:60.3 КБ
ID:5427911

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X