Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов Гранд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нов Гранд

    Здравейте колеги!
    Ето че и аз се вмъкнах в бандата. Черта форума редовно, но сега вече и като "колега". От 1 седмица карам Гранд 2,5 Д, 97 г. Обслужих го, но не съм сигурен каква е нормалната работна температура и какво е нормалното налягане на маслото (3-4 ?)

  • #2
    До: Нов Гранд

    Нормална температура по среда на скалата , масло , поне при мен около 3
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      До: Нов Гранд

      Честито! За маслото е много относително. Зависи от датчика. Вътре има една мембрана и като поостарее се втвърдява и датчика става мързелив и не отчита вярно. Аз на моето чероки при ремонт на стартера (понеже е много удобно) и счупих датчика за маслото. Купих нов от балкан стар за 140лв и сега показва по голямо налягане.....стрелката на маслото се движи като оборотомер. На студено стига до 4атм.

      Коментар


      • #4
        До: Нов Гранд

        Честито,да те слуша.

        Коментар


        • #5
          До: Нов Гранд

          Блаблагодаря за пожеланията и мненията. А в София кой ги гледа тези новите черокита за да не се изпорепем по друмищата. Като чета май с предпочита бензинов мотор с газова горелка. Да не би да съм вътре с нафтата, щото нещо пропушва при форсаж та мисля да го водя на дотор в Супер Дизел? Имам комп и се надявам дре жицата да с види добре ли е патл съм от пшман мастри ето гедат, цът и е смеят да си признаят, че не му разбира, но бърникат!!

          Коментар


          • #6
            До: Нов Гранд

            Пепи помогни в превода,моля.Виждам че си в темата.

            Коментар


            • #7
              До: Нов Гранд

              Първоначално публикуван от GRAND Преглед на мнение
              Пепи помогни в превода,моля.Виждам че си в темата.
              Лошото е, че и аз нищо не разбрах
              LZ1PER

              Коментар


              • #8
                До: Нов Гранд

                Първоначално публикуван от afil Преглед на мнение
                Блаблагодаря за пожеланията и мненията. А в София кой ги гледа тези новите черокита за да не се изпорепем по друмищата. Като чета май с предпочита бензинов мотор с газова горелка. Да не би да съм вътре с нафтата, щото нещо пропушва при форсаж та мисля да го водя на дотор в Супер Дизел? Имам комп и се надявам дре жицата да с види добре ли е патл съм от пшман мастри ето гедат, цът и е смеят да си признаят, че не му разбира, но бърникат!!
                Първоначално публикуван от GRAND Преглед на мнение
                Пепи помогни в превода,моля.Виждам че си в темата.
                Първоначално публикуван от peppy Преглед на мнение
                Лошото е, че и аз нищо не разбрах


                Направо ме разбихте !
                LZ1HKW
                Реглаж на преден и заден мост
                My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                Коментар


                • #9
                  До: Нов Гранд

                  Първоначално публикуван от afil Преглед на мнение
                  Здравейте колеги!
                  Ето че и аз се вмъкнах в бандата. Черта форума редовно, но сега вече и като "колега". От 1 седмица карам Гранд 2,5 Д, 97 г. Обслужих го, но не съм сигурен каква е нормалната работна температура и какво е нормалното налягане на маслото (3-4 ?)
                  Добре,де,пише,че си чел форума.Защо тогава си взел 2,5 дизел?.Този мотор е италянски.И дано да не излеза лош пророк за проблемите,които те очакват с греенето...Гранда е тежичък.
                  Ама вече така и така си в "кюпа",дано "минеш метър".Честит да ти е и мноооого да те радва.
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • #10
                    До: Нов Гранд

                    Аз бих ти препоръчал да си монтираш един хубав истински дигитален термометър. Датчика /сондата/ ще го /я/ вградиш на добавена муфа /тръба от мед с подходящ диаметър и чела - посредата на изходния маркуч от блока към радиатора.
                    Един познат с VM двигател си монтира и си задава горна граница на темп. и започва да му писука ....и така е винаги в час и предпазен от прегряване ....
                    Истинските еталонирани термометри са на цена около 100 - 250 лева в обхвата от -25 до 250 С

                    Коментар


                    • #11
                      До: Нов Гранд

                      Първоначално публикуван от Leam Преглед на мнение
                      Аз бих ти препоръчал да си монтираш един хубав истински дигитален термометър. Датчика /сондата/ ще го /я/ вградиш на добавена муфа /тръба от мед с подходящ диаметър и чела - посредата на изходния маркуч от блока към радиатора.
                      Един познат с VM двигател си монтира и си задава горна граница на темп. и започва да му писука ....и така е винаги в час и предпазен от прегряване ....
                      Истинските еталонирани термометри са на цена около 100 - 250 лева в обхвата от -25 до 250 С
                      То с тоя двигател най-добре не да писука а да запецва направо педала на газта да не можеш да го натискаш повече като загрее...
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Нов Гранд

                        Първоначално публикуван от Leam Преглед на мнение
                        Аз бих ти препоръчал да си монтираш един хубав истински дигитален термометър. Датчика /сондата/ ще го /я/ вградиш на добавена муфа /тръба от мед с подходящ диаметър и чела - посредата на изходния маркуч от блока към радиатора.
                        Един познат с VM двигател си монтира и си задава горна граница на темп. и започва да му писука ....и така е винаги в час и предпазен от прегряване ....
                        Истинските еталонирани термометри са на цена около 100 - 250 лева в обхвата от -25 до 250 С
                        къде се продават тези термометри?

                        Коментар


                        • #13
                          До: Нов Гранд

                          Абе, стига плюхте този двигател И аз съм с него и сега к'во да правя Не е честно!!! Утре ще тръгна да го продавам - к'во да кажа на хората...-Не четете форума на "OFFRoad"
                          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                          Коментар


                          • #14
                            До: Нов Гранд

                            Е, както казвате вече съм в "кюпа", но иначе мотора си работи - онзи ден в 40-градусовата жега при 120 км. (10 мин. на автопилот) стигна 100 градуса та се стреснах. За сефте ми е на джипка и съм свикнал да гледам термостата около 80-90. Но това за електронния термо-датчик ми харесва, само дето не разбрах къде да го търся. Има ли някой в София, който може да ми разкаже важните неща по поддръжката - естествено бирата е от мен!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Нов Гранд

                              Честито.
                              Гледаи тимпературата да не минава 110градуса и няма да имаш ядове с мотора. Това разбирасе при положение че някои пишман майстор вече не си е оставил ръчичките.
                              До колкото си спомням имаше някакво обслужване на главите на 20 000км, но не съм много сигурен.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X