Здравейте,разглеждам обявите за въпросния модел и моля за малко инфо:здравина,проблеми,разход.Благодаря предварително
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Grand cherokee 3.0crd-покупка
Свий
X
-
От: Grand cherokee 3.0crd-покупка
Е по- сериозен от VM 3.1 няма на къде. Дават му 13+ градско по каталог, а на 3.1 е 14.5. CRD- то е доста по пъргав мотор. Като цяло няма сериозни проблеми, чат пат пропищяват от компютрите, но ако е гледан добре, няма да има сериозни проблеми. Претенциозен е към горивото.R 727cc BB KIT
ZJ V8
WK2 V6
Коментар
-
От: Grand cherokee 3.0crd-покупка
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=124469
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=132263
Ето и едно мнение на Дима от друго място:
Като двигател - достатъчно надежден, на нивото на всеки Мерцедес със същия мотор. Както и достатъчно капризен към консумативи и резерни части, пак като всеки Мерцедес. Кутията е държалива, щом същата успява да издържи известно време с 6.1 НЕМІ двигателя при версията SRT 8, значи при 3.0 дизела не е толкова натоварен и ще живее дълго. Вярно че въртящия момент на дизела е сериозен, но все пак при свовевременна подръжка всичко е наред. Раздатката е здрава, поврежда се само ако се използва с неправилните масла (има само едно с което може да се експлоатира). Задните мостове са сериозни, обикновено не създават ядове, пак особено внимание на маслата и най-важното добавките (същото важи и за придния диф). Кардана се заменя целия при проблем с каретата, ако срещнеш такъв с проблемно каре е сериозен повод да се пазариш до последно за сериозно сваляне на цената (да няма "абе то е само каре, сменява се и караш нататък"). Предните полуоски понякога и на 400 хиляди нямат проблеми, понякога на 150 хиляди вече са за смяна. Същото важи и за предните шарнири (заменят се заедни с носачите) и към 150 хиляди може да почват да се обаждат. Хубавото е че после карат още толкова. Предните амове изкарват по около 120-140 хиляди. Задните повече. По двигателя основен проблем с липсата на маслообиращ филтър на картерните газове, маслото попада в смукателния колектор и постепенно блокира суирл мотора който регилира ъгъла на атака на лопатките на турбото с изменяема геометрия. Скъп ремонт за едното нищо, доработва се с филтър утаител. Разхода като цяло не е нисък, в града 12-14 (зимата и до 16) скъпа и хубава нафта, извън града около 9.
Като проходимост - средна хубост, нисичък е (въпреки че добре защитен отдолу), но геометричната проходимост не е силната му страна. То ще е и жалко да го вкарваш в сериозните ужасии, иначе има хубави лифткитове за него, става приличен и на визия и на проходимост. Но като тракция е чудесен, ако ти трябва за движение зимата по неразчистен път - няма проблеми. Питай какво друго те интересува.Последно редактирано от Чавдар (V93); 29-10-12, 09:40.Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD
Коментар
-
От: Grand cherokee 3.0crd-покупка
Това не е вярно.Първоначално публикуван от Todor_Ninov Преглед на мнениепредните шарнири (заменят се заедни с носачите)Най ме е страх от хора без мечти...
Коментар
-
От: Grand cherokee 3.0crd-покупка
Освен долния шарнир, вече и горния може да се сменя без да се сменя целия носач. Долния е 60лв, горния 40.
Навигацията няма карта за България. Много често, след известно друсане по родните дупки, спира да свети екрана.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар