Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Chevy Blazer K5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Chevy Blazer K5

    Някой може ли да каже нещо за Chevy K5, че ми падна един в Германия и мисля да го докарам.
    С 5,7 V8 мотор е, еделброк карбуратор, Дана 44 отпред и отзад, ТН 350 автомат и раздатка 205 - със зъбни колела - май най-здравата. Става ли да го пусна в боя - траял или трофи, или да го продавам на части или целия . . .
    Samurai Gemax

  • #2
    От: Chevy Blazer K5

    Не е ли Дана 60?

    Иначе е голям. Имам предвид физическите му размери. За това за траял в наши условия май не е много пригоден, а за трофи - не знам...

    Калоян, коко11 има такъв, опитай се да се свържеш с него. Само че не знам дали го е подкарал или не....
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      От: Chevy Blazer K5

      Ами немеца казва дана 44, ама аз не съм сигурен, диференциала май е от дясната страна
      Samurai Gemax

      Коментар


      • #4
        От: Chevy Blazer K5

        От коя страна му прасето няма нищо общо с това дали е 44, 60 или 80 примерно....
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #5
          От: Chevy Blazer K5

          Тежка кабина шаси и двигател.Бензиновите са много жадни.Полуоски карета кардани и щанги слаби за гуми над35" Автомата за нормална експлоатация е здрав но за състезания го сменят с TH-400 Предния мост е с дясна зурла и при слагане на нещо друго си трябва ATLAS-2/4 Затова и на Коко проекта с руските мостове не тръгна.Раздатката му NP-205 е добра но и тя е обърната заради прасето.Просторна кабина и удобен за товарене голям багажник.Ако имаш ранчо става и за теглене на ремарке.Доста е широк за каране по тесни горски пътеки.Не претенциозен при подръжка но за съжеление няма предлагане на части в бг.По спомен Дана 60 слагат на пикапа отзад.Но мисля че за армията на линейка съм виждал и купето с такива.Най вероятно малка серия или тунинг.Те също отпред и отзад слагат GM 10/12 болт.
          Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 23-09-12, 18:22.

          Коментар


          • #6
            От: Chevy Blazer K5

            Мотора е смол блок . А не може ли да се посадят мотора с кутията, раздатката и мостовете на една рама от Вранглер
            Samurai Gemax

            Коментар


            • #7
              От: Chevy Blazer K5

              Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
              . А не може ли да се посадят мотора с кутията, раздатката и мостовете на една рама от Вранглер
              По-скоро не....
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #8
                От: Chevy Blazer K5

                Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                Мотора е смол блок . А не може ли да се посадят мотора с кутията, раздатката и мостовете на една рама от Вранглер

                Абе смол ама е от чугунии а държачите на агрегатите и други отливки към него са като от камион тежък клас.Рамата на Вранглера ще е слаба ако е за Трофи.Ще трябва и да се дръпне базата значително щото компановката ще те остави без заден кардан.
                Ще трябва и да се преправи гнездото към купето на раздатъчната кутия и мястото на колекторите или направо нови. Защото на джипа шасито е много по тясно. А раздатката на Шевито е надясно.Агрегатите на Шевито са в пъти по големи и ще провиснат значително.
                Ако въпреки всичко го направиш за мостовете ще трябва да вземеш два блокажа.Също така ще трябва да смениш и предавателното число.Демек корони и пиньони.За Трофи са им слаби ръкавите ще трябва и да се усилват значително.Спинделите и шарнирите също са им слаби за гуми над 35".Не си струва да се занимаваш с всичко това.За тази цена и труд на слампване по добре два моста от моргата от Ф-250 или Рам-2500 От време на време изпадат комплект с блокажи.За 1500 гущера на парче се слагат супер усилени полуоски карета и тн. и имаш найстина здрави мостове.Така и няма да се налага да съсипваш два джипа.Както и да се чудиш къде да направиш паметник на купето от Шевито. На двигателя на Шевито ще трябва и дву барелен джет карбуратор иначе при значителен наклон започва да прекъсва.За тия смешни коне и торк дето дава не си струва.АМСто е достатъчно мощен и здрав двигател за Траял както знаеш.Намира се евтино както и части в бг.Така че лично аз не виждам смисъл от такова упражнение.

                Ето двигателите по мощност за толкова тежък и слаб като мощност аграгат по добре АМС
                250 in³ (4.1 L)
                HP: 105 TQ: 185 (1973–197 HP: 130 TQ: 210 (1979–1984)

                HP: 160 TQ: 235 (Non-CA model)(1981–1986) HP: 155 TQ: 240 (CA model) (1981–1986) 2BBL HP: 130 TQ: 240 (1981) TBI HP: 170 TQ: 260 (1987)

                HP: 130 TQ: 220 (Non-CA model)(1973)

                HP: 175 TQ: 275 (1973–1986) HP: 160 TQ: 260 (1981–1986) TBI HP: 210 TQ: 300 (1987)

                HP: 185 TQ: 300 (1975–1980)

                HP: 135 TQ: 240 (1982–1987)
                (All HP and TQ numbers are pulled from GM factory service manual)
                Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 24-09-12, 08:50.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X