Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CHECK ENGINE - защо свети?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: CHECK ENGINE - защо свети?

    Аааа. Няма да обиждаш любимия БалканСтар.
    Частите са им евтини.
    Пък и е нормално да смятат Джйип за проста кола и да не му обръщат много внимание. Те все пак са сервиз на Мерцедес.
    Виж при МБ си трябва серйозно обгрижване.

    Коментар


    • #47
      До: CHECK ENGINE - защо свети?

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Аааа. Няма да обиждаш любимия БалканСтар.
      Частите са им евтини.
      Пък и е нормално да смятат Джйип за проста кола и да не му обръщат много внимание. Те все пак са сервиз на Мерцедес.
      Виж при МБ си трябва серйозно обгрижване.
      Подкрепям Пламен,за обслужването на Мерцедес нямам никакви забележки,имам два леки Мерцедеса,какъвто и шантав проблем да се е появил,го оправят за един ден,определено поне в Пловдивския разбират,но наистина за подръжка на Джип са ужасни.Лично мнение.
      TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
      Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
      Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
      Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

      Коментар


      • #48
        До: CHECK ENGINE - защо свети?

        На моя джип нищо лошо не му свети, но си гори здраво... И като чета как на някой му намалял с повече от 5 литра бензин разхода, на на друг с 3-4л. дизел да запитам: за моя 4.7v8 има ли смисъл да правя тези гимнастики с даването на газ на място?
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #49
          До: CHECK ENGINE - защо свети?

          Всичко което казва Куадра е вярно. Явно бая се е занимавал.
          Също така каза че си имал някакъв нов филтър?
          Това може да трегира чек енджин. Но ще се оправи след малко каране.
          Относно гаста ... не знам нищо. Такива модификации няма тука.
          Също така е нормално да гори много когато е нов компютера ( ако си изключил акумолатора). Всъщност, не забравяй че и вида на бензин/гас която използваш могат да направят разлика в горенето.
          В зависимост от модела, освен кодове, може и да ти изпише на таблото какъв е проблема със букви.
          На днешните модели има толкова много електроника, и толкова много неща са включени към компютъра, че даже и малък проблем може да ти светне лампата.
          Относно мебраната която говориш, ако това е сенсор на въздушният филтър не го пипай.
          Тои или работи или не работи, но не го пипай със ръце.
          Не знам колко хора са правили декарбонизиране , но при мене направи голяма разлика дори и само на 110000 км, оборотите ми се качиха обратно на 700-800 и двигателя си пее сега.
          Разгледай и свещите. Различен депозит на различните свещи ще ти каже за проблем.
          Понякога ако само смениш кабелите на свещите и самите свещи ще видиш голяма разлика.
          Както каза Куадра, вземи книгата и почни да ресърчваш. Всякя кола е различна.
          CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
          http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
          http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

          Коментар


          • #50
            До: CHECK ENGINE - защо свети?

            Първоначално публикуван от SIM Преглед на мнение
            Привет колеги и предварително се извинявам че така търся помощ в чуждата тема-та преди малко благодарение на quadra и на руския саит се научих да си чета кодовете на колата,доприпках до колата направих процедурите и ми изписа код P0123-Напряжение с датчика положения дроссельной заслонки слишком вьисокое(на руски) и Throttle/Pedal Position Sensor/Switch A Circuit High Input(на английски),това е по OBD-II системата
            Възможно ли е това да е причината жипа да не върви,проблем ли е че напрежението е по-високо и какво трябва да направя за да отстраня проблема,докато писах се сетих за господата от балканстар Пловдив и по точно за господина които ми прави диагностиката и ми каза че всичко било ок.,та ми иде да сложа ижовката в багажника и да им ида на гости.
            Ето ти отоговор.
            Ако не можеш да четеш на английски, кажи и ще ти го преведа
            Ама бурзай че след 5 часа вече нямя да ме има. Идвам си в БГ.

            A P0123 code means that the the car's computer has detected that the TPS (throttle position sensor) is reporting too high a voltage.

            SymptomsSymptoms may include:
            Rough idle
            High idle
            Surging
            other symptoms may also be present
            CausesA code P0123 may mean that one or more of the following has happened:

            TPS not mounted securely
            TPS circuit short to ground or another wire
            Faulty TPS
            Damaged computer (PCM)
            Possible SolutionsIf there are no symptoms, the simplest thing to do is to reset the code and see if it comes back.

            If there are symptoms such as the engine is stumbling or hesitating, carefully inspect all wiring and connectors that lead to the TPS. More than likely the problem is with the TPS wiring. Check the voltage at the TPS (refer to a service manual for your vehicle for this specific information). If the voltage spikes or is too high (over 4.65 volts with key on, engine off), then that is indicative of a problem. Carefully trace each wire from the TPS wiring harness to check for breaks, rubbing against other components, etc.
            CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
            http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
            http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

            Коментар


            • #51
              До: CHECK ENGINE - защо свети?

              Еми те като са сервиз на мерцедес що си мъчат главичките с джип,да не се занимават снего за да не ги занимаваме и ние,ама айде-щом сте им фенове,простено им е!!
              А на шарко мерси и поздрави от мен
              Kawasaki GTR 1400

              Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

              Коментар


              • #52
                До: CHECK ENGINE - защо свети?

                Първоначално публикуван от sharrko Преглед на мнение
                .....Не знам колко хора са правили декарбонизиране , но при мене направи голяма разлика дори и само на 110000 км, оборотите ми се качиха обратно на 700-800 и двигателя си пее сега.....
                Някой знаещ да ме светне какво е това декарбонизиране. Пробвах и с търсачката но само в тая тема ме прати...
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #53
                  До: CHECK ENGINE - защо свети?

                  декарбонизиране е премахването на натрупан карбон от инжекциона / карбуратора.
                  http://www.powerclean2000.com/Produc...onization.html
                  CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                  http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                  http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                  Коментар


                  • #54
                    До: CHECK ENGINE - защо свети?

                    Благодаря за инфото. Долу горе прочетох препратката за какво става въпрос, но не знам дали в сервизите имат такава машинка/или други, които вършат същата работа/, така че пак съм до никъде.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #55
                      До: CHECK ENGINE - защо свети?

                      виждал съм такъв стенд за почистване на инжекцион в сервиза на Деу още през 1998 - няма начин сега да няма тук - там.
                      Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X