Здравейте, колеги!
Изчетох доста от темите, свързани с Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 V8 и на няколко места срещнах израза - "правилната модификация", но не ми стана ясно точно какво означава това.
Затова ви моля да ми кажете коя е "оптималната" модификация на осемцилиндровия звяр като здравина и надеждност на двигателя, на окачването, на трансмисията, на електрониката, възможност за тунинг (по екстериора, окачването и т.н.), възможност за поставяне на газов инжекцион и т.н., т.н., а именно:
1. 220hp (92-99г.); 215hp (92-99г.) или 211hp (94-98г.)?
2. От коя или след коя година?
3. Коя Dana трябва да е отпред и коя отзад?
4. 4X4 системата трябва да е?
5. Наличие или липса на някой от блокажите/диференциали (това май прозвуча доста лаишко, но аз все още съм си лаик)
5. Има ли други отличителни белези на конкретния "оптимален" екземпляр освен hp, годината и надписа на вида 4Х4 система (до скоростния лост), по които може да са разбере, че това е той?
Абе с една дума: ако отида сам или с приятел до Германия или Холандия да мога да знам коя модификации на 5,2 да гледам и коя не. Ясно е, че трябва да се гледат още хиляда неща, но нали първо трябва да се спра на конкретен модел/модификация, а после другите неща.
Засега няма да купувам нищо, но кой знае? Аз да съм си готов с отговорите, а после лесно
Съжалявам, ако звуча лаишки, но се уча и ще наваксвам в движение
Изчетох доста от темите, свързани с Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 V8 и на няколко места срещнах израза - "правилната модификация", но не ми стана ясно точно какво означава това.
Затова ви моля да ми кажете коя е "оптималната" модификация на осемцилиндровия звяр като здравина и надеждност на двигателя, на окачването, на трансмисията, на електрониката, възможност за тунинг (по екстериора, окачването и т.н.), възможност за поставяне на газов инжекцион и т.н., т.н., а именно:
1. 220hp (92-99г.); 215hp (92-99г.) или 211hp (94-98г.)?
2. От коя или след коя година?
3. Коя Dana трябва да е отпред и коя отзад?
4. 4X4 системата трябва да е?
5. Наличие или липса на някой от блокажите/диференциали (това май прозвуча доста лаишко, но аз все още съм си лаик)
5. Има ли други отличителни белези на конкретния "оптимален" екземпляр освен hp, годината и надписа на вида 4Х4 система (до скоростния лост), по които може да са разбере, че това е той?
Абе с една дума: ако отида сам или с приятел до Германия или Холандия да мога да знам коя модификации на 5,2 да гледам и коя не. Ясно е, че трябва да се гледат още хиляда неща, но нали първо трябва да се спра на конкретен модел/модификация, а после другите неща.
Засега няма да купувам нищо, но кой знае? Аз да съм си готов с отговорите, а после лесно


Коментар