Колеги, вчера направих първия тест драйв на джипа от Дупница до Албена. Машината се държа добре въпреки бруталните бури през които преминахме. със 100 лева дизел, минах 540км, което си е доста прилично за джип. Разбирасе скоростта ми беше между 70-90км.ч, но аз така си карам по принцип.
Имам едно питане, какво е нормалното показание на прибора за налягане на маслото?
Като го запаля отива към 8, като го карам пак е около 8, като изключа от скорост отива на 4.
Купих джипа с идеята че капе масло от семернинг на коляновия вал, но вече започвам да е съмнявам. около турбото беше омазано яко с масло и това беше повода за сваляне на цената с 500лв. Оказа се че е скъсан маркуча който отвежда маслените пари към въздуховода преди турбината. Иначе като легна от долу масо има около картера и по цялата скоростна кутия. Направи ми впечатление, че е мазан черен силикон на картера и се съмнявам дали не духа масалце от там. Освен това маркуча който отвежда маслото от маслоуловителя към картера беше без скоба и също беше доста омаслен.
Имам едно питане, какво е нормалното показание на прибора за налягане на маслото?
Като го запаля отива към 8, като го карам пак е около 8, като изключа от скорост отива на 4.
Купих джипа с идеята че капе масло от семернинг на коляновия вал, но вече започвам да е съмнявам. около турбото беше омазано яко с масло и това беше повода за сваляне на цената с 500лв. Оказа се че е скъсан маркуча който отвежда маслените пари към въздуховода преди турбината. Иначе като легна от долу масо има около картера и по цялата скоростна кутия. Направи ми впечатление, че е мазан черен силикон на картера и се съмнявам дали не духа масалце от там. Освен това маркуча който отвежда маслото от маслоуловителя към картера беше без скоба и също беше доста омаслен.
Коментар