Преди 3 дни купих джипа с идеята че турбото не бачка понеже стрекката на прибора на арматурното табло стой на 0.
Като извадих входящия маркуч на турбината и я пораздвижих установих радиален луфт 3-4мм, аксиален не се усеща.
Освен това беше скъсан маркуча който излиза от капака на главата и отвежда маслените пари до "нещо" и от там до въздуховода влизащ в турбината.
Интеркулера беше доста омаслен и го поизмих с препарат, минах 200 км и все още няма видими следи от масло в него.
Интересното е, че въздуховода отиващ в турбото е доста омаслен от маркуча за маслените пари. Нивомера за маслото ми показва малко над максимума. Понеже капе около скоростите човека който ми го продаде е поналял повечко. Отдавам по обилното омасляване на този факт но не съм много сигурен. Нормално ли е това омасляване на въздуховода към турбото?
Другият ми въпрос е на какъв принцип работи прибора за измерване на налягането в турбото и къде се намира датчика а да мога да проверя дали не е повреден защото въпреки луфта турбото духа здраво и колата си върви нормално.
Като извадих входящия маркуч на турбината и я пораздвижих установих радиален луфт 3-4мм, аксиален не се усеща.
Освен това беше скъсан маркуча който излиза от капака на главата и отвежда маслените пари до "нещо" и от там до въздуховода влизащ в турбината.
Интеркулера беше доста омаслен и го поизмих с препарат, минах 200 км и все още няма видими следи от масло в него.
Интересното е, че въздуховода отиващ в турбото е доста омаслен от маркуча за маслените пари. Нивомера за маслото ми показва малко над максимума. Понеже капе около скоростите човека който ми го продаде е поналял повечко. Отдавам по обилното омасляване на този факт но не съм много сигурен. Нормално ли е това омасляване на въздуховода към турбото?
Другият ми въпрос е на какъв принцип работи прибора за измерване на налягането в турбото и къде се намира датчика а да мога да проверя дали не е повреден защото въпреки луфта турбото духа здраво и колата си върви нормално.
Коментар