От скоро се сдобих с въпросното Чероки. От предишния собственик имам информация, че целият съединител, заедно с двете цилиндърчета (помпи), са сменени. Имам основание да му вярвам, че е така.
Да, но - съединителят отделя адски високо и в много къс диапазон. Освен това често има претрисане при потеглянето. Прави го на пред, назад, само на заден мост, на 4х4 бързи и бавни - тоест при всички варианти на зацепване на раздатката.
Понеже ми е за сефте да се занимавам с подобен кош моля за някакъв жокер, ако някой е имал подобен проблем - на прима виста си мисля за следните евентуални причини - калпав нов съединител, калпава работа по смяната, заминал/и тампон на двигател/скоростна кутия. Може ли да е от друго - да речем по кардана нещо, верига в раздатката... . Няма вибрации след потегляне - върви гладко и сравнително безшумно.
Скоростната кутия е пет-степенна. Раздатката е NP231 Part Time.
Да, но - съединителят отделя адски високо и в много къс диапазон. Освен това често има претрисане при потеглянето. Прави го на пред, назад, само на заден мост, на 4х4 бързи и бавни - тоест при всички варианти на зацепване на раздатката.
Понеже ми е за сефте да се занимавам с подобен кош моля за някакъв жокер, ако някой е имал подобен проблем - на прима виста си мисля за следните евентуални причини - калпав нов съединител, калпава работа по смяната, заминал/и тампон на двигател/скоростна кутия. Може ли да е от друго - да речем по кардана нещо, верига в раздатката... . Няма вибрации след потегляне - върви гладко и сравнително безшумно.
Скоростната кутия е пет-степенна. Раздатката е NP231 Part Time.
Коментар