Здравейте,
От скоро съм собственик на Grand Cherokee 2.7 CRD 2002 год. Получава се следното - при висока външна температура >30 градуса, градско шофиране със скорост 30-40 км/ч температурата на охладителната течност според уреда на таблото се покачва над 85 градуса (стрелката стига и до 100 но не превишава) и климатика започва да духа топъл въздух. При увеличаване на скоростта температурата пада под 85 и климатика започва да работи нормално. На извънградско никога не се случва, температурата на таблото е около 75 градуса. Някой ако има идея моля да пише.
П.П.: Деленията на термометъра ги разбирам като 40 - 55 - 70 - 85 - 100.
От скоро съм собственик на Grand Cherokee 2.7 CRD 2002 год. Получава се следното - при висока външна температура >30 градуса, градско шофиране със скорост 30-40 км/ч температурата на охладителната течност според уреда на таблото се покачва над 85 градуса (стрелката стига и до 100 но не превишава) и климатика започва да духа топъл въздух. При увеличаване на скоростта температурата пада под 85 и климатика започва да работи нормално. На извънградско никога не се случва, температурата на таблото е около 75 градуса. Някой ако има идея моля да пише.
П.П.: Деленията на термометъра ги разбирам като 40 - 55 - 70 - 85 - 100.
Коментар