Здравейте всички знаещи и можещи.
С две думи - смених мотора. С "новия" си хванах белята. На място работи супер, течове никакви. Като се движа, независимо от скоростта, изхвърля масло през тръбата на масломерната пръчка. Според датчика при незагрял мотор и на място докато загрее налягането си е на 3,0 после пада с две деления и само в движение се вдига почти до 3,0. Смених маслената помпа с тази от стария двигател, всичките гарнитури и т.н. по картера и масления филтър. Няма ефект, продължава да тече. От София до Костенец (грубо 100 км) ми изхвърли към 1,5 литра. Сега от тръбата на масломерната пръчка съм извел маркуч, който влиза в отвора за наливане на маслото и се чудя на къде да хвана. Впрочем, двигателя си има мощност, от капака на клапаните не "духа", нито имам някакъв подозрителен дим от ауспуха. Който може да се сети нещо - на ход е. Мерси предварително.
С две думи - смених мотора. С "новия" си хванах белята. На място работи супер, течове никакви. Като се движа, независимо от скоростта, изхвърля масло през тръбата на масломерната пръчка. Според датчика при незагрял мотор и на място докато загрее налягането си е на 3,0 после пада с две деления и само в движение се вдига почти до 3,0. Смених маслената помпа с тази от стария двигател, всичките гарнитури и т.н. по картера и масления филтър. Няма ефект, продължава да тече. От София до Костенец (грубо 100 км) ми изхвърли към 1,5 литра. Сега от тръбата на масломерната пръчка съм извел маркуч, който влиза в отвора за наливане на маслото и се чудя на къде да хвана. Впрочем, двигателя си има мощност, от капака на клапаните не "духа", нито имам някакъв подозрителен дим от ауспуха. Който може да се сети нещо - на ход е. Мерси предварително.
Коментар